اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اصلاح‌طلبان حذف شدني نيستند



 

 

اصلاح‌طلبان حذف شدني نيستند


افرادي كه به عامل بيگانه تبديل شده‌اند و از بودجه‌اي كه بيگانگان براي آنها در نظر گرفته براي تخريب نظام استفاده مي‌كنند جايي در ميان ما نخواهد داشت/بعضي از اصلاح‌طلبان وضعيت نامناسبي دارند.

دبيركل جامعه اصناف و بازار گفت: اصلاح‌طلبان بخشي از جامعه ما هستند و حذف شدني نيستند.

در خصوص حذف جريان اصلاح‌طلب از عرصه سياسي كشور با بيان اينكه اصلاح‌طلبان بخشي از جامعه ما هستند اظهار داشت: اصلاح‌طلبان حذف شدني نيستند مشروط بر اينكه در چارچوب نظام حركت كنند و نبايدها و خط قرمزهاي نظام را رعايت كنند.

دبيركل جامعه اصناف و بازار با بيان اينكه مقام معظم رهبري بارها بر محوريت گفت‌وگو و حل كردن مشكلات از اين طريق تاكيد كرده‌اند افزود: قرار نيست كه جريان‌هاي سياسي هميشه همنظر باشند و اين وضعيت براي نظام قابل تحمل است.
وي با بيان اينكه شاهديم افرادي به جاي اينكه عامل داخل كشور باشند عامل بيگانه هستند گفت: طبيعي است افرادي كه به عامل بيگانه تبديل شده‌اند و از بودجه‌اي كه بيگانگان براي آنها در نظر گرفته براي تخريب نظام استفاده مي‌كنند جايي در ميان ما نخواهد داشت.
دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار با بيان اينكه بعضي از اصلاح‌طلبان وضعيت نامناسبي دارند تاكيد كرد: به آنها توصيه مي‌كنم كه به همراه تشكل‌هاي خود كه آنها را حمايت مي‌كنند به دامان نظام برگردند و به مردمي كه اينها نمايندگي‌شان را برعهده دارند خيانت نكند.
كريمي اصفهاني با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري مبني بر اينكه مردم را به دو دسته تقسيم كرده‌اند خاطرنشان كرد: همانطور كه رهبر انقلاب فرمودند همه كساني كه به نظام جمهوري اسلامي اعتقاد داشته‌اند پاي صندوق راي آمدند، در حالي كه بعضي‌ها مي‌خواهند راي 40 ميليوني به نظام را تفكيك كنند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
بی بی سی اصلاح طلب است یا اصلاح طلبان انگلیسی اند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف خاتمی از گزینه های ریاست جمهوری اصلاح طلبان؟



حذف خاتمی از گزینه های ریاست جمهوری اصلاح طلبان؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس معتقد است، اصلاح طلبان باید ضمن پرهیز از اتلاف وقت هر چه سریع‌تر کارهای انتخاباتی خود را آغاز کرده و کاندیدای مورد نظر را اعلام کنند.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ داریوش قنبری، در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر حضور محمدرضا عارف به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری،گفت: اگر چه در این زمینه اطلاع چندانی ندارم، ولی معتقدم اصلاح طلبان دیگر نمی‌توانند نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی‌تفاوت باشند.

 

قنبری با اشاره به نام محمدرضا عارف، عبداله نوری و خرازی به عنوان گزینه‌های احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: علاوه بر این‌ها می‌توان از چهره‌های دیگری همچون سید حسن خمینی نیز یاد کرد. ضمن اینکه باید ببینیم که نهایتا کدامیک پا به عرصه انتخابات خواهند گذاشت.

 

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس با تاکید بر ضرورت سازماندهی تشکیلاتی اصلاح طلبان، گفت: حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نباید مثل انتخابات فعلی مجلس باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه تشکیلات اصلاح طلبان دچار نوعی از هم گسیختگی شده است، بنابراین پیش از مشخص شدن فرد خاصی باید سازماندهی تشکیلاتی اصلاح طلبان در دستور کار قرار گیرد.

قنبری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به زمان اندکی که باقی مانده است، اصلاح طلبان باید ضمن تجدید سازمان و کسب آمادگی برای حضور در انتخابات روی چهره‌ای که از مقبولیت بالاتری برخوردار است، سرمایه گذاری کنند./انتخاب