اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشتون اصفهان را به مقصد عمان ترک کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,کاترین اشتون

 

اخبار سیاست خارجی - اشتون اصفهان را به مقصد عمان ترک کرد

کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و عضو ارشد تیم مذاکره کننده گروه ۱+۵، دقایقی پیش با پرواز اختصاصی خود اصفهان را به مقصد عمان ترک کرد.

به گزارش تسنیم کاترین اشتون به همراه معاون و تیم همراه خود که برای سفر یک روزه به اصفهان، شب گذشته با پرواز اختصاصی خود از تهران وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و عضو ارشد تیم مذاکره کننده گروه 1+5 در سفر یک روز خود به اصفهان ضمن بازدید از مجموعه چهل‌ستون و تالار اشرف  و مجموعه میدان امام، کاخ عالی‌قاپو، مسجد امام، مسجد شیخ‌لطف‌الله و مجموعه بازار بازدید کرد.

وی هم‌چنین  امروز نیز درضیافت ناهار استاندار اصفهان شرکت کرد و پیرامون مباحث توسعه گردشگری استان اصفهان با رسول زرگرپور بر سر میز مذاکره نشست.

کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و عضو ارشد تیم مذاکره کننده گروه 1+5 به همراه هیئت همراه بعد از بازدید از کلیسای وانک و دیدار با اسقف اعظم مسیحیان اصفهان، دقایقی پیش، از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و با پرواز اختصاصی اصفهان را به مقصد عمان ترک کرد. 

اخبار سیاست خارجی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
هفت تیر کشی محافظ اشتون در اصفهان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین باخت پرسپولیس مقابل سایپا/ تراکتوربا 6 امتیاز اصفهان را به مقصد تبریز ترک کرد



تیم فوتبال پرسپولیس,اخبار ورزشی

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

اولین باخت پرسپولیس مقابل سایپا/ رکوردهای سرخپوشان در کرج شکست

تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل سایپا شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19 و 25 دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج و در حضور حدود 9 هزار و 200  تماشاگر به مصاف تیم سایپا رفت که  بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید.

 

روزبه شاه‌علی‌دوست در دقیقه 30 با یک شوت از راه دور به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کرد و گل اول مسابقه را به ثمر رساند. این اولین گلی بود که پرسپولیس در لیگ برتر سیزدهم دریافت کرد.

 

سید مهدی سیدعلی داور مسابقه به روزبه‌ شاه‌علی‌دوست، محمدباقر صادقی و مقداد قباخلو از سایپا کارت زرد نشان داد.

 

این اولین میزبانی سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج از پرسپولیس بود و این اولین میزبانی برای نارنجی‌پوشان خوش یمن بود. تمام رکوردهای مثبت پرسپولیس در این دیدار شکسته شد. سرخپوشان در این بازی هم اولین باخت و هم اولین گل فصل خود را دشت کردند.

 

سرخپوشان در نیمه دوم حملات پراکنده‌ زیادی انجام دادند که در یک صحنه توپ را به تیر دروازه سایپا زدند.

 

ترکیب سایپا:

محمد باقر صادقی، علی زینالی( از دقیقه 63 مقداد قباخلو)، حامد شیری،‌ سجاد مشکل‌پور، ابراهیم صادقی( از دقیقه 83 محسن ارزانی)، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، بابک حاتمی، کاوه رضایی، روزبه شاه‌علی دوست و سجاد شهباز زاده( از دقیقه 92 مهدی جعفرپور)

سرمربی: انگین فیرات

 

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، محسن بنگر، جلال حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی( از دقیقه 80 هادی نوروزی)، محمد نوری، پیام صادقیان، سید مهدی سید صالحی، میثم حسینی( از دقیقه 71 حمیدعلی‌ عسگر)، میلاد غریبی( از دقیقه 46 محمد عباس‌زاده و قاسم دهنوی.

سرمربی: علی دایی

 

تراکتوربا 6 امتیاز اصفهان را به مقصد تبریز ترک کرد/پیروزی گسترش‌فولاد،‌ ملوان و نفت در روز توقف مس کرمان

در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی، گسترش فولاد،‌ ملوان و نفت تهران پیروز شدند و مس کرمان در خانه متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام پنج مسابقه به صورت همزمان از ساعت 19 و 45 دقیقه به صورت همزمان به اتمام رسید. نتایج این بازی ها به شرح زیر است:

 

سپاهان صفر - تراکتورسازی یک

گل‌ها: علی کریمی 70 پنالتی

 

ملوان دو - استقلال خوزستان یک

گل‌ها: سید جلال رافخایی 44 و مازیار زارع 84 پنالتی ملوان و ابراهیم صالحی 90 استقلال 

 

نفت تهران دو - راه آهن یک

گل‌ها: بهادر عبدی 49 راه آهن و رضا نوروزی 53 پنالتی و محمد امین حاج محمدی 83 نفت  تهران

 

مس کرمان صفر - ذوب آهن صفر

 

گسترش فولاد دو - فجرسپاسی صفر

گل‌ها: مهرداد بایرامی 67 و سامان نریمان جهان 92

 

با این نتایج فولاد و استقلال با همان 9 و 8 امتیاز در رده اول و دوم ماندند و تراکتورسازی،‌ سپاهان و پرسپولیس به ترتیب با کسب 7 امتیاز در رده های سوم،‌ چهارم و پنجم قرار گرفتند./فارس