اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استیک با گوشت پشه



اخبار گوناگون -  استیک با گوشت پشه

وقتی گوشت گاو و گوسفند در دسترس نباشد و آدم ها هوس استیک کنند می توانند گوشت جانور دیگری را به کار ببرند به ویژه که مفت و مجانی هم است.

اخبار,اخبار گوناگون,استیک با گوشت پشه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از له دبیل، افراد این قبیله در منطقه ای جنگلی در آفریقا ظاهرا به گوشت گاو و گوسفند یا پستاندار دیگری دسترسی ندارند اما در عین حال علاقه زیادی به خوردن استیک کبابی دارند.

بنا براین هر یک قابلمه ای را در دست گرفته و می افتد به جان پشه هایی که مانند ابری متراکم در اطرافشان پرواز می کنند. آنها با قابلمه به اندازه ای پشه صید می کنند که کشتی های ماهیگیری با تورهای بزرگشان قادر به صید ماهی نیستند.

پس از اینکه به اندازه شکم اهالی دهکده پشه جمع آوری شد در آن موقع نوبت استاد آشپزی است که با این پشه ها استیک های کبابی اشتها آور تهیه کند.

او روش جالبی برای تهیه این استیک دارد.

 

اخبار گوناگون - جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
آموزش نرم کردن گوشت استیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: تهیه برگر با گوشت پشه!


وقتی گوشت گاو و گوسفند در دسترس نباشد و آدم ها هوس برگر کنند می توانند گوشت جانور دیگری را به کار ببرند به ویژه که مفت و مجانی هم است.

مجله اینترنتی صبح بخیر



صبح بخیر: وقتی گوشت گاو و گوسفند در دسترس نباشد و آدم ها هوس برگر کنند می توانند گوشت جانور دیگری را به کار ببرند به ویژه که مفت و مجانی هم است.

 افراد این قبیله در منطقه ای جنگلی در آفریقا ظاهرا به گوشت گاو و گوسفند یا پستاندار دیگری دسترسی ندارند اما در عین حال علاقه زیادی به خوردن برگر کبابی دارند.

بنا براین هر یک قابلمه ای را که کمی خیس کرده انددر دست گرفته و می افتند به جان پشه هایی که مانند ابری متراکم در اطرافشان پرواز می کنند. آنها با قابلمه به اندازه ای پشه صید می کنند که کشتی های ماهیگیری با تورهای بزرگشان قادر به صید ماهی نیستند.

پس از اینکه به اندازه شکم اهالی دهکده پشه جمع آوری شد در آن موقع نوبت استاد آشپزی است که با این پشه ها برگر های کبابی اشتها آور تهیه کند. او روش جالبی برای تهیه این برگر دارد.

هر کدام از این برگرها حاوی نیم میلیون پشه است و به طور میانگین هفت برابر یک برگر عادی گوشت گاو پروتئین دارد. این بدان معناست که برای مردمی که در لیست غذایی شان پروتئین کافی وجود ندارد , این غذا بسیار سالم و مقوی است.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.