اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استعفای معاون نتانیاهو درپی اتهام تجاوز


«سیلوان شالوم» معاون نخست‌وزیر و وزیر امور داخلی در اراضی اشغالی به دنبال جنجال بر سر اتهام‌های جنسی به او،‌ استعفای خود را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: در ادامه جنجال‌ها و اتهام‌ها درباره «سوءرفتار جنسی» عضور ارشد و وزیر کابینه رژیم صهیونیستی، این شخصیت نزدیک به بنیامین نتانیاهو امروز یکشنبه از سمت خود استعفا داد.

به گزارش جروزالم پست، «سیلوان شالوم» وزیر امور داخلی در اراضی اشغالی گفته است که به دلیل این اتهام‌‎ها و شرایط سختی که برای او و خانواده‌اش ایجاد شده،‌ از عضویت در پارلمان رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد.

استعفای معاون نتانیاهو درپی اتهام تجاوز

استعفای این عضو ارشد کابینه نتانیاهو و عضو حزب لیکود در حالی انجام شده که قرار است جای او را در پارلمان «امیر اوهانا» عضو دیگر هم حزبی اش بگیرد.

هفته گذشته بود که رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند که چندین زن گفته بودند که «سیلوان شالوم» آنها را مورد آزار جنسی قرار داده و تعدادی از آنها هم بر آمادگی خود برای شکایت به دادگاه تاکید کرده بودند.


ویدیو مرتبط :
اتهام دروغ آدمربایی و تجاوز جنسی چند زن عوضی به مرد ران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر استعفای معاون مشایی تکذیب شد



 

 

خبر استعفای معاون مشایی تکذیب شد

 

 

ایرنا: رییس مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس‌جمهوری خبر استعفای محمدحسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری را تکذیب کرد.

 

رییس مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس‌جمهوری ضمن تكذیب خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفای محمدحسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری، این امر را ناشی از شیطنت برخی از سایت‌ها در راستای سیاه‌نمایی كارنامه درخشان دولت و تیم رسانه‌ای دفتر رییس‌جمهوری دانست!

محمد شیخان انتشار این اخبار را در ادامه پروژه تخریب تیم دولت دانست و گفت: اقدام این رسانه‌ها از دامن زدن به این شایعات مغایر با اخلاق رسانه‌ای و در جهت تضعیف خدمات دولت به مردم است و مطمئناً این امر موجب بی‌اعتمادی مردم به این رسانه‌ها خواهد شد.

گفتنی است امروز برخی رسانه‌ها مدعی شدند كه محمدحسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری از سمت خود استعفا و از ریاست‌جمهوری خداحافظی كرده است.../ایرنا