اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اصلاحیه کد رشته محلهای کنکور دکتری 92/ اسامی رشته های حذف شده



سازمان سنجش,اصلاحیه کد رشته محلهای کنکور دکتری 92

اصلاحیه کد رشته محلهای کنکور دکتری 92/ اسامی رشته های حذف شده

سازمان سنجش اصلاحیه کد رشته محلهای کنکور دکتری 92 را اعلام کرد؛ بر این اساس برخی کد رشته محلها از گردونه پذیرش دانشجو حذف شدند.

به گزارش مهر، با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید تحصیلی همچنین اصلاحات اعلام شده در خصوص برخی رشته‌های تحصیلی مهلت شرکت در فرایند تکمیل ظرفیت کنکور دکتری 92 تا دوشنبه 6 آبان تمدید شد.

متقاضیان لازم است بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته همچنین كد محل‌های تحصیلی در خصوص تكمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی‌ دوره دكتری (Ph.D) سال 1392 نسبت به ثبت كد‌ محل‌های مورد نظر توسط سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  اقدام کنند.

داوطلبانی كه پیش از این فرم انتخاب رشته خود را تكمیل کرده اند، در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

كد رشته محل‌های‌ حذف شده از اطلاعیه 29 مهرماه سازمان سنجش به این شرح است:

كد رشته محل 1776- فقه و مبانی حقوق اسلامی از رشته امتحانی مجموعه الهیات (كد 2139) مربوط به دوره روزانه دانشگاه فردوسی مشهد، از ردیف رشته‌های مرحله تكمیل ظرفیت این آزمون حذف شده است و به عبارت دیگر پذیرش دانشجو در این كد محل صورت نخواهد گرفت.

كد رشته محل 9330- سلولی و مولكولی از رشته امتحانی زیست شناسی ـ علوم سلولی و مولكولی (كد 2226) مربوط به دوره روزانه دانشگاه شیراز، از ردیف رشته‌های مرحله تكمیل ظرفیت این آزمون حذف شده است و به عبارت دیگر پذیرش دانشجو در این كد محل صورت نخواهد گرفت.

اسامی کد رشته محلهای جدید نیز در اطلاعیه جدید سامانه سازمان سنجش درج شده است. بر این اساس برخی کد رشته محلها در گروه های علوم پایه، فنی مهندسی، دامپزشکی و کشاورزی و منابع طبیعی به تازگی درج شده اند./مهر
 


ویدیو مرتبط :
انتخاب رشته آزمون دکتری 92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

31 کد رشته امتحانی دکتری اصلاحیه خورد/ حذف 9 کد رشته از گردونه پذیرش



31 کد رشته امتحانی دکتری اصلاحیه خورد/ حذف 9 کد رشته از گردونه پذیرش

بر اساس اعلام سازمان سنجش، به 31 کد رشته امتحانی پذیرش دکتری 92 اصلاحیه خورد و برخی رشته ها از گردونه پذیرش دانشجو حذف شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مهمترین اصلاحیه های اعمال شده در دفترچه انتخاب رشته دکتری 92 شامل جدول شهریه‌های دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، مندرج در صفحه 74دفترچه راهنما، مربوط به دوره‌های پردیس خودگردان دانشگاه مذكور و  2 برابر شدن ظرفیت پذیرش تمام رشته‌ محل‌های دانشگاه صنعتی مالك اشتر می شود.

همچنین به 31 کد رشته امتحانی دکتری در دانشگاههای تهران، سیستان و بلوچستان، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، اصفهان، رازی کرمانشاه، صنعتی مالک اشتر، پژوهشکده علوم زمین، صنعتی اصفهان، زنجان، موسسه ملی اقیانوس شناسی، پیام نور مرکز تحصیلات تکمیلی تهران، شیراز، اصلاحیه خورد که شرح آن در دومین اطلاعیه سازمان سنجش در سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org درج شده است.

به گزارش مهر، 9 کد رشته امتحانی از گردونه پذیرش دانشجوی دکتری برای سال تحصیلی 92 حذف شدند که اسامی این کد رشته ها به شرح جدول ذیل است.

 

کد رشته امتحانی دکتری,اصلاحیه کد رشته امتحانی دکتری

 

همچنین 6 کد رشته محل جدید به رشته های مندرج در دفترچه انتخاب رشته افزوده شد که اسامی این رشته ها در جدول ذیل آمده است.

 

کد رشته امتحانی دکتری,اصلاحیه کد رشته امتحانی دکتری

 

همچنین حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر از انتخاب رشته بیش از 35 هزار و 900 داوطلب یعنی 80 درصد مجاز شدگان خبر داد.

وی یادآوری کرد: مهلت انتخاب رشته و تکمیل فرم لازم تا ساعت 24 فردا چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه ادامه دارد و آن دسته از داوطلبانی که فرایند انتخاب رشته را به اتمام رسانده اند تا مهلت تعیین شده امکان ویرایش اطلاعاتشان را دارند./مهر