اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استاد موسیقی در بیمارستان بستری شد


استاد فضل الله توکل نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری مهر: استاد فضل الله توکل نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

پاشا پاشایی مدیر برنامه های استاد فضل الله توکل در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: متاسفانه چند روز پیش حال عمومی استاد به دلیل نارسایی قلبی که از گذشته وجود داشت دوباره در وضعیت نامناسبی قرار گرفت که ما هم به تبع این موضوع در اولین اقدام وی را به بیمارستان منتقل کردیم.

استاد موسیقی در بیمارستان بستری شد

وی افزود: نظر به وجود باتری در قسمت قلب استاد توکل و نارسایی که پیرامون این موضوع بوجود آمد پزشک متخصص تشخیص داد که باید هر چه سریعتر نسبت به عمل جراحی قلب برای تعویض باتری اقدمات لازم صورت گیرد که ما هم ضمن طی مراحل مربوط به عمل جراحی استاد توکل را صبح امروز مورد عمل جراحی قرار دادیم که خوشبختانه حال عمومی وی نسبت به روزهای گذشته بهتر است اما به دستور پزشکان در بخش سی سی یو بیمارستان تحت مراقبت است.

پاشانی در بخش پایانی صحبت های خود از تمامی هنرمندان و هواداران استاد فضل الله توکل نسبت به پیگیری های مداوم برای سلامتی استاد تقدیر و تشکر کرد.


ویدیو مرتبط :
پله بار دیگر در بیمارستان بستری شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طالب‌لو در بیمارستان آتیه بستری شد



 

 

 

طالب‌لو در بیمارستان آتیه بستری شد

 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به دلیل سرماخوردگی در بیمارستان آتیه بستری شد.

وحید طالب‌لو به دلیل سرماخوردگی شدید به تمرین صبح در زمین نوبنیاد نرفت. این بازیکن به دلیل بهبودی حالش در بیمارستان آتیه زیر سرم رفت.

طالب لو پیش از بستری شدن در بیمارستان با حسین تراب پور مربی گلرهای استقلال هماهنگی های لازم را انجام داد.

این دروازه بان اظهار داشت: به دلیل وضعیتی که دارم، نمی توانم در تمرین حاضر شوم. با اجازه از کادر فنی به بیمارستان رفتم تا هرچه زودتر حالم بهتر شود.