اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارتفاع برف در کوهرنگ به 4 متر رسید


فرماندار کوهرنگ گفت: هم اکنون ارتفاع برف در نقاط مرتفع این شهرستان به بالای ۴ متر رسیده است.

خبرگزاری مهر: فرماندار کوهرنگ گفت: هم اکنون ارتفاع برف در نقاط مرتفع این شهرستان به بالای ۴ متر رسیده است.

مرتضی زمان پور با اشاره به اینکه ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به بالای چهار متر رسیده است، اظهار داشت: بازگشایی راه ارتباطی روستاهای این شهرستان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون به ۵۰۰ خودرو در جاده های این شهرستان به ویژه گردنه های مرتفع کوهرنگ امداد رسانی شده است.

فرماندار کوهرنگ عنوان کرد: بارش برف امسال نسبت به سال های گذشته در این شهرستان بسیار خوب بوده است و امیدواریم بارش ها همچنان در این شهرستان ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: هم اکنون راه ارتباطی چلگرد - روستای شیخ علیخان در حال بازگشایی است و امیدواریم این راه ارتباطی هرچه سریعتر بازگشایی شود تا زمینه ورود گردشگران تا آبشار و روستای شیخ عیلخان فراهم شود.

فرماندار کوهرنگ تاکید کرد: بارش شدید برف در ارتفاعات کوهرنک احتمال ریزش بهمن را در این شهرستان افزایش داده است.


ویدیو مرتبط :
پرش از ارتفاع 9 متر و 80 سانتی متر سیاوش جهانی معروف به سیا پارکور از یاسوج و بیضا فارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارتفاع برف در کوهرنگ به 6 متر رسید



اخبار,اخبار اجتماعی,ارتفاع برف در کوهرنگ


اخبار اجتماعی - ارتفاع برف در کوهرنگ به 6 متر رسید

وی تاکید کرد: برف ها در اثر سرما و فشار در حال ایجاد کردن یخچالهای طبیعی در ارتفاعات هستند.

بخشدار مرکزی کوهرنگ (چهارمحال و بختیاری) گفت: هم اکنون ارتفاع برف در ارتفاعات قله زردکوه شهرستان کوهرنگ به بالای شش متر رسیده است.

حمید میرعلایی در گفتگو با مهر با اشاره به بارشهای بی سابقه برف طی فصل زمستان امسال، اذعان داشت: هم اکنون بارش برف در ارتفاعات قله زردکوه به بالای شش متر رسیده است.

وی ادامه داد: سامانه های بارشی که طی فصل زمستان وارد شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری شده اند سبب بارشهای قابل توجه برف در این شهرستان شده اند.

وی تاکید کرد: برف ها در اثر سرما و فشار در حال ایجاد کردن یخچالهای طبیعی در ارتفاعات هستند.

 بخشدار مرکزی کوهرنگ با اشاره به اینکه طی سالهای گذشته در فصل زمستان بارشهای مناسب برف را نداشته بودیم، یادآور شد: امسال خوشبختانه بارشهای خوبی در این شهرستان اتفاق افتاد و امیدواریم خشکسالی امسال استان برطرف شود و مشکلات کم آبی استان بر طرف شود.

ضرورت همراه داشت تجهیزات کامل توسط مسافران برای سفر به کوهرنگ
وی تصریح کرد: بارش برف موجب کند شدن تردد در بسیاری از جاده های مناطق شهرستان شده است.

بخشدار مرکزی کوهرنگ با اشاره به اینکه مسافران قصد سفر به این شهرستان را دارند باید با تمام تجهیزات وارد شهرستان شوند، اظهار داشت: پتو، لباس گرم زمستانی، زنجیر چرخ، لوازم گرمایش، غذا کنسروی و... از مهمترین مواردی است که مسافران باید همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: هم اکنون تمام جاده های مواصلاتی شهرستان به جز محور دهستان موگویی باز است و تردد در جاده های مهم استان جریان دارد.
اخبار اجتماعی - مهر