اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقبال از پیکر سردار شهید همدانی


مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم: مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد.

براساس این گزارش در این مراسم سرلشکر رشید جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سرلشگر ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرمانده کل قوا، سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار آبرومند معاون هماهنگ کننده سپاه،  سردار نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ، سردار ربانی و جمع دیگری از فرماندهان و همرزمان آن شهید حضور دارند.

سردار شهید حسین همدانی روز گذشته در منطقه حومه حلب در سوریه به دست گروه تکفیری صهیونیستی داعش به شهادت رسید.


ویدیو مرتبط :
استقبال باشکوه مردم همدان از پیکر سردار شهید همدانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از طواف پیکر شهید همدانی در حرم حضرت زینب(س)/دعوت سپاه از مردم برای آخرین وداع با سردار شهید



پیکر سردار شهید حسین همدانی به طواف حرم حضرت زینب (س) در آمد.

پیکر وی پس از این طواف به تهران منتقل می شود و مراسم تشییع وی روز یکشنبه برگزار می شود. سردار همدانی عصر دیروز در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

گفتنی است روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حسین همدانی یک‌شنبه ساعت 9 صبح  از مقابل حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه خیابان پادگان ولیعصر (عج) با حضور مقامات کشوری و لشکری و اقشار مختلف شما مردم مومن انقلابی و قدرشناس تشییع خواهد شد.

این اطلاعیه با دعوت از قشرهای مختلف مردم پایتخت برای شرکت در این آیین باشکوه یادآور شده است: پیکر سردار شهید حسین همدانی پس از تشییع باشکوه در تهران به همدان منتقل و در روز دوشنبه مورخ 94/7/20 مهرماه در این شهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین