اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسکناس‌های جدید داعش با تصویر اسامه بن لادن منتشر شد(+عکس)




اخبار بین الملل - اسکناس‌های جدید داعش با تصویر اسامه بن لادن منتشر شد

منابع عراقی به تازگی تصویری از اسکناسهای جدید داعش که در مناطق تحت کنترل این گروه تروریستی استفاده می شود، منتشر کرده اند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه عراقی نون، اخیرا "احمد ابوریشه" رئیس کنفرانس بیداری عراق از ایجاد واحد پولی داعش در مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی خبر داده بود.

در تصاویر جدید که از اسکناسهای داعش منتشر شده تصویر"اسامه بن لادن" سرکرده سابق القاعده دیده می شود.

البته روی این اسکناسهای جدید امضای سرکرده داعش و وزیر دارایی داعش نیز (بدون نوشته شدن اسامی آنها) دیده می شود!

احمد ابوریشه اخیرا در اظهاراتی صدور اسکناسهای جدید توسط داعش را دلیل واضحی برای کسانی دانسته بود که حضور این گروه تروریستی در استان الانبار را زیر سوال برده بودند.

اخبار,اخبار بین الملل,اسکناسهای جدید داعش

اخبار بین الملل - مهر


ویدیو مرتبط :
اسامه بن لادن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر: اسکناس با تصویر اسامه بن‌لادن!


رئیس کنگره بیداری و یکی از شیوخ عشایر عراق تصویری از پول جدید داعش را از طریق تلفن همراه خود نشان داد که در سمت راست این پول که دینار داعش خوانده می‌شود، تصویر "اسامه بن لادن" سرکرده سابق القاعده با آرم داعش و امضای وزیر دارایی این گروه تروریستی قرار دارد.

ابنا: رئیس کنگره بیداری و یکی از شیوخ عشایر عراق تصویری از پول جدید داعش را از طریق تلفن همراه خود نشان داد که در سمت راست این پول که دینار داعش خوانده می‌شود، تصویر "اسامه بن لادن" سرکرده سابق القاعده با آرم داعش و امضای وزیر دارایی این گروه تروریستی قرار دارد.



«شیخ احمد ابوریشه» رئیس کنگره بیداری عراق در جریان بحث و بررسی مفاد طرح ارایه شده برای پایان دادن به بحران کنونی الانبار، این تصویر را نشان داد که گروه تروریستی "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) در این استان منتشر کرده است.

 ابوریشه این اقدام گروه تروریستی را مدرک و دلیل روشنی درباره حضور این گروه تروریستی در الانبار دانست که گروه‌های وابسته به اقلیت همچون متحدون به ریاست اسامه النجیفی رئیس مجلس عراق همچنان وجود چنین تروریست‌های خطرناکی را در الانبار انکار کرده و به محکومیت عملیات ارتش و عشایر برای سرکوب آنها می‌پردازند.

ابوریشه با نشان دادن "دینار داعش" در خلال بررسی بندهای ابتکاری که برای پایان دادن به بحران الانبار ارائه کرد، اظهار داشت جنگ علیه گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) از طریق ارتش و پلیس با حمایت تمام عشایر ادامه دارد و عشایر الانبار از حاکمیت امنیت و قانون و اقتدار دولت حمایت می‌کنند.