اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات صالحی در مورد نتیجه مذاکرات ایران با گروه 1+5



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,انرژی اتمی

 

اخبار سیاست خارجی - صالحی: به نتیجه مذاکرات امیدواریم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما به نتیجه مذاکرات ایران با گروه 1+5 امیدواریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه مراسم ختم مادر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان درباره نماینده مذاکرات ایران با 1+5  گفت: مذاکرات ما درحال حاضر به جلو پیش می‌رود اما ارزیابی مذاکرات به دلیلی سختی آن امکان‌پذیرنیست. 
 
وی افزود: ما به آینده مذاکرات امیدوار هستیم.
 
صالحی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اظهارات یک مقام ارشد آمریکایی مبنی بر اینکه اگر ایران با گروه 1+5 سازش نکند ما مذاکرات را ترک خواهیم کرد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران  در این مذاکرات خط و مشی خود را مشخص و اعلام کرده است و چارچوب مذاکرات از  نظر ما روشن است.  

اخبار سیاست خارجی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
نتیجه مذاکرات هسته ای : ایران نیازی به غنی سازی ندارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات صالحی در مورد روند مذاکرات ایران و 1+5



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,مذاکرات ایران و 5+1

 

اخبار سیاست خارجی - صالحی: روند مذاکرات با 1+5 جای نگرانی ندارد

علی‌اکبر صالحی گفت: روند مذاکرات ایران و 1+5 به خوبی پیش می رود و جای نگرانی ندارد.

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره همکاری ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و روند برنامه‌های ایران اظهار کرد: ملت عزیز ما مطمئن باشند که همه چیز به خوبی و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، تحت توجهات مقام معظم رهبری و در چارچوبی که ایشان و رییس جمهور محترم تعیین کرده‌اند و با انسجام پیش می رود.

صالحی در رابطه با اخبار منتشر شده در رابطه با تبدیل سایت فردو به سایتی برای تحقیق و توسعه گفت: ما چارچوبی را برای خود داریم، ضمن اینکه حاشیه ای هم برای این چارچوب ترسیم شده است. این مسائل در مذاکرات تعیین می شود و نظر دادن درباره آن هنوز زود هنگام است. 

اخبار سیاست خارجی - ایسنا