اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعترافات وجنایت دو افغانی



 

۲ مرد افغانی با حمله به زنان و دختران، آنها را با تهدید چاقو و قمه مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند. متهمان آخرین بار زمانی که به یک میهمانی شبانه حمله کرده بودند تا نقشه شوم خود را عملی کنند، دستگیر شدند.

 

مدتی قبل چند زن و مرد جوان در یکی از باغ‌های منطقه شاندیز مشهد یک میهمانی شبانه برگزار کرده بودند که ناگهان مورد حمله ۲ مرد نقابدار قرار گرفتند. مردان نقابدار که تبر و شمشیر در دست داشتند، با پریدن از روی دیوار باغ به شرکت‌کنندگان در میهمانی حمله کردند و آنها را در گوشه‌ای از باغ جمع کردند. مردان نقابدار درحالی‌که فریاد می‌زدند، قصد داشتند مردان را در اتاقک داخل باغ زندانی و نقشه شوم خود را اجرا کنند که در همین هنگام پای یکی از آنها لغزید و‌ روی زمین افتاد. به‌دنبال این حادثه، شرکت‌کنندگان در میهمانی به هر دو مرد نقابدار حمله کردند و توانستند آنها را خلع سلاح و دستگیر کنند. لحظاتی بعد، با گزارش ماجرا به پلیس، مردان افغانی در اختیار ماموران قرار گرفتند و برای انجام تحقیقات به اداره آگاهی انتقال یافتند.

 

راز نقشه‌های شیطانی

در بازجویی‌های انجام شده از مردان افغانی، مشخص شد که آنها پیش از این هم با تهدید چاقو و قمه دست به آزار و اذیت زنان و دختران در مشهد زده بودند. متهم اصلی پرونده در اعترافات خود گفت: از سال ۸۹ با پرسه زدن در شهرک‌های اطراف مشهد، خانه‌هایی را که زنان جوان در آنجا زندگی می‌کردند، شناسایی می‌کردم. بعد منتظر می‌ماندم تا مرد خانه برای رفتن به سر کار آنجا را ترک کند و پس از آن از دیوار بالا می‌رفتم و وارد خانه می‌شدم.

 

متهم افزود: با تهدید چاقو، زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم و پس از سرقت همه پول‌ها و طلاهای داخل خانه، پا به فرار می‌گذاشتم. قبل از فرار هم زن جوان را تهدید می‌کردم که اگر از این ماجرا چیزی به کسی بگوید، وی را خواهم کشت.

مرد جوان ادامه داد: پس از مدتی، با یک افغانی دیگر آشنا شدم و نقشه‌ام را با او در میان گذاشتم.از آن به بعد با هم قرار گذاشتیم که در کوچه باغ‌های اطراف مشهد کمین کنیم و با حمله به زوج‌های جوانی که برای تفریح به باغ‌های آن منطقه می‌رفتند، نقشه مان را عملی کنیم. ما با شناسایی این زوج‌ها، آنها را تعقیب می‌کردیم و بعد از ورودشان به باغ‌هایی که کسی در آنجا بود، به این افراد حمله می‌کردیم. سپس مردها را به درخت‌های داخل باغ می‌بستیم و بعد از آزار و اذیت زن جوان و سرقت اموال آنها، فرار می‌کردیم. پس از اینکه ۲ بار این نقشه را عملی کردیم، تصمیم گرفتیم این بار به یک میهمانی شبانه حمله کنیم که در آنجا دستگیر شدیم.

 

قاضی امام‌وردی، رئیس شعبه ۸۰۴ مجتمع قضایی شهید قدوسی مشهد با اشاره به اعتراف این دو متهم به حمله به ۹ زن و دختر جوان گفت: آنها در ۲ مورد از این حمله‌ها ناکام بودند که با شکایت شاکیان رسیدگی به این پرونده آغاز شده است. وی تاکید کرد: هر دو متهم در بازجویی‌ها به جنایات سیاه خود اعتراف کرده‌اند و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر قربانیان احتمالی ادامه دارد..../ روزنامه همشهری


ویدیو مرتبط :
داعش وحشی وجنایت جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزش سقف كاه گلی و مرگ ۶۰ افغانی، عروسی را به عزا تبدیل كرد



 

ریزش سقف كاه گلی و مرگ ۶۰ افغانی، عروسی را به عزا تبدیل كرد

 

پلیس افغانستان از كشته شدن ۶۰ تن از شركت كنندگان در مراسم عروسی در پی فرو ریختن سقف كاه گلی خبر داد.

«سید زمان الدین حسینی » رییس پلیس ایالت «بگلان» در شمال افغانستان در مصاحبه ای با رسانه های بین المللی، تصریح كرد: این حادثه روز گذشته رخ داد و در آن زنان و كودكان حاضر در این مراسم عروسی در پی فرو ریختن سقف خانه كاه گلی مدفون شدند.

وی اضافه كرد: دقایقی پس از وقوع این حادثه افرادی كه موفق شده بودند از مهلكه بگریزند با كنار زدن آوار اجساد را بیرون كشیدند.

همچنین علت وقوع این حادثه به دلیل مستحكم نبودن ساختمان و ازدحام حضار اعلام شده است. با این حال، تحقیقات در این رابطه با این حادثه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در گزارش پلیس ایالت «بگلان» نیز آمده است كه دست كم ۶۰ تن دیگر نیز در این حادثه مجروح شدند.... / خبرگزارى ایسنا  

ش