اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات عارف درمورد جنایات اسیدپاشی اصفهان، احتمال ریاست وی بر دانشگاه تهران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار سیاسی - اظهارات عارف درمورد جنایات اسیدپاشی اصفهان، احتمال ریاست وی بر دانشگاه تهران و فعالیت‌های انتخاباتی

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: انشاءالله در قالب جریان اصلاح‌طلبی فعالیت‌های خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌کنیم.

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان عصر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم نخستین سالگرد درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اتفاقات اخیر مربوط به اسیدپاشی در اصفهان و نگرانی‌های به وجود آمده در این باره، گفت: خوشبختانه هم دولت و هم قوه قضائیه برخورد قاطعی با این موضوع کردند و امیدواریم عاملان این اتفاق نیز به دست قانون سپرده شوند.

عارف در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال ریاست وی بر دانشگاه تهران با توجه به اظهار علاقه به ریاست دانشگاه از سوی وی، گفت: ما مخلص همه دانشگاه تهرانی‌ها هستیم و انشاءالله بتوانم خدمتگذار خوبی برای قشر دانشجو باشم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر فعالیت‌های انتخاباتی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انشاءالله فعالیت‌های خود را با قدرت آغاز می‌کنیم.

عارف در پاسخ به این سوال که آیا به صورت مستقل وارد انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد شد یا خیر؟ گفت: خیر، مستقل نخواهیم بود. ما دو جریان در کشور داریم. جریان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی و انشاءالله با قوت در قالب جریان خود فعالیت‌های خود را آغاز خواهیم کرد.

اخبار سیاسی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
اظهارات علی باقری در پاسخ روحانی در دانشگاه تهران 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل عارف برای نپذیرفتن ریاست دانشگاه تهران



اخبار ,اخبار دانشگاه ,نپذیرفتن عارف از  ریاست دانشگاه تهران

 

اخبار دانشگاه - دلیل عارف برای نپذیرفتن ریاست دانشگاه تهران

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: وزیر علوم لطف به بنده داشت و گفته بود که اگر ریاست دانشگاه تهران را بپذیرم تمام انتخابات و تشکیل شورا برای انتخاب رئیس را کنار می‌زند.

به گزارش تسنیم محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در نخستین گردهمایی شاخه جوانان این بنیاد در پاسخ به سوالی درباره علت نپذیرفتن ریاست دانشگاه تهران گفت: برای بنده ریاست دانشگاه از هر چیز دیگری باقداست‌تر است و حتی وزیر علوم لطف به بنده داشت و گفته بود که اگر ریاست دانشگاه تهران را بپذیرم تمام انتخابات و تشکیل شورا برای انتخاب رئیس را کنار می‌زند.

وی افزود: اما بنده با دوستان شرط کردم که اگر ریاست دانشگاه تهران را بپذیرم دیگر در بنیاد امید ایرانیان و فعالیت‌‌های سیاسی و اجتماعی را کنار می‌گذارم که دوستان مخالفت کردند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در خصوص علت همکاری نکردن با دولت یازدهم گفت: ما خواستیم که سرمایه اجتماعی به‌وجود آمده را حفظ کنیم و تجربه سال ۷۶ را تکرار نکنیم که بعد از انتخابات آن سال همه به دولت رفتیم و درگیر کارهای اجرایی شده و از حفظ سرمایه اجتماعی به وجود آمده غافل شدیم حتی بنده با پذیرفتن ریاست دانشگاه‌های مختلفی که به آقای توفیقی پیشنهاد می‌شد، مخالفت کردم.
اخبار دانشگاه - تسنیم