اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استاندار بوشهر رسانه های منتقد را بی پدر و مادر خواند



استاندار , بوشهر , سفرهای هیئت دولت

 

استاندار بوشهر که به شدت از سوی رسانه های استان به جهت اجرائی نشدن مصوبات سفرهای هیئت دولت به بوشهر مورد انتقاد قرار گرفته است، در یک ادبیات غیر معمول در شورای اداری بوشهر، رسانه های منتقد استان بوشهر را بی پدر و مادر خطاب کرد.

به گزارش سایت نسیم جنوب، محمدحسین جهان بخش در این جلسه که با حضور مدیران برگزار شده بود، در پاسخ به انتقاد نماینده بوشهر از گرانی نان، به دفاع از این موضوع پرداخت و خطاب به مدیركل صنعت و تجارت استان گفت:  آنالیز نرخ نان استان ها را به همه رسانه ها از جمله سایت های  بی پدر و مادری كه در این خصوص گزارش خلاف منتشر كرده اند ارسال شود تا اطلاع پیدا كنند كه گران ترین نان در بوشهر نیست.

جهانبخش در ادامه جلسه یك بار دیگر برخی رسانه های منتقد عملكردش را "سایت های بی پدر و مادر" معرفی كرد.

وی گفت: به جرم اینكه جهانبخش در مواردی پا در عرصه فرهنگی گذاشته و تذكر درباره حجاب داده، برخی سایت ها طوری جلوه می دهند كه انگار استاندار تنها به موی زنان گیر می دهد و كارهای اجرایی را رها كرده است.

وی افزود: درباره آن سایت های بی پدر و مادری كه می نویسند مصوبات سفر اول ریاست جمهوری در استان اجرا نشده، با قدرت عرض می كنم در خصوص مصوبات آن سفر جزو 5 استان برتر هستیم، چون 98 درصد اجرا و 80 درصد به بهره برداری رسیده است؛ اگر مردند این را بنویسند.

وی در اظهار نظری عجیب افزود: مصوباتی هم كه اجرا نشده، احتمالا در سفر چهارم دولت به استان حذف می شود، چون حتما موانع قانونی و اعتباری داشته كه پس از 3 سفر هنوز انجام نشده است.

وی ادامه داد: در خصوص مصوبات سفر دوم دولت به بوشهر نیز جزو 10 استان برتر بوده ایم، اما درباره مصوبات سفر سوم هنوز مقایسه ای نداریم.

وی با بیان اینكه برخی سایت ها فقط منتظرند موارد ضعف را ببینند و منعكس كنند، خواستار برخورد با این آنها شد و گفت: من تمایلی ندارم وارد پاسخگویی این مسایل شوم و انگار كسی هم جلودار این سایت ها نیست، اما انتظار داریم ارشاد و دستگاه قضایی با عواملی كه در برخی سایت ها ذهن افكار عمومی را مشوش می كنند برخورد كنند.

سایت نسیم جنوب اضافه کرده است: بیان این سخنان در حالی است که بسیاری از رسانه های استان بوشهر معتقدند که استاندار به جای پرداختن به مشکلات استان و تلاش برای اجرایی نمودن مصوبات مهم سفرهای هیئت دولت به بوشهر از جمله راه آهن بوشهر – شیراز، تکمیل استادیوم 15 هزار نفری بوشهر، اجرای مصوبه بكارگیری 50 درصد نیروهای بومی در مشاغل نفت و گاز در پارس جنوبی، احداث بزرگراه بوشهر – شیراز، ایجاد دانشگاه صنعتی استان، راه اندازی تالار فرهنگی چند هزار نفری بوشهر، راه اندازی دانشكده معماری در بافت قدیم، ایجاد دهكده دانایی علم و فن آوری خلیج فارس در بوشهر، راه اندازی ماشین سازی مدرن در بوشهر، تكمیل راه چهار خطه كنار تخته – دالكی، انتقال دفاتر شركتهای نفتی و گازی به بوشهر، احداث فرودگاه جدید بوشهر، آزاد سازی زمین های نظامی و... به مسایل حاشیه ای پرداخته و توسعه استان بوشهر را دچار رکود نموده است..../عصرایران


ویدیو مرتبط :
استاندار بوشهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماز فرزند براى آمرزش پدر و مادر



 

 

این نماز دو ركعت است، در ركعت اوّل پس از سوره «حمد»، ده بار مى گویى:

 


رَبِّ اغْفِرْلى وَلِوالِدَىَّ وَ لِلْمُؤْمِنینَ یَوْمَ یَقُومُ الْحِسابُ.


پروردگارا بیامرز مرا و پدر و مادرم و دیگر مؤمنان را در روزى كه حساب برپا شود

 

 

و در ركعت دوم پس از سوره حمد، ده مرتبه مى خوانى:

 


رَبِّ اغْفِرْلى وَ لِوالِدَىَّ وَ لِمَنْ دَخَلَ بَیْتِىَ مُؤْمِناً وَ لِلْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ


پروردگارا بیامرز مرا و پدر و مادرم و هركه در حال ایمان به خانه من درآید و هر مرد مؤمن و زن با ایمانى را

 


پس از سلام نماز نیز ده بار مى گویى:

 


رَبِّ ارْحَمْهُماكَمارَبَّیانى صَغیراً.

 

پروردگارا ترحم كن بر ایشان چنانچه پروریدند مرا در كودكى.