اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اصلاح‌طلبان لیاقت حضور در انتخابات را ندارند


نسخه‌ای برای دولت و شورای نگهبان نمی‌پیچم اما افرادی که پرچم اصلاحات را در دست گرفته‌اند، لیاقت شرکت در پروسه‌ انتخابات را ندارند زیرا این افراد به اصل نظام قائل نیستند و سکولارند.

محمدجواد لاریجانی طی سخنانی در اولین نشست هم‌افزایی مشترک نمایندگان وزیر علوم و هیات‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به اعتراضات «وال‌استریت» تصریح کرد: غرب خود از میزان گسترش این مساله و ابعاد و استقبال مردم غافلگیر شده است.

وی با بیان اینکه دو جناح دموکرات و جمهوری‌خواه تلاش دارند از این قضیه استفاده کنند، ادامه داد: علایم این موضوع وجود دارد؛ به طوری که در جبهه دموکرات، اتحادیه‌های کارگری را به این جنبش پیوند داده‌اند و جمهوری‌خواهان نیز به نحو دیگری از این قضیه استفاده می‌کند.

اهم سخنان محمد جواد لاریجانی را در ادامه بخوانید:

* برخی از شعارها مشخص است که شعارهای «سیا» است؛ مانند شعار گروهی با این عنوان که هرچه به دست آوردی، اشغال کن. مردم آمریکا از این شعارها می‌ترسند بنابراین تلاش تشکیلات امنیتی آمریکا مهار کردن این جنبش در جهت اهداف خود است.

* لابی‌های قدرتمند به صهیونیسم برمی‌گردد. صهیونیست‌ها بسیار ناراحت هستند چرا که اگر پرده‌برداری شود، آنان نیز دچار مشکل خواهند شد.

* باتوجه به جبهه معارض داخلی به عنوان جبهه‌ای خطرناک که دشمن آن را در جامعه ایجاد کرده است، اصولگرایان ما جبهه قابلی هستند اما در میان اصولگرایان نیز افرادی داشتیم که در مقابله با فتنه کوتاه آمدند.

* نسخه‌ای برای دولت و شورای نگهبان نمی‌پیچم اما افرادی که پرچم اصلاحات را در دست گرفته‌اند، لیاقت شرکت در پروسه‌ انتخابات را ندارند زیرا این افراد به اصل نظام قائل نیستند و سکولارند.

 این افراد، فرصت‌طلب هستند زیرا در دامن غرب رفتند و هیچ توضیحی در قبال راهپیمایی علیه ولایت مطلقه فقیه ارائه نکردند. در اینجا صحبت از ریاست جمهوری احمدی‌نژاد و موسوی نیست بلکه صحبت از ایجاد یک کودتای تمام عیار با راهنمایی غرب علیه نظام است.

منبع: ایسنا




ویدیو مرتبط :
اصلاح طلبان در خانه. زیر سوال بردن مشروعیت انتخابات 88

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری/ عربستان بیش از این پایش را از گلیمش دراز نکند



برنامه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری/ عربستان بیش از این پایش را از گلیمش دراز نکند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم سمنان در نطق پیش از دستور خود گفت: به عربستان گوشزد می‌کنم که بیش از پایش را از گلیمش دراز نکند و در بحث تحریک دولت امارات تلاش نداشته باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که عربستان امارات را برای مواضع ضد ایرانی تحریک می‌کند اظهار داشت: امارات جایگاهی ندارد که بخواهد در مورد خاک کشور ما ادعا داشته باشد.

کواکبیان به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات اشاره کرد و گفت: انشاءالله اصلاح‌طلبان برنامه‌ریزی دقیقی برای انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند همانطور که علی‌رغم همه محدودیت‌ها در این انتخابات حضور پیدا کردند/انتخاب