اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اروگوئه - ایتالیا؛ برخورد بازنده‌های مغرور!


هر دو تیم در حالی یکشنبه‌شب به مصاف هم می‌روند که با شکست برابر حریفان خود از رسیدن به فینال جام کنفدراسیون‌ها بازمانده‌اند.

سایت گل: پس از شکست برابر اسپانیا و برزیل حالا دو تیم اروگوئه و ایتالیا به دنبال آن هستند تا با یک پیروزی ضمن کسب مقام سومی به کارشان در جام کنفدراسیون های 2013 پایان دهند.

نماینده آمریکای جنوبی با ضربه سر دیر هنگام پائولینو  بازیکن برزیل متحمل شکست شد در حالی که ایتالیا پس از 120 دقیقه نفس گیر در ضربات پنالتی با حساب 6-7 برابر اسپانیا از دور این رقابت ها کنار رفت

دو تیم در شرایطی یکشنبه شب برابر هم قرار می گیرند به هدفی که در این رقابت ها داشتند نرسیدند اما انتظار می رود تا طرفین با تمام قوا برابر هم صف آرایی کنند.اروگوئه می تواند با وجود فورلان ،سوارس و کاوانی از خط حمله با ارزش خود که به نوعی نقطه قوت این تیم محسوب می شود حساب باز کند.

چرازره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا در آستانه این بازی نگرانی هایی در رابطه با شرایط مصدومیت بازیکنانش دارد.آلبرتو جیلاردینیو مهاجم برابر اسپانیا مصدوم شد بنابراین به احتمال فراوان استفان الشعراوی ستاره 20 ساله این روزهای میلان جای خالی او را در خط حمله پر خواهد کرد پس از آنکه در چند بازی گذشته نیمکت نشین بوده.

در عین حال این سرمربی سابق باشگاه فیورنتینا همچنین تایید کرد که آندرا پیرلو و بارزاگلی در کنار بالوتلی و آباته قطعا به دلیل مصدومیت به این بازی نمی رسند

دو سال از آخرین باری که دو تیم به مصاف هم رفتند می گذرد جایی که اروگوئه موفق شد در نوامبر 2011 با تک گل پیروزی بخش سباستین فرناندس از سد ایتالیا عبور کند.

در هشت مصافی که دو تیم در عرصه ملی به دیدار هم رفتند سهم اروگوئه سه و ایتالیا دو پیروزی بوده در حالی که دو بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده.

هشت بازیکن اسکار تاباراس سرمربی تیم ملی اروگوئه در باشگاه های ایتالیایی توپ می زنند.

شاید باشگاه های بزرگی به دنبال جذب ادینسون کاوانی باشند اما او با تیم ملی اروگوئه رکورد چندان خوبی نداشته چرا که تنها 6 گل در 28 بازی اخیرش برای اروگوئه زده.

آتزوری در ضربات پنالی با نتیجه 6-7 از رسیدن به فینال این رقابت ها بازماند اما آنها نخستین تیمی هستند که در 16 مصاف شان برابر اسپانیا موفق به کلین شیت شده اند.


ویدیو مرتبط :
ضزبات پنالتی ایتالیا و اروگوئه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جام کنفدراسیون‌ها/برزیل با ایتالیا همگروه شد، اسپانیا با اروگوئه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جام کنفدراسیون‌ها قرعه‌کشی شد

برزیل با ایتالیا همگروه شد، اسپانیا با اروگوئه

قرعه کشی جام کنفدراسیون‌ها برگزار شد و بر این اساس تیم فوتبال برزیل با ایتالیا و اسپانیا با اروگوئه همگروه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه‌کشی جام کنفدراسیون‌ها امروز در سائوپائولو برزیل با حضور بزرگانی همچون سب‌بلاتر برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در گروه A این مسابقات، برزیل در کنار ایتالیا، مکزیک و ژاپن قرار گرفت و در گروه B تیم‌های اسپانیا، اروگوئه، تاهیتی و قهرمان آفریقا در کنار هم قرار گرفتند.

نماینده آفریقا قرار است پس از پایان جام ملت‌های این قاره معرفی شود.

جام کنفدراسیون‌ها از 15 ژوئن 2013 در برزیل آغاز خواهد شد./فارس