اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراف دزد فراری به ده ها فقره سرقت خشونت بار



 

اعتراف دزد فراری به ده ها فقره سرقت خشونت بار

 

  سارقی كه همدستش در تعقیب و گریز پلیس هدف گلوله قرار گرفت و كشته شد، به ده ها فقره سرقت همراه با ضرب و جرح مردم اعتراف كرد.

بعدازظهر یكشنبه ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی با مشاهده یك خودروی پراید سفید كه به صورت مشكوك در غرب تهران پرسه می زد، پس از كنترل خودرو متوجه شدند سرنشینان آن متهمان زورگیری هستند كه با قمه و چاقو به مردم حمله ور شده و اموالشان را سرقت می كنند.

با دستور توقف، راننده در بزرگراه چمران بسرعت متواری شد و پس از تعقیب و گریز و هشدارهای پلیسی، سرانجام متهمان با رها كردن خودرو، متواری شدند كه یكی از آنها هدف اصابت گلوله قرار گرفت و كشته شد و دیگر سارق نیز دستگیر و برای تحقیقات به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ محمدیان در ارتباط با این خبر به «جام جم» گفت: متهم دستگیر شده كه یك جوان شهرستانی است، چند فقره سابقه كیفری دارد.

وی افزود: متهم به ده ها فقره سرقت همراه با ضرب و جرح مردم اعتراف كرد كه در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه و تعدادی كیف زنانه و مردانه كشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح كرد: تحقیق برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
اعتراف دزد فراری )funny

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف زوج زورگیر به 50 فقره سرقت



زوج زورگیر,سرقت اموال مسافران مترو

اعتراف زوج زورگیر به 50 فقره سرقت

رییس کلانتری 131 شهرری صبح امروز از دستگیری یک زوج زورگیر که با خودرو اقدام به سرقت اموال مسافران مترو می کردند،خبر داد و افزود:‌این متهمان در بازجویی های پلیسی به 50 فقره سرقت اعتراف کردند.

حوادث - به گزارش جام جم، سرهنگ علیرضا حیدری رییس کلانتری 131 شهرری گفت:مدتی پیش چندین فقره شکایت از سوی مسافران مترو به کلانتری 131 شهر ری ارجاع شد که در آنها گزارش شده بود که زن و مرد جوانی به عنوان مسافربر با یک خودرو سواری پراید اقدام به زورگیری از مسافران کرده و پس ار ارتکاب جرم متواری می شوند.

وی تصریح کرد:با توجه به حساسیت موضوع و امکان اقدام مجدد این سارقان برای سرقتی دیگر، بلافاصله پرونده ای در این خصوص تشکیل و با گرفتن مشخصات ظاهری متهمان از شاکیان،تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی و بازداشت متهمان وارد عمل شدند در این رابطه با گشتزنی های نامحسوس و همچنین حضور در مکان های مذکور که امکان سرقت بود، اقدامات خود را آغاز کردند.

سرهنگ حیدری افزود: عصر روز گذشته یکشنبه نوزدهم خرداد ماه سال جاری ماموران این یگان هنگام گشتزنی در محدوده فوق بودند که متوجه یک خودروی سواری نوک مدادی با همان مشخصات در یکی از ایستگاهای مترو شده و در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهمان را دستگیر کنند.

رییس کلانتری 131 شهرری اضافه کرد: در بازرسی از متهمان که «امیر حسین» و «ربابه» نام داشتند دو قبضه چاقو و دو دستگاه تلفن همراه کشف شد،ماموران متهمان را برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

این مقام مسئول بیان کرد :متهمان با حرفهای ضد و نقیض قصد گمراه کردن ماموران را داشتند که در مواجهه حضوری با 9نفر از شاکیان ضمن اعتراف به سرقت، «امیر حسین» در خصوص شیوه خود عنوان کرد:«که با تردد در مراکز پرتردد مانند مترو در فرصت مناسب طعمه های خود را که اغلب زنان بودند را شکار می کردیم».

وی افزود: همسرم به بهانه اینکه صندلی عقب را سه نفر حساب کرده است مسافران را مجبور به نشستن در صندلی جلو نموده و در فرصتی مناسب همسرم از پشت با تهدید چاقو و خودم از پشت فرمان به مسافران حمله و اقدام به سرقت طلا و جواهرات ، وجه نقد و تلفن همراه آنها می نمودیم و در صورت مقاومت اقدام به مجروح کردن آنها می نمودیم.

سرهنگ حیدری در پایان تصریح کرد: با بررسی سوابق متهمان مشخص شد «امیر حسین» سابقه دار است و چندین مرتبه به اتهام سرقت زورگیری و سرقت خودرو بازداشت شده اند همچنین متهمان تا کنون به 50 فقره سرقت اعتراف کرده اند./جام جم