اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراف خلیفه داعش به شکست در عراق



ابوبکر بغدادی طی بیانیه‌ای خواستار حضور هر چه سریع‌تر نیروهای خود از سوریه به عراق برای توقف شکست‌ها شد.

جبهه جهانی مستضعفین نوشت: گروهک تروریستی داعش خواستار بازگشت نیروهای خود از سوریه به استان الانبار و صلاح‌الدین عراق به‌منظور جلوگیری از تداوم شکست‌های خود شد.

سایت خبری «هاش مصر» در این‌باره گزارش داد؛ سازمان تروریستی داعش، بیانیه‌ای را بین اعضای خود در سوریه تحت عنوان «کمک‌خواهی امیرالمؤمنین از ارتش خود در ایالات شام جهت تحکیم جبهه‌های الانبار و صلاح‌الدین» منتشر کرده است.

 

اخبار,اخباربین الملل,ابوبکر بغدادی

 

ابوبکر بغدادی که خود را امیرالمؤمنین می‌داند طی این بیانیه از نیروهای خود در سوریه خواست تا هر چه سریع‌تر به عراق بیایند.

بغدادی تأکید کرده است داعش با حملات سهمگینی از جانب ارتش عراق مواجه شده است و بسیاری از مناطق تحت سیطره خود را از دست‌داده است.

خلیفه خود خوانده داعش از تروریست‌های سوریه خواست؛ تا داوطلبانه و بدون اکراه بیایند؛ زیرا بازگشت دوباره آنان به سوریه محال است.

چندی قبل نیز داعش در غم از دست دادن این شهر و کشته شدن تروریست‌های خود، مراسم عزایی را در دو مسجد جامع الرحمن و موصل کبیر برگزار کرد
 
اخبار  بین الملل  -  تابناک


ویدیو مرتبط :
شکست های سنگین داعش در مناطق شمالی عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علت شکست های ارتش عراق در برابر داعش (عکس)



اخبار بین الملل - علت شکست های ارتش عراق در برابر داعش (عکس)

این عکس، یک نظامی ارتش عراق را نشان می دهد که در یکی از سنگرهایی که برای مقابله با داعش ساخته اند،‌ مستقر شده است.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,بحران درعراق

 
همین یک عکس برای توضیح علت شکست های پیاپی ارتش عراق در برابر داعش کافی است: تمام سینه خاکریز را پتو کرده اند تا خدای ناکرده لباس شان خاکی نشود و زیرشان هم لحاف انداخته اند تا جایشان نرم باشد!


سایه بان هم درست کرده اند تا آفتاب سوخته نشوند.سایه بان هم درست کرده اند تا آفتاب سوخته نشوند. یک کلمن آب خنک هم در سنگر گذاشته اند تا بد نگذرد.
این فضای جنگ در ارتش جدید عراق است.

اما در مقابل ،‌ داعشی ها که بعضی از آنها حتی زندگی در غرب را وانهاده اند، با به جان خریدن همه مصائب در راه هدفی که برای خود تعریف کرده اند،‌می جنگند.

این عکس ،‌ حرف های زیادی برای گفتن دارد... .
اخبار بین الملل - عصر ایران