اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارتش لبنان به حالت آماده باش درآمد



ارتش لبنان,عکس ارتش لبنان,یگانهای ارتش لبنان,اخبار جنگ,اخبار سیاسی,جاوزهای رژیم صهیونیستی,حریم هوایی لبنان

 

ارتش لبنان به حالت آماده باش درآمد

رئیس ستاد ارتش لبنان در بازدید از یگانهای ارتش در مرزهای جنوبی با سرزمینهای اشغالی بر آمادگی کشورش برای مقابله با ماجراجویی احتمالی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

اعتدال:به گزارش روزنامه القدس العربی، "ولید سلمان" رئیس ستاد ارتش لبنان اعلام کرد: ارتش لبنان آماده رویارویی با حملات احتمالی اسرائیل با وجود شرایط پیچیده منطقه است.

وی افزود: از ارتش می خواهم که در کنار مردم به تقویت خود بپردازد وهمکاری مفیدی با نیروهای بین المللی برای شکست طرحهای رژیم صهیونیستی داشته باشد به ویژه که تجاوزات این رژیم به حریم هوایی لبنان افزایش یافته است.

به گزارش مهر، سلمان بیان کرد: ارتش علاوه بر ایفای نقش خود در دفاع از مرزهای جنوبی به ثبات داخلی لبنان نیز توجه ویژه ای دارد و به دنبال حفظ لبنان از تاثیرات بحرانهای خارجی است.

شایان ذکر است که تجاوزهای رژیم صهیونیستی به ویژه به حریم هوایی لبنان ادامه دارد./اعتدال

منبع:  مهر


ویدیو مرتبط :
پاتریوت های ژاپنی به حالت آماده باش درآمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارتش لبنان به حالت آماده‌باش درآمد


یک منبع امنیتی لبنان امروز اعلام کرد که ارتش اسرائیل به سوی یک پایگاه نظامی لبنانی در جنوب این کشور تیراندازی کرد که با پاسخ و واکنش طرف لبنانی مواجه شد.

یک منبع امنیتی لبنان امروز اعلام کرد که ارتش اسرائیل به سوی یک پایگاه نظامی لبنانی در جنوب این کشور تیراندازی کرد که با پاسخ و واکنش طرف لبنانی مواجه شد.

ارتش لبنان در پی تیراندازی یک گشتی صهیونیستی به سوی یک پایگاه نظامی مرزی لبنان، به حالت آماده‌باش در‌آمد.

به نقل از خبرگزاری آلمان، یک منبع امنیتی لبنان امروز اعلام کرد که ارتش اسرائیل به سوی یک پایگاه نظامی لبنانی در جنوب این کشور تیراندازی کرد که با پاسخ و واکنش طرف لبنانی مواجه شد.

این منبع آگاه افزود: یک گشتی اسرائیلی به سوی پایگاه نظامی لبنانی در منطقه مرزی "الوزانی " تیراندازی کرد که با واکنش ارتش لبنان و تبادل آتش مواجه شد.

رسانه‌های لبنانی نیز با اعلام این خبر تاکید کردند که تبادل آتش در این منطقه مرزی چند دقیقه‌ای طول کشید.

به گفته منابع آگاه، هنوز گزارشی درباره میزان تلفات احتمالی این تیراندازی‌ها در دست نیست اما این اقدام نظامیان صهیونیستی موجب شده است تا ارتش لبنان به حالت آماده‌باش درآید.

منبع: تابناک