اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسراییل: با کشتی امدادی ایرانی...





 

اسراییل: با کشتی امدادی ایرانی...

 

اسراییل: با کشتی امدادی ایرانی همچون کشتی دشمن برخورد می کنیم

10 روز پیش کشتی راسل کرو که از ایرلند عازم غزه بود متوقف شد ، حالا اگر قرار است یک کشتی از لبنان یا ایران به عنوان دو کشور متخاصم وارد بندر غزه شود طبیعتا ممانعت از ورود آن ضرورت بیشتری می یابد .

مقامات اسراییل تهدید کردند که در صورتی که کشتی امدادی از ایران یا لبنان به بندر غزه نزدیک شود با آن کشتی به عنوان " کشتی دشمن " برخورد خواهند کرد .

به گزارش عصر ایران روزنامه جروزالم پست اسراییل به نقل از یک مقام اسراییلی در دفتر نخست وزیری که نامی از او نبرده است مدعی شد که اسراییل به کشتی ایرانی یا لبنانی حامل کمک به غزه به عنوان یک کشتی دشمن رفتار خواهد کرد .

این مقام اسراییلی مدعی شد : " ما دقیقا نمی دانیم که چقدر از تهدیدات آنها برای رفع حصر غزه ( تهدیدات ایرانی ها و لبنانی ها ) جدی است و چقدر در حد بلوف است ".

وی در ادامه افزود که رژیم صهیونیستی به دقت مراقب تحولات منطقه است و اجازه ورود هیچ نوع کشتی از جانب ایران یا هر کشور دیگری را به بندر غزه نخواهد داد .

این مقام اسراییلی در ادامه گفت : " 10 روز پیش کشتی راشل کرو که از ایرلند عازم غزه بود متوقف شد ، حالا اگر قرار است یک کشتی از لبنان یا ایران به عنوان دو کشور متخاصم وارد بندر غزه شود طبیعتا ممانعت از ورود آن ضرورت بیشتری می یابد .

لازم به ذکر است که کشتی لبنانی " مریم " قرار است در روزهای آینده عازم نوار غزه شود . در این کشتی 50 فعال صلح که همگی آنها زن هستند مستقر خواهند شد . رهبری این کشتی با "سمر الحاج " یک زن لبنانی است که شوهر او ژنرال " علی الحاج " 4 سال است که به عنوان یکی از مظنونان ترور رفیق حریری در زندان به سر می برد .

" سمر الحاج " ادعاهای رسانه های صهیونیستی درباره ارتباط ماموریت خود با حزب الله لبنان را رد کرده و می گوید که ماموریت او و دیگر زنان لبنانی عازم به غزه صرفا انسان دوستانه و برای رفع محاصره از غزه است .

اسراییل در 10 خرداد سال جاری با حمله به کاروان آزادی و کشتی مرمره که از سوی ترکیه عازم نوار غزه بود 9 فعال صلح ترک را به قتل رساند و دهها تن دیگر را زخمی کرد .

این اقدام جنایت کارانه رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید ترکیه و جامعه جهانی روبرو شد اما اسراییل تا کنون از مقامات ترکیه به دلیل به قتل رساندن شهروندان ترک عذر خواهی نکرده است .

نوار غزه از ژوئن 2007 تا کنون به بهانه ممانعت از ورود سلاح به وسیله حماس در محاصره اسراییل و مصر قرار دارد ...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
کشتی ایرانی ، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 1998 تهران ( رسول خادم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتی ایرانی عازم غزه می شود



 

 

 

کشتی ایرانی عازم غزه می شود

 

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با یک کشتی 3 هزار تنی، محموله کمک های مردمی را به غزه اعزام می کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ این کشتی در روزهای آتی اقلام دارویی ، بهداشتی و غذایی را به غزه می برد تا حدی نیازهای بهداشتی و غذایی مردم محاصره شده غزه رفع شود.

گروه پزشکی و رسانه ای این کشتی را همراهی می کند.

همچنین مردم نوعدوست کشورمان می توانند تا زمان حرکت کشتی حامل کمک های بشردوستانه به سوی غزه، کمک های نقدی خود را به پایگاه های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور یا شماره حساب های ریالی 99999 و شماره حساب ارزی 702070 بانک ملی شعبه مرکزی کد 160 واریز کنند.

گفتنی است پس از حرکت کشتی حامل کمک های مردمی به سوی غزه، جمعیت هلال احمر آمادگی اعزام کشتی دیگری حامل نیروهای مردمی و داوطلب امدادرسان به غزه را دارد...../تحلیل:عصرایران