اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهار نظر توفیقی درباره دانشگاه احمدی نژاد



دانشگاه احمدی نژاد ,راه اندازی دانشگاه

اظهار نظر توفیقی درباره دانشگاه احمدی نژاد

موسسان دانشگاه جامع بین المللی مطالباتی را که دارند توسط مسئولان وزارت علوم پیگیری و پاسخ خود را دریافت می کنند و ما فعلاً با این دانشگاه مسئله خاصی نداریم.

جعفر توفیقی درباره اقدامات وزارت علوم برای راه اندازی دانشگاه احمدی نژاد به مهر، گفت: وزارت علوم برنامه خاصی برای این دانشگاه ندارد و هر درخواستی که از این دانشگاه می رسد طبق روال و ضوابط بررسی و پیگیری می شود.

سرپرست وزارت علوم درباره دانشگاه احمدی نژاد، گفت: مطالبات دانشگاه احمدی نژاد در وزارت علوم پیگیری می شود.
 
جعفر توفیقی درباره اقدامات وزارت علوم برای راه اندازی دانشگاه احمدی نژاد به مهر، گفت: وزارت علوم برنامه خاصی برای این دانشگاه ندارد و هر درخواستی که از این دانشگاه می رسد طبق روال و ضوابط بررسی و پیگیری می شود.
 
وی ادامه داد: موسسان دانشگاه جامع بین المللی مطالباتی را که دارند توسط مسئولان وزارت علوم پیگیری و پاسخ خود را دریافت می کنند و ما فعلاً با این دانشگاه مسئله خاصی نداریم.
 
سرپرست وزارت علوم درباره اقدامات اولیه هیأت موسس دانشگاه جامع بین المللی برای معرفی مکان دانشگاه، اظهار داشت: این گونه موارد را معاونت آموزشی وزارت علوم پیگیری می کند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
رهبر معظم انقلاب : نظر آقای احمدی نژاد به نظر بنده نزدیکتر است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین اظهار نظر وزیر علوم درباره دانشگاه احمدی نژاد / آیا مجوز دانشگاه احمدی نژاد باطل می شود؟



اخبار,اخبار دانشگاه,وزارت علوم

 
اخبار دانشگاه - وزیر علوم: الهه کولایی را برای ریاست دانشگاه تهران پیشنهاد نکرده ایم/ دانشگاه ایرانیان غیرمجاز است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شورای مشورتی اساتید رئیس دانشگاه تهران را انتخاب می‌کند، گفت: این شورا هنوز تصمیمی نگرفته است.

رضا فرجی‌دانا درباره معتبر نبودن مجوز دانشگاه ایرانیان، گفت: مجوز این دانشگاه از نظر وزارت علوم اعتباری ندارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با یادآوری انتخاب رئیس دانشگاه تهران در شورای مشورتی اساتید، گفت: تاکنون این شورا گزینه‌ای را مطرح نکرده است.

او ادامه داد: به طور حتم انتخاب رئیس دانشگاه تهران با نظر شورای مشورتی اساتید و معرفی وی به وزارت علوم صورت خواهد گرفت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با تکذیب انتخاب الهه کولایی به عنوان گزینه پیشنهادی برای ریاست دانشگاه تهران، گفت: شورای مشورتی اساتید هنوز تصمیمی نگرفته و گزینه مورد نظر خود را نیز به وزارت علوم معرفی نکرده است
اخبار دانشگاه - خانه ملت