اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه مهم :‌ پذیرش داوطلب برای ریاست سازمان ملی جوانان



 

 

اطلاعیه مهم :‌ پذیرش داوطلب برای ریاست سازمان ملی جوانان

 

طنزه!

از آنجا كه سازمان ملی جوانان ،‌مدتی است بی سر و صاحب مانده و از این رو ،‌ آسیب های مادی و معنوی فراوانی به میلیون ها جوان ایرانی در سراسر جهان وارد آمده و از آنجا كه اولیای دلسوز این جوانان ،‌طی تماس های تلفنی و حضوری مكرر خواستار تعیین تكلیف هر چه زودتر دختر و پسرهای خود شده اند و از آنجا كه خانم فرحناز تركستانی ،‌ قدر نعمت را ندانسته و ریاستی كه مانند هلو بپر تو گلو بود را نپذیرفته ،‌ بدین وسیله مركز اشتغالزایی دولت مهرورز با همكاری اداره كل مدیریت جهان ،‌ از كلیه هموطنان عزیز كه دارای شرایط زیر می باشند ،‌دعوت می كند با در دست داشتن كپی كارت ملی ،‌ تا قبل از چهارشنبه این هفته كه مراسم تودیع و معارفه برگزار خواهد شد ،‌ به سازمان ملی جوانان واقع  در خیابان آفریقا مراجعه نمایند.

1 - ثبت نام برای همه آزاد است اما دوستان و فامیل ها در اولویت صد در صدی هستند.

تبصره: بستگان آقایان «م» و «ب» در اولویت تر! هستند.

2 - به منظور تامین اصل اطاعت پذیری ،‌ افرادی كه سابقه اجرایی و تجربه كاری ندارند ،‌دراولویت هستند. از پذیرش مدیران باسابقه و دارای طرح و برنامه معذوریم.

تبصره:‌ افرادی كه قبلاً‌ مراتب ارادت خود را اثبات كرده اند ،‌در اولویت ویژه هستند. بقیه وقت خود را تلف نكنند.

3 - برنده نهایی باید ضمن حضور در دفتر اسناد رسمی تعهد محضری بدهد و به جان مادرش قسم بخورد كه حرف روی حرف رئیس دفتر رئیس جمهور نمی آورد . (سرنوشت وزرایی كه این اصل را نادیده گرفتند ،‌ در قالب یك سی دی آموزشی تهیه شده و به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.)

4 - از آنجا كه حق زنان در طول تاریخ توسط مردان مردسالار تضییع شده و نیز برای نشان دادن این كه دولت تحت تاثیر توصیه های برخی آقایان مبنی بر عدم به كارگیری زنان در مدیریت های ارشد نیست و البته برای اثبات مراتب روشنفكری دولتی ها ،‌ اولویت ریاست با خانم های محترمه می باشد. لذا آقایان مزاحم نشوند.

5 - برای جلوگیری از اتفاقاتی مانند عدم پذیرش حكم ریاست و غیبت در مراسم تودیع و معارفه ،‌ چند نفر به عنوان ذخیره پذیرش خواهند شد تا به محض عدم پذیرش یا تاخیر حتی 5 دقیقه ای در مراسم معارفه ، از لیست ذخیره ها استفاده شود.

6 - كسی كه رئیس می شود ،‌باید هر 15 دقیقه یك بار با دفتر ریاست جمهوری تماس بگیرد و استعلام كند كه بركنار شده یا خیر؟ بدیهی است در غیر این صورت ،‌ مسوولیت هر گونه ضایع شدنی ولو در ماموریت های خارج از كشور بر عهده مشارالیها خواهد بود.

اولویت رئیس بودن با كسانی است كه زودتر مراجعه كنند.

با آرزوی ایرانی پر از مهرورزی

روابط عمومی مركز اشتغالزایی دولت مهرورز و اداره كل مدیریت جهان...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
استعفای رییس سازمان ملی جوانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب خبر انحلال سازمان ملی جوانان



 

 

 

تکذیب خبر انحلال سازمان ملی جوانان

 

معاون سازمان ملی جوانان با تکذیب خبر انحلال این سازمان از سوی برخی رسانه‌ها گفت: منتظر نظر شورای نگهبان برای تشکیل وزارت ورزش و جوانان هستیم ولی کارها طبق برنامه بدون حضور سرپرست پیش می‌رود.

پرویز کرمی گفت: از رسانه ها درخواست دارم در فضای کنونی بر این شایعات دامن نزنند.

وی افزود: فاصله زمانی تائید شورای نگهبان در مورد ادغام سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی (وزارت ورزش و جوانان) و همچنین انجام امور محوله سازمان بدون سرپرست موجب شده تا فعلا سرپرستی برای سازمان ملی جوانان انتخاب نشود.

کرمی گفت: اگر هم شورای نگهبان وزارت ورزش را تصویب کند ساختار سازمان ملی جوانان تغییر نمی کند و تنها ادغام انجام می شود....../تحلیل:عصرایران