اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقبال ویژه از «کلاه قرمزی» و بنیامین


ویژه برنامه نوروزی «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب در سال 1394 نیز توانست با استقبال مخاطبان روبرو شود.

خبرآنلاین: ویژه برنامه نوروزی «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب در سال 1394 نیز توانست با استقبال مخاطبان روبرو شود.

ویژه برنامه‌های تحویل سال 1394 و صحبت‌هایی که درباره آن‌ها منتشر شد، آغازگر حواشی برنامه‌های نوروزی بود. در ادامه و با آغاز پخش سریال‌های نوروزی «کلاه قرمزی» و «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری از تاریخ ششم فرودین‌ماه حال و هوای تلویزیون تغییر کرد. در این میان اعتراض مهدی فخیم‌زاده به سریالی که به عنوان اثر او روی آنتن رفت، دیگر حواشی نوروزی صداوسیما را رقم زد.

برنامه‌های تحویل سال

روزهای نخست بهار 1394 با ایام فاطمیه همراه بود و همین موضوع سبب شد برنامه‌های تحویل سال بیش از هر زمانی حال و هوای معنوی داشته باشد. حضور فرزندان شهدا و جانبازان در برنامه‌های زنده و صحبت با آنان از جمله اقداماتی بود که در شبکه‌های مختلف دیده شد.

اما شبکه سوم سیما با برنامه «بهارنارنج» با اجرای احسان علیخانی به دور از حواشی نبود. حضور مهمانانی چون محسن تنابنده و کارلو کی‌روش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، از سوی دیگر انتشار اخباری درباره پرداخت مبالغی به چهره‌ها برای شرکت در این ویژه برنامه واکنش‌هایی را در فضای مجازی به همراه داشت.

کلاه قرمزی و مهمان محبوبش


ویژه برنامه نوروزی «کلاه قرمزی» مثل سال‌های گذشته به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های نوروز تبدیل شد. پخش این مجموعه از ششم فروردین ماه آغاز شد و در شب دهم فرودین حضور بنیامین بهادری و بارانا دخترش در این برنامه واکنش‌های متعددی را در میان تماشاگران این برنامه به همراه داشت.

انتشار خبر حضور بنیامین و فرزندش در این برنامه، به یکی از خبرهای پربیننده در خبرآنلاین تبدیل شد و در ادامه کامنت‌های متعدد کاربران نشان از رضایت‌مندی تماشاگران از این برنامه داشت.

لالایی که بنیامین در پایان برنامه خواند یکی از بخش‌های محبوب بود و این محبوبیت نکته‌ای بود که در کامنت‌های مختلفی به آن اشاره شده بود. در بخشی از کامنت‌های کاربران خبرآنلاین درباره این برنامه آمده بود: «قصه که شنگول و منگول بود و قهرمان داستان مامان بزی/ بعد هم بارانا گفت:" من مامان بچه ی فامیلم"/ بعد هم اون لالایی... انگار امشب همش درباره ی مامان بود و چه دردناک بود. ولی یه چیز جالب دیگه هم, خیلی روون بودن همه بود. رابطه ی بنامین و عروسکها و مجری در تقابل اینها, خیلی خیلی عادی و خوب بود. اصلا فیلم بازی نمیکردند. این عروسکها برای ما کاملا زنده و جاندارند. ممنون از همه ی عوامل کلاه قرمزی محبوب.»

کاربر دیگری با نام سعید دیدگاه خود را درباره ویژه برنامه «کلاه قرمزی» چنین نوشت: «تیم پرتلاش و بدون حاشیه آقایان طهماسب و جبلی وهمکاران عروسکی ایشان رو از حدود سال 72 تا الان عاشقانه همراهی میکنم . 43 سالمه اما هنوز کودکی هامو با برنامه کلاه قرمزی توی وجودم زنده می بینم . اینکه برنامه ای بیش از دو دهه بتونه پویایی و اکتیو بودنش رو ادامه بده نشان دهنده پشتکار ، عشق و پای کار وایسادن تمام عوامل این تیم خصوصا طهماسب و جبلی هستش .....همتونو دوست دارم .انشاالله موفق وپایدار باشید.»

پایان حاشیه «در حاشیه»

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون اتفاقی بود که سال‌ها مخاطبان بسیاری آن را انتظار می‌کشیدند، اما نتیجه آن بازگشت چندان مشابه کارهای موفق این کارگردان در تلویزیون از آب درنیامد.

«در حاشیه» به کارگردانی مدیری مجموعه‌ای است که از ششم نوروز هر شب روی آنتن شبکه سوم سیما رفت؛ مجموعه‌ای که انتشار خبر شوخی آن با پزشکان واکنش‌های بسیاری در میان جامعه پزشکی داشت تا جایی که پیش از نوروز وزیر بهداشت با نگارش نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صداوسیما خواستار لغو پخش این مجموعه شده بود.

بعد از پخش مجموعه دیگر خبرهایی مبنی بر اعتراض نسبت به محتوا منتشر نشد و غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: «پیش از پخش سریال طنز مهران مدیری برخی واکنش‌های عجولانه در محافل و رسانه‌ها منتشر شد که این امر با آغاز پخش این سریال پایان یافت.»

اعتراض مهدی فخیم‌زاده

یکی از حواشی صداوسیما در نوروز 94 اعتراضی بود که از سوی کارگردان مجموعه «فوق سری» نسبت به این اثر منتشر شد. مهدی فخیم‌زاده کارگردان «فوق سری» با نگارش متنی در فضای مجازی اعلام کرد، این مجموعه را حاصل کار خودش نمی‌داند و در این مورد چنین توضیح داد: « دوستان عزیز سریالی که این روزها به نام فوق سری از شبکه یک سیما پخش می‌شود سریال من نیست، بلکه لاشه‌ای لت و پار شده از سریالی است که من ساختم.

این سریال توسط نمایندگان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پخش شبکه یک سیما به صورتی باور نکردنی سلاخی و تکه پاره شده و هیچ قسمتی از تعرض و دستکاری و جابه‌جایی و تعویض مکالمات مصون نمانده است و البته این امر در شرایطی صورت پذیرفته که در تمام مراحل تولید، مدیران شبکه یک و مسئولین ناجی هنر که زیر مجموعه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است، در جریان چگونگی و اجزای فیلمنامه و تک تک صحنه‌ها قرار داشتند و کلیه قسمت‌ها با حضور و تایید کارشناس نیروی انتظامی (سرهنگ عبدالله قاسمی) تصویربرداری شده است. چگونگی این فعل و انفعالات را به زودی طی یادداشتی از طریق رسانه‌ها به اطلاع علاقمندان خواهم رساند.»


ویدیو مرتبط :
کلاه قرمزی ۹۴ بنیامین و کلاه قرمزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویژه‌ برنامه کلاه‌قرمزی به‌ مناسبت روز زن



اخبار,اخبار فرهنگی, برنامه کلاه قرمزی

 

اخبار فرهنگی - ویژه‌ برنامه کلاه‌قرمزی به‌ مناسبت روز زن

ویژه برنامه «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب روز شنبه ۳۱ فروردین به مناسبت روز زن روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، علی زارعان مدیر گروه خردسال وکودک شبکه دو سیما گفت: «ویژه «کلاه قرمزی» به مناسبت روز زن ازشبکه دو پخش خواهد شد و در اعیاد مذهبی پخش ویژه برنامه «کلاه قرمزی» در دستور کار قرار گرفته شده است.»

او ادامه داد: «یک قسمت ویژه جام جهانی نیزدر نظر گرفته شده که در یکی از شب‌های جام جهانی روی آنتن خواهد رفت.»

 «کلاه قرمزی» عید ۹۳ هم روی آنتن شبکه دو سیما رفت که با استقبال خوب مخاطبان تلویزیون روبرو شد. «کلاه قرمزی۹۳ چند شخصیت عروسکی جدید به نام‌های عزیزم ببخشید، دیبی، بچه فامیل دوررا معرفی کرد.

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین