اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسرائیل: اگر حزب الله به خاطر ایران حمله تلافی جویانه کند، روستاهای لبنان را نابود می کنیم!



اسرائیل: اگر حزب الله به خاطر ایران حمله تلافی جویانه کند، روستاهای لبنان را نابود می کنیم!

یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به دیلی تلگراف گفت: در صورت حمله اسرائیل به ایران و تلاش حزب الله برای حمله تلافی جویانه، ما مجبور به اغاز جنگ با لبنان می شویم.

انتخاب :یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به دیلی تلگراف گفت: در صورت حمله اسرائیل به ایران و تلاش حزب الله برای حمله تلافی جویانه، ما مجبور به اغاز جنگ با لبنان می شویم.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، این فرمانده ارشد ارتش اسرائیل در مرز جنوبی سرزمین های اشغالی با سوریه و لبنان ادعا کرد: حمله به لبنان به قدری سنگین خواهد بود که بازسازی روستاهایشان یک دهه طول خواهد کشید.

وی افزود: با وجود اعتراضات بین المللی که ایجاد خواهد شد اما ما چاره ای جز حمله به جنوب لبنان نداریم چراکه حزب الله عمیقا در بین مردم آن منطقه طرفدار دارد.

به نوشته ی دیلی تگلراف، حمله به ایران تا انتخابات ماه سپتامبر در سرزمین های اشغالی بعید است.

این فرمانده ارشد ارتش اسرائیل ادعا کرد: وضعیت لبنان پس از جنگ وحشتناک خواهد بود. انها باید در خصوص اینکه خواستار این حمله(آغاز جنگ رژیم صهیونیستی با لبنان) هستند یا خیر فکر کنند.

وی گفت: دولت لبنان باید این موضوع را در نظر داشته باشند. بسیاری از روستاها در حنوب لبنان نابود خواهد شند و متاسفانه ما راه حل دیگری هم نداریم.

این مقام نظامی رژیم صهیونیستی که خواستار عدم افشای نامش بود گفت: یک روز پس از حمله ، روستاها به مکانی هایی تبدیل می شوند که بازسازی آن 10 سال طول خواهد کشید./انتخاب


ویدیو مرتبط :
حمله حزب الله لبنان به ارتش اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسرائیل: اگر در حین حمله ی ما به ایران، «حزب الله لبنان» به ما حمله ور شود...



اسرائیل: اگر در حین حمله ی ما به ایران، «حزب الله لبنان» به ما حمله ور شود... / ایران فکر می کند تا انتخابات آمریکا حمله نمی کنیم

معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهار نظر جدید خود گفت: باید "تحریم‌های واقعا فلج‌کننده" علیه ایران وضع کرد!...این در حالی است که به گفته ی غربی ها تحریمات علیه ایران «فلج کننده» بوده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر، ایران را تهدید به حمله نظامی کرد و با گستاخی تمام نسبت به «حملات تلافی جویانه حزب الله لبنان در صورت حمله این رژیم به ایران» هشدار داد گفت: ایران فکر می کند تا انتخابات آمریکا حمله نمی کنیم!

 موشه یعلون به رویترز گفت: آمریکا باید فشارها بر جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهد چرا که این فشارها باعث نمی شود که ایران دست از برنامه هسته ای اش بردارد.

معاون نخست وزیر اسرائیل گفت : ایران تصور می‌کند تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر، از حمله‌ی نظامی یا تشدید تحریم‌ها در امان است.

او اضافه کرد: «تغییر این تصور جمهوری اسلامی ایران به آمریکا بستگی دارد».

یلعون در عین حال افزود: «ما معتقدیم که گزینه‌ی نظامی آخرین گزینه است».

به نظر معاون نخست وزیر اسرائیل، فشارهای تا کنونی به گونه‌ای است که تهران ترجیح داده در مقابل آنها ایستادگی کند تا از برنامه‌ی هسته‌ای خود دست بردارد؛ زمان آن فرا رسیده تا "تحریم‌های واقعا فلج‌کننده" وضع شوند.

به گفته‌ی یعلون، گروه شیعه‌ی حزب‌الله لبنان، در صورتی که در جنگ احتمالی اسرائیل و ایران به حمایت از ایران برخیزد و حملات تلافی‌جویانه علیه اسرائیل ترتیب دهد، از سوی اسرائیل در هم شکسته خواهد شد.

وی که نگران حملات احتمالی «حزب الله» در حمایت از ایران است، می گوید: «هر گونه تحریکی، از سوی ما پاسخ داده خواهد شد و ما هزینه‌ای چنان سنگین بر آنان [حزب‌الله لبنان] تحمیل می‌کنیم که تقاضای آتش‌بس کنند»./انتخاب