اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استانداران چهار استان معرفی شدند/ بررسی پیش‌نویس لایحه بودجه از هفته آینده در هیات وزیران



انتخاب استاندارب

استانداران چهار استان معرفی شدند/ بررسی پیش‌نویس لایحه بودجه از هفته آینده در هیات وزیران

سخنگوی دولت با اشاره به معرفی استانداران چهار استان غاز سوی هیات وزیران در جلسه امروز گفت: استانداران آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمانشاه در جلسه امروز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به انتخاب چهار استاندار اظهار داشت: برای استان آذربایجان غربی آقای سعادت، برای استان سیستان و بلوچستان آقای اوسط هاشمی، برای استان هرمزگان آقای جابری و برای استان کرمانشاه آقای رضایی به عنوان استاندار از سوی هیات دولت انتخاب شدند.

وی با اشاره به تهیه پیش نویس لایحه بودجه 93 کل کشور افزود: تا پایان هفته پیش نویس لایحه بودجه به هیات وزیران ارائه خواهد شدو از هفته آینده بررسی بودجه 93 در هیات وزیران آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: پس از بررسی لایحه بودجه 93 در هیات دولت، در موئد مقرر لایحه بودجه به مجلس ارائه خواهد شد.

مهر

 


ویدیو مرتبط :
تقدیم لایحه بودجه به مجلس در هفته آینده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی بودجه ۹۲ در جلسه هفته آینده فراکسیون اصولگرایان



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بررسی بودجه ۹۲ در جلسه هفته آینده فراکسیون اصولگرایان

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان گفت: مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان در جلسه هفته آینده خود لایحه بودجه سال 92 را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد که در این جلسه سایر نمایندگان نیز می‌توانند حضور داشته باشند.

حسین‌علی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با فارس گفت: مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان مجلس در هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد و در این جلسه لایحه بودجه سال 92 مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این نشست همه نمایندگان مجلس می‌توانند حضور داشته باشند و محدودیتی برای شرکت نمایندگان مجلس وجود ندارد و این مسأله طی اطلائیه‌ای به همگان اعلام خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته آینده کمیته‌های تخصصی فراکسیون (کمیته سیاسی و حقوقی، کمیته فرهنگی و کمیته اقتصادی) تشکیل جلسه داده و در جلسات خود طرح‌ها و لوایح مهم مطروحه در مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

وی افزود: در این جلسات کمیته سیاسی طرح قضازدایی و کم کردن عناوین مجرمانه، کمیته اقتصادی لایحه مالیات‌های مستقیم و کمیته فرهنگی طرح اساسنامه کمیته پارالمپیک را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند./خبرگزاری فارس