اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استخدام آدمكش برای قتل شوهر



 

استخدام آدمكش برای قتل شوهر

دو مرد جنایتكار كه در توطئه ای شیطانی، شوهر زن خیانتكار را در خواب خفه كرده بودند، با حكم قضات دادگاه كیفری استان تهران به مرگ محكوم شدند.

به گزارش خبرنگار ما و براساس اوراق پرونده، «روح الله» و «مهدی» متهم اند سوم خرداد امسال با همدستی زنی به نام «ناهید»، همسر وی را در جنایتی هولناك به قتل رسانده و پس از صحنه سازی، از محل جنایت متواری شدند.

به دنبال اعلام خبر قتل به پلیس كرج، تیم جنایی دریافتند «ثابت» مقتول نیمه شب در خانه اش حوالی كرج به دست افراد ناشناس به قتل رسیده است.

همسر مقتول كه مدعی بود توسط جنایتكاران در یكی از اتاق های خانه حبس شده، به كارآگاهان گفت: دزدان سیاهپوش پس از قتل شوهرش، جواهرات وی را به سرقت برده اند.

اما كارآگاهان پس از بررسی های تخصصی به رابطه پنهانی وی با مردی به نام «روح الله» پی بردند.

با افشای این راز، «ناهید» پرده از راز جنایت برداشت و گفت: شب حادثه در غذای شوهرم داروی خواب آور ریختم و در خانه را نیمه باز گذاشتم تا «روح الله» و دوستش وارد شوند. نیمه های شب «روح الله» پس از ورود ابتدا با چكش ضربه ای به سر شوهرم زد و بعد هم با كمك دوستش او را با طناب خفه كردند.

سه متهم صبح دیروز برای آخرین دفاع در برابر هیأت قضایی شعبه ۷۱ دادگاه كیفری استان تهران به ریاست نورالله عزیزمحمدی قرار گرفتند.

«روح الله» سعی كرد با طرح اظهارات متناقض، مسیر تحقیقات را منحرف كند اما پس از دریافت دفاعیات متهمان، هیأت قضایی پرونده وارد شور شده و به اتفاق آرا، «روح الله» و «مهدی» را به اعدام و «ناهید» را به ۱۵ سال زندان محكوم كردند..... / روزنامه ایران 


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم زیبای آدمكش با بازی بهرام رادان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استخدام آدمكش برای قتل پدر



 

استخدام آدمكش برای قتل پدر

 

 

  ۲ قاتل اجاره ای كه سال گذشته مرد ۶۴ ساله ای را در شهریار كشته بودند، در بیمارستان امام خمینی (ره) شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش «جام جم»، در یكی از روزهای شهریور سال گذشته در پی تماس یكی از شهروندان با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان شهریار مبنی بر مشاهده جسد یك مرد سالخورده، ماموران با عزیمت به محل، موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای شهریار گزارش كردند و با انتقال جسد به پزشكی قانونی، دستور شناسایی بستگان مقتول صادر شد.

با تشكیل پرونده ای در پلیس آگاهی شهریار، تحقیقات در این ارتباط ادامه داشت كه بستگان مردی با حضور در پلیس آگاهی، گم شدن پدر خود را اطلاع دادند كه با تطبیق مشخصات مرد گمشده با جسد كشف شده و شناسایی توسط بستگان، هویت مقتول شناسایی شد.

 

آغاز تحقیقات

با شروع تحقیقات مشخص شد، مقتول از چندی پیش با یكی از فرزندان خود مشاجره و درگیری داشته است كه به این ترتیب تحقیق از فرزند مقتول آغاز شد و او سرانجام اعتراف كرد، پس از اختلاف مالی با پدرش كینه او را به دل گرفته و با استخدام ۲ فرد شرور و سابقه دار و وعده پرداخت ۶۰ میلیون تومان از آنها خواسته است تا پدرش را بكشند.

متهم ادامه داد: سرانجام پس از توافق با ۲ آدمكش اجاره ای، آنها در فرصتی مناسب پدرش را به قتل رسانده اند.

 

در جستجوی ۲ آدمكش اجاره ای

با اعترافات متهم، دستور قضایی مبنی بر بازداشت وی صادر شد ودستگیری ۲ آدمكش اجاره ای در دستور كار ماموران قرار گرفت.

تحقیقات بعدی در این ارتباط مشخص كرد، ۲متهم به قتل پس از اطلاع از دستگیری فردی كه آنها را اجیر كرده بود، متواری شده و در چندین نوبت محل سكونت خود را تغییر داده اند.

بنابراین گزارش در حالی كه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، ماموران اطلاع یافتند یكی از متهمان تحت تعقیب در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بستری است كه با به دست آمدن این اطلاعات یگان انتظامی مستقر در بیمارستان با بررسی هویت افراد مراجعه كننده، متوجه شدند متهم تحت تعقیب از ترس دستگیری خودش را با هویت جعلی معرفی كرده است.

با شناسایی متهم و اعزام ماموران پلیس آگاهی شهریار به بیمارستان، وی دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر همدست وی آغاز شد. چند ساعت پس از دستگیری اولین آدمكش اجاره ای، ماموران انتظامی مستقر در بیمارستان امام خمینی (ره) با همكاری كارآگاهان پلیس آگاهی شهریار باخبر شدند، دیگر همدست متهم به نام اسماعیل قصد ملاقات با دوست خود را دارد.

 

محاصره محل

با به دست آمدن این اطلاعات با كنترل درهای ورودی و خروجی بیمارستان، این متهم نیز دستگیر شد و در تحقیقات مقدماتی اعتراف كرد پس از اجیر شدن از سوی فرزند مقتول، او را به قتل رسانده اند و قرار بود پس از جنایت، فرزند مقتول به آنها ۶۰ میلیون تومان پرداخت كند كه تاكنون فقط ۶ میلیون تومان پرداخت كرده است.

در پی این اعترافات، با صدور دستور قضایی از سوی بازپرس شهرستان شهریار، هر دو متهم برای ادامه تحقیقات و بررسی زوایای پنهان این جنایت به شهریار منتقل شدند. تحقیق در این باره ادامه دارد.... /گزارش : جام جم آنلاین