اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشک‌های تازه‌عروس در آشیانه شیطان


شوهرم با بیان اینکه دوستانم را می‌شناسد و به داشتن رابطه با آنها علاقه‌مند است خواست تا آنها را اغفال کرده و به خانه بکشانم، باور نمی‌کردم چنین حرف‌هایی را می‌شنوم

راز دخمه شیطان وقتی فاش شد که تازه‌عروس اشک‌ریزان به پلیس پناه برد.

این زن که بعد از ازدواج پی برده بود شوهرش یک ابلیس است نمی‌دانست وی و دوستانش به خاطر تجاوز به زنی در برابر دیدگان پسر خردسالش تحت تعقیب هستند.

چندی پیش تازه‌عروس 20 ساله‌ای به همراه مادرش و در حالی که آشفته و گریان بود به کلانتری 12 مرند در آذربایجان شرقی رفت و پرده از سرنوشت وحشتناک خود برداشت.

این زن به افسر پرونده گفت: «من دختر بزرگ خانواده‌ام هستم و 2 خواهر کوچک‌تر دارم، پدرم راننده و مادرم خانه‌دار است. زمانی که به مدرسه می‌رفتم پسری که مکانیک بود همیشه دنبالم می‌آمد و مزاحم می‌شد. او که خانه‌مان را شناخته بود دست از سرم برنمی‌داشت تا اینکه با سماجت‌بازی‌های خیلی زیاد من را به خودش علاقه‌مند کرد و این در حالی بود که پدرم به خاطر موردی به زندان افتاده بود و من احساس تنهایی می‌کردم».

وی افزود: «پدرم باید سال‌ها در زندان بماند، 3 سال من و شوهرم با هم دوستی کردیم و در حالی که مادر، خواهران و پدرم مخالف بودند من با این مکانیک ازدواج کردم. پدرم مدام از زندان پیغام می‌فرستاد که برای ازدواج عجله نکنم، یک ماه پیش به دفترخانه ازدواج رفتیم و در آنجا اتفاقی افتاد که من با خاله، دایی و عمویم دعوا کردم. با رفتن به خانه شوهرم فهمیدم پای در خلوتگاه یک ابلیس گذاشته‌ام، او هرگونه رفت و آمد را برای من ممنوع کرد اما وقتی خواسته‌اش را شنیدم همه دنیا روی سرم خراب شد».

تازه‌عروس مکثی کرد و سر به زیر انداخت و گفت: «شوهرم با بیان اینکه دوستانم را می‌شناسد و به داشتن رابطه با آنها علاقه‌مند است خواست تا آنها را اغفال کرده و به خانه بکشانم، باور نمی‌کردم چنین حرف‌هایی را می‌شنوم، روح و روانم به هم ریخته بود. از ترس چاره‌ای جز پذیرفتن خواسته‌اش نداشتم از سویی هم نزد خانواده‌ام و فامیل‌هایم شرمنده بودم.هر کدام از دوستانم یا زنانی که او انتخاب می‌کرد و من به خانه می‌کشاندم را در اختیارش قرار می‌دادم. او با بی‌شرمی حتی از صحنه اقدام شیطانی‌اش فیلمبرداری می‌کرد و همه را برای‌ تهدید آنها در گوشی موبایلش نگه می‌داشت.

شوهرم مرد کثیفی است. حتی با دوستانش به شکار زنان دیگر می‌روند و گاهی فیلم‌هایش را نیز به من نشان می‌دهد. بعد از یک ماه دیگر تحمل نکردم و با درددل نزد مادرم تصمیم گرفتیم اینجا بیاییم و او را لو بدهم».

شبکه ابلیس‌ها
مأموران با شنیدن داستان باورنکردنی این زن، وقتی مشخصات شوهرش را شنیدند آن را با تراژدی هولناکی که مدتی پیش برای یک زن در برابر دیدگان بچه‌اش رخ داده بود مقایسه کردند و دریافتند این مرد مکانیک با دوستانش یک شبکه از ابلیس‌ها را راه‌اندازی کرده است و نه‌تنها با تجاوز به کسانی‌که همسرش از روی ناچاری به خانه‌شان می‌کشاند اقدامات شیطانی انجام می‌دهد بلکه در خارج از خانه با دوستانش به تجاوز و تهیه فیلم سیاه اقدام می‌کند.

باغ متروکه
تحقیقات نشان داد که 3 ماه‌پیش زنی 32 ساله که یک پسر 6 ساله داشت با وضعیتی آشفته در حالی که همسر و برادرش وی را همراهی می‌کردند به کلانتری 12 مرند رفته و پرده از راز باغ متروکه برداشته‌اند.این زن به ماموران گفته بود که مردی وی را با زور چاقو و در حالی که پسرش نیز همراهشان بود سوار خودرویش کرده و به باغ متروکه‌ای در اطراف شهر انتقال داده و در آنجا با 2 دوستش و بی‌اعتنا به اینکه پسربچه‌ شاهد صحنه تجاوز است، وی را هدف نیت شوم خود قرار داده‌اند و به تهیه فیلم پرداخته‌اند.

وقتی ماجرای این زن به همسر مرد شیطان‌صفت شرح داده شد، ماموران شنیدند که وی ماجرای این تجاوز را از زبان شوهرش شنیده است در حالی که این تراژدی در هیچ جا انتشار نیافته بود. بدین ترتیب با دستور قاضی پرونده، مرد شیطان‌صفت و دوستانش دستگیر شدند و با وجود اینکه مدارک کاملی از اقدامات هولناک آنها وجود دارد سکوت کرده و خود را بی‌گناه می‌دانند.بنابراین گزارش، تحقیقات در این‌باره ادامه دارد و تازه‌عروس نیز اقدام به طلاق کرده است تا لانه شیطان را برای همیشه ترک کند.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
پدر عروس اشک احسان علیخانی را درآورد !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده اشک‌های عروس و داماد در محضرخانه



یک مهاجر خارجی که با مدارک جوان ایرانی قصد ازدواج داشت، دستگیر شد.

به گزارش شوک، مرد جوان که قصد ازدواج با دختری ایرانی را داشت هنگام مراجعه به محضر ثبت ازدواج مدارک شناسایی خود را ارائه داد اما به محض ثبت مشخصات این جوان در سیستم مشخص شد مدارک شناسایی‌اش جعلی است.


وقتی راز این داماد فاش شد و جوان دروغگو با چهره واقعی‌اش پیش روی خانواده عروس ایستاد مراسم به هم خورد و عروس و داماد با چشمانی گریان محضر را ترک کردند. داماد دل شکسته که باور نمی‌کرد رؤیایش بر باد رفته است با مراجعه به کلانتری در مشهد اظهار کرد از یک ایرانی در ازای هفت میلیون تومان مدارک را خریده و در دام کلاهبرداری افتاده است.


این مهاجر خارجی به پلیس گفت: مرد ادعا می‌‌کرد در اداره ثبت احوال آشنا دارد و می‌تواند شناسنامه و مدارک یک مرده را برایم بخرد.


من که یک خارجی هستم و از سوی دیگر دلباخته دختری ایرانی شده بودم ادعا کردم خانواده‌ای ندارم. برای رسیدن به خواسته ام  پیشنهاد مرد کلاهبردار را پذیرفتم. او می‌گفت باید هفت میلیون تومان پیش از هرکاری پرداخت کنم.


 پول هایی که از راه  کارگری جمع کرده بودم را دو دستی به او دادم و چند روز بعد این مدارک را به من داد اما در لحظه آخر واقعیت نمایان شد.


رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: با اعلام شکایت مرد جوان دستورات قضایی برای پی گیری سریع موضوع آغاز شد.


سرهنگ حجت نیک مرام افزود: در پی این شکایت، افسران دایره اطلاعات کلانتری 12 مشهد تحقیقات خود را آغاز کردند.


وی گفت: پلیس با چهره شناسی مرد جاعل و تحقیقات گسترده وی را شناسایی و دستگیر کرد.


این مرد جوان در تحقیقات میدانی اعتراف کرد با این ترفند مدارک جعلی برای افراد مختلف تهیه  و از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران