اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی



 


اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی: تجمع کنندگان از ما نبودند سپاه پاسداران حاشیه‌سازی برخیعناصر خودسر را در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر دانسته و به شدت محكوم می‌نماید.

سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای و ضمن محكوم كردن تجمع در مقابل منزل كروبی تاكید كرد: حاشیه‌سازی برخی عناصر خودسر در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر است.

متن اطلاعیه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در خصوص حاشیه‌سازی برخی عناصری خودسر در راهپیمایی روز قدس به این شرح است:


به حول و قوه الهی یوم الله شكوهمند و دشمن شكن روز قدس با حضور آگاهانه و كم نظیر امت حزب‌الله در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان بار دیگر هیمنه دروغین استكبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل را فرو ریخت و همه فكرها و دل‌ها را متوجه مهمترین مساله جهان اسلام یعنی فلسطین كرد.


سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرك ضمن تبریك این حضور میلیونی و موثر به مقام معظم رهبری و آحاد ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی، حاشیه‌سازی برخی عناصر خودسر را در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر دانسته و به شدت محكوم می‌نماید.


از آنجا كه فرصت‌طلبان و نفاق داخلی در پی بهره‌برداری از هر حاشیه‌سازی بوده و احتمالاً در مورد این حادثه خودسرانه متوسل به تحلیل‌ها و نظرات پریشان و عاری از حقیقت شده و در پی دستیابی به اهداف پلید خود می‌شوند، لذا فرماندهان، مدیران، كاركنان و بسیجیان غیور و ولایت مدار سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ این گونه حركت‌های حاشیه‌ای عاری از تدبیر را محكوم كرده و اعلام می‌نماید كه در شرایط حاضر همه باید با آگاهی و بصیرت و برای حفظ وحدت از هرگونه ایجاد خوراك فكری برای نفاق داخلی و فتنه گران خودداری نمایند.


سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با دعوت به آحاد مردم مومن اسلامی به هوشیاری و بصیرت مضاعف، مسببان این حاشیه‌سازی را افرادی خودسر و كاملاً بی‌ارتباط با نهاد مقدس بسیج و سپاه دانسته و بر این حقیقت ماندگار پای می‌فشارد كه بهترین و برترین پاسخ و محاكمه فتنه گران، محاكمه طبیعی، مردمی به عناصر سبك سر فتنه می‌باشد كه مردم انزجار و تنفر عمومی ملت قرار گرفتند و هر گونه ایجاد حادثه خودسرانه آب به آسیاب ریختن دشمن است.


سخن آخر اینكه همه آگاهان و اهل بصیرت اوج، ‌هوشمندی و تدبیر بسیجیان دریادل را باور داشته و هیچ گاه تحت تاثیر تبلیغات بی‌اساس قسم خورده خارجی و نفاق كور داخلی قرار نخواهند گرفت.../عصرایران


ویدیو مرتبط :
درگیری های مرزی سپاه پاسداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه‌ روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط با شهادت سردار الله‌دادی با حمله بالگرد رژیم صهیونیستی



اخبار,اخبار سیاسی ,رژیم صهیونیستی

 

روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد:شهادت سردار الله‌دادی با حمله بالگرد رژیم صهیونیستی

گروهی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی همراه با سردار رشید اسلام محمد علی‌الله دادی در حین بازدید از منطقه "قنیطره" مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی الله‌دادی در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حرم و مردم مظلوم سوریه خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ در بخشی از این اطلاعیه آمده است: سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی الله‌دادی از فرماندهان شجاع، مخلص و خردمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که نقش آفرینی‌های مؤثر وی در دوران دفاع مقدس و سپس در فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد برای همیشه ماندگار و الهام بخش نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

این اطلاعیه افزوده است: این فرمانده مؤمن و ولایتمدار که در مقام مستشاری برای کمک به دولت و ملت سوریه در مقابله با تروریست‌های تفکیری - سلفی به این کشور عزیمت کرده بود، مشورت‌های تعیین کننده‌ای در راستای توقف و خنثی‌سازی جنایات و توطئه‌های این فتنه صهیونیستی تروریستی در جغرافیای سوریه ارائه و نام و یاد خود را در زمره مدافعین و حامیان مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی ثبت کرد.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به نحوه شهادت سردار الله‌دادی آمده است: گروهی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی همراه با سردار رشید اسلام محمدعلی‌ الله‌دادی در حین بازدید از منطقه "قنیطره" مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت‌رسیدند.

این اطلاعیه با تاکید بر اینکه بی تردید شهادت سردار الله دادی و رزمندگان حزب الله عزم و اراده مقاومت اسلامی در عرصه‌ی مقابله با رژیم صهیونیستی و پی‌گیری آرمان‌های اسلام عزیز را جدی‌تر خواهد کرد" تصریح کرد: اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در نقض حریم هوایی کشور سوریه بار دیگر نشان‌داد که فتنه تروریستی داعش و جریان‌های تکفیری در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های نظام سلطه و صهیونیسم و با هماهنگی سران کاخ سفید و رژیم اشغالگر قدس، علیه امت اسلامی طراحی شده است و برای دست‌یابی به اهداف و مقاصد شیطانی خود هیچ گونه پای بندی به قوانین بین المللی و اصول اخلاقی و انسانی ندارد.

در پایان این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت سردار الله دادی و تعدادی از رزمندگان حزب الله و مقاومت اسلامی به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت‌های لبنان، سوریه و ایران آمده است: برنامه‌های تشییع، تدفین و گرامیداشت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار محمد علی الله‌دادی متعاقباً به آگاهی مردم ایران خواهد رسید.

اخبار سیاسی - ایلنا