اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض دختر شجریان به اقدام اسرائیل


مژگان شجریان در صفحه رسمی خود نسبت به اقدام وزارت خارجه رژیم اسرائیل اعتراض کرد.

 عصر خبر: مژگان شجریان در صفحه رسمی خود نسبت به اقدام وزارت خارجه رژیم اسرائیل اعتراض کرد.

مژگان شجریان دختر استاد محمد رضا شجریان که خود نیز در زمینه موسیقی فعال است، نسبت به استفاده ابزاری تصویرش در صفحه رسمی وزارت خارجه رژیم اسرائیل اعتراض کرد.



وی نوشته است: «متاسفانه با خبر شدم که صفحه « اسراییل به فارسی » جهت تبلیغ به عنوان سوال هر بار از نام و چهره یکی استفاده می کند و اینبار قرعه به نام اینجانب افتاده و مرا بسیار متاثر نموده که بی اجازه و ناخواسته از نامم استفاده کرده‌اند، نمی دانم این چه حرکتیست و چه معنی داره ؟! ما همه جور تبلیغات دیده بودیم الا این یکی رو که چه راحت پایت را به راه های کثیف سیاست باز می کنند.»



نکته جالب اینجاست که در نظرات مطالب صفحه رسمی وزرات خارجه رژیم اسرائیل این اعتراض خانم شجریان بعنوان اعتراض گذاشته شده است.


ویدیو مرتبط :
اقدام اعتراض آمیز هالاکاران اصفهان به جنایات آل سعود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب دختر 27 ساله برای ثابت کردن عشقش + تصاویر



 

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

مگ فور: یکی از طرفداران کارتون  سفید برفی و 7 کوتوله در اقدامی عجیب تصاویر شخصیتهای این انیمیشن معروف را روی کمرش خالکوبی کرده است.

 

"آن فای کائو" 27 ساله از تایوان به قدری طرفدار این فیلم است که تمام پشتش را به خالکوبی این تصاویر اختصاص داده است ، این تاتوی رنگارنگ و زیبا در یک مرکز بین المللی در سنگاپور انجام گرفته است.

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

به گفته وی اینکار 3 ماه زمان برده است و بسیار دردناک بوده است به طوریکه وی تصمیم گرفته بود این کار را رها کند اما به خاطر عشقش به این انیمیشن تحمل کرده و کار را به پایان برده است.

 

وی میگوید از کودکی عاشق این کارتون بوده و چیزی بهتر از آن برای خالکوبی سراغ نداشته است.

منبع:pardad.ir