اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استادی که با شکستن آجر در کلاس درس، خط و نشان کشید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

استادی که با شکستن آجر در کلاس درس، خط و نشان کشید

اگر فکر می‌کنید کلاس‌های علوم در دانشگاه‌های چین کسل‌کننده است، در اشتباهید. اساتیدی در چین هستند که می‌توانند حین درس دادن هیجان را به کلاس درس بیاورند.

یک استاد دانشگاه در ایالت چنگدو این کشور در حین تدریس قوانین فیزیک وقتی با عدم یادگیری دانشجویان خود روبرو شد، با یک مثال ساده مشکل را برطرف کرد.

وی با آوردن یک آجر به کلاس درس و شکستن آن، نه تنها مشکل یادگیری دانشجویان را با یک مثال عینی برطرف کرد، بلکه باعث هیجان دانشجویان و تشویق خود از سوی آنان روبرو شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هافینگتون پست، وی قبل از شکستن آجر با دست خود برای اینکه نشان دهد آجر واقعی است یک گردو را با آجر شکست تا نشان دهد به چه شکلی می‌توان از قوانین فیزیک در مسائل روزمره استفاده کرد.

گفتنی است، وی پس از انجام این کار رو به دانشجویان خود گفت: این کار را در خانه انجام ندهید./ایسنا


ویدیو مرتبط :
شکستن اجسام سخت.شکستن هفت آجر توسط لنیانگذار سمبکالاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا سر کلاس های درس هیچی یاد نگرفتیم!