اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استفاده از شمع برای کاهش تهوع صبحگاهی کیت مدیلتون +عکس



استفاده از شمع برای کاهش تهوع صبحگاهی کیت مدیلتون +عکس
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "کیت میدلتون" که این روزها بازهم حال چندان مساعدی ندارد از نوعی شمع استفاده میکند تا تهوع صبحگاهی اش را از بین ببرد.

کیت مدیلتون,اخبار,اخبار فرهنگی

این نوع شمع از یک روغن گیاهی نایاب که در افریقای جنوبی میروید ساخته شده است. گفته میشود روشن کردن این شمع به مدت 2 تا 4 ساعت در روز به بهبود علائم بیماری از جمله تهوع صبحگاهی کمک میکند.
"کیت میدلتون" به قدری از تهوع رنج میبرد که دسامبر سال گذشته چند روزی را در بیمارستان بستری شد. شنیده میشود که او از این نوع شمع در منزلش در کاخ کینگستون استفاده میکند.
به گفته پزشکان عطر اسانس قوی این شمع باعث بهتر شدن حال او شده است .از این گیاه در افریقای جنوبی برای درمان بیماریهای گوارشی استفاده میشود.
"کیت میدلتون" از ابتدای بارداری اش از تهوع رنج میبرد به طوریکه به درمانهای طبیعی پرداخت و گفته میشود خانواده سلطنتی از راه کارهایی مثل استفاده از بیسکویت زنجبیلی و کباب بوقلمون وسس انجیر برای بهبودی وی استفاده کرده اند
بهتر است بدانید این نوع شمع هنوز رسما وارد بازارهای انگلیس نشده است اما قرار است به زودی و به قیمت 39.5 پوند برای هر عدد وارد بازار شود..../pardad.ir


ویدیو مرتبط :
ویار یا تهوع صبحگاهی زنان باردار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهادات نجومی رسانه ها برای به خدمت گرفتن خواهر کیت مدیلتون +عکس



به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: پیشنهاد 600 هزار دلاری به "پیپا میدلتون" برای کار به عنوان خبرنگار سلطنتی در یک شبکه خبری امریکایی

یک شبکه خبری امریکایی پیشنهاد نجومی به "پیپا میدلتون" خواهر کیت میدلتون داشته است تا اوبه عنوان خبرنگار سلطنتی این شبکه در انگلستان فعالیت کند.

پیشنهادات نجومی رسانه ها برای به خدمت گرفتن خواهر کیت مدیلتون

 تهیه کنندگان این شبکه امیدوارند حضور "پیپا میدلتون "بعد از خبر بارداری خواهرش بتواند مخاطبان زیادی را جذب این شبکه کند.

این مدیران میگویند چهره های ارشد این شبکه اعتبار خاصی روی حضور این خانم به عنوان یک رابط سلطنتی که ارتباط فامیلی با کاخ باکینگهام دارد باز کرده اند.

مسئولان این شبکه به خبرنگاران گفته اند با این بانوی جنجالی انگلیسی پای میز مذاکره هستند و به احتمال زیاد او در سال جدید میلادی با این شبکه همکاری خواهد کرد. آنها تاکید کرده اند قرار نیست او خبرهای خصوصی کاخ سلطنتی را مخابره کند بلکه تنها به عنوان خبرنگار با آنها همکاری خواهد داشت.

گفته میشود اخیرا شبکه خبری "بی بی سی" نیز در مورد حضور این دختر 26 ساله در یکی از برنامه هایش پیشنهاد پرداخت مبلغ قابل توجهی را به او داده بود.

منبع:pardad.ir