اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استغفار یک نماینده در صحن مجلس


نماینده مردم تهران گفت: بنده به تحلیل تند معروفم، اما اگر به کسی تهمت زده ام همین جا استغفار می‌کنم.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم تهران گفت: بنده به تحلیل تند معروفم، اما اگر به کسی تهمت زده ام همین جا استغفار می‌کنم.

در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی مهدی کوچک‌زاده در تذکر آیین نامه ای با اشاره به اینکه هیچکس از جماعتی که در اینجاست مخالف تحلیل مواضع رسیدگی به فساد و برخورد با آن نیست، اظهار داشت: خود ما در همین مجلس تجربه کردیم موضوعاتی که به قول رهبری احتیاج به رسیدگی قضایی دارد را نباید از تریبون مجلس نام برد.

وی افزود: در این مجلس اسم کسانی برده شد که باعث شد مطلب لوث و بیهوده شود شما خودتان چوب این مساله را خورده اید و حداقل در زمان انتخابات تجربه کرده‌اید، اما گفتن مسائلی همچون اینکه فردی زمین گرفته یا زمینی فروخته یا پولی خورده به ضرر خودمان است و جز اینکه جامعه را از جمهوری اسلامی ایران مایوس می کند تاثیری ندارد.

کوچک‌زاده ادامه داد: من خودم به تحلیل تند معروفم اما اگر به کسی تهمت زدم استغفار می کنم، در این مجلس تهمت دزدی و خدای نکرده روابط نامشروع هم زده شد، اما باید بدانیم برخی رسانه ها تیترهای آمریکایی را می زنند، منتظرند ما چیزی بگوییم تا همان را تیتر کنند.

 علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر خاطر نشان کرد: من هم گفتم طرح این مسائل به این نحو درست نیست، چون موضوع روشن نشده، اما برای اینکه مردم مطلع شوند و برای همه روشن شود هیات نظارت بر نمایندگان مجلس آن را بررسی می کند.


ویدیو مرتبط :
خواندن شعری از ایرج میرزا توسط نماینده مجلس در صحن علنی مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس روز: نرمش یک نماینده در صحن مجلس


بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در حال نرمش کردن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی.

خبرگزاری فارس: بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در حال نرمش کردن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی.