اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارتباط پنهانی خواهر، مرگ برادر را رقم زد



 

 ارتباط پنهانی خواهر، مرگ برادر را رقم زد

 

مرد جوان، برادر دختر مورد علاقه اش را كه مانع ارتباط پنهانی خواهرش با او شده بود، در درگیری خیابانی كشت.

به گزارش جام جم، ظهر روز سه شنبه هفته گذشته زنی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ صباشهر از توابع شهرستان شهریار تماس گرفت و از كشف جسد مردی جوان مقابل خانه اش خبر داد.

دقایقی بعد از این تماس، كارآگاهان جنایی آگاهی شهریار به محل حادثه اعزام و با جسد مردی جوان مواجه شدند كه با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

كارآگاهان جنایی موضوع را به احمدی، بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهریار اطلاع دادند و جسد به پزشكی قانونی منتقل شد.

كارآگاهان جنایی، زوج صاحبخانه را كه جسد مقابل خانه شان پیدا شده بود، برای تحقیقات به مركز پلیس احضار كردند.

 

قاتل مرد افغان نبود

مرد صاحبخانه در اظهاراتش به پلیس گفت: مقتول را نمی شناسم. روز حادثه من و همسرم با شنیدن صدای مشاجره از خانه بیرون آمده و مشاهده كردیم یك مرد افغان با چاقو ضربه ای به مرد جوان (مقتول) زد و متواری شد.

وی اضافه كرد: متهم را تعقیب كردیم ولی او بسرعت فرار كرد. وقتی به محل بازگشتیم دیدیم مرد جوان مرده است.

 

صاحبخانه از هویت قاتل اطلاع داشت

در حالی كه تحقیقات از این زوج ادامه داشت، مرد صاحبخانه به تناقض گویی پرداخت تا این كه شامگاه چهارشنبه اعتراف كرد و از ماجرای قتل خبر داد.

او مدعی شد عامل جنایت یك مرد ایرانی به نام حسین است.

 

تهدید به قتل از سوی قاتل فراری

مرد بازداشت شده در اظهاراتش به پلیس گفت: مقتول و عامل جنایت هر دو معتاد بودند و گاهی برای مصرف مواد مخدر به خانه ام می آمدند.

روز حادثه حسین ـ متهم به قتل ـ با غلام (مقتول) تماس گرفت و از او خواست به خانه من بیاید. او بیرون از خانه منتظر غلام ماند و در آنجا با هم درگیر شدند كه درپی این درگیری غلام به قتل رسید.

متهم یادآور شد: عامل جنایت من و اعضای خانواده ام را تهدید كرد اگر ماجرای قتل را به كسی اطلاع دهیم ما را خواهد كشت. من نیز از ترس تهدیدهایش، هویت قاتل را فاش نكردم.

 

دستگیری متهم

به این ترتیب، جستجوها برای دستگیری متهم به قتل ادامه یافت تا این كه روز پنجشنبه گذشته كارآگاهان جنایی شهرستان شهریار عامل جنایت را كه برای گرفتن موتورسیكلت به محل حادثه آمده بود، محاصره و دستگیر كردند.

با انتقال حسین ـ متهم به قتل ـ به اداره جنایی آگاهی شهرستان شهریار، وی در بازجویی اعتراف كرد كه با تصمیم قبلی جنایت را رقم زده است.

متهم برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار منتقل شد.

متهم: مقتول سد راه ارتباط پنهانی مان بود

عامل جنایت در اظهاراتش به بازپرس احمدی گفت: یك هفته پیش خواهر مقتول را در یكی از محله های شهر دیدم و تصمیم گرفتم با او ارتباط پنهانی برقرار كنم.بعد از اولین ملاقات، او وقتی فهمید من با برادرش (غلام) آشنایی دارم، به من اعتماد كرد.

متهم به قتل یادآور شد: وقتی غلام پی به ارتباط من و خواهرش برد، در خیابان با من درگیر شد و مرا كتك زد. من نیز كینه او را به دل گرفتم و با طراحی نقشه قتل، او را به بهانه پایان دادن به اختلاف هایمان، به خانه دوستمان حمید دعوت كردم .

وقتی او نزدیك خانه حمید رسید، با چاقو او را كشتم سپس با تهدید اعضای خانواده حمید (صاحبخانه) متواری شدم.

بنابر این گزارش، متهم به قتل با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد.

با دستور قضایی خواهر مقتول نیز برای ادامه تحقیقات به مركز پلیس احضار شد. تحقیقات از متهم ادامه دارد..... /گزارش : جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
چگونه نمک تمدن ما را رقم زد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیراندازی پسری مرگ برادر كوچكتر را رقم زد


پلیس ایالت «تگزاس» در آمریكا اعلام كرد كه یك كودك چهار ساله در پی تیراندازی برادر پنج‌ ساله‌اش كشته شد.



براساس گزارش پلیس منطقه «ویكتوریا» در ایالت تگزاس و رسانه‌های رسمی آمریكا، این دو كودك در یكی از اتاق‌های منزل مشغول بازی با اسلحه بودند كه ناگهان پسر پنج‌ ساله خانواده به سمت برادر چهار ساله‌اش شلیك می‌كند.

بر اساس این گزارش كه در شبكه خبری فاكس‌نیوز هم آمده است، كودك چهار ساله در پی خونریزی ناشی از اصابت گلوله به شكمش جان می‌دهد.

در گزارش ایستگاه پلیس منطقه «ویكتوریا» هم آمده است كه در زمان وقوع حادثه دو كودك بزرگتر هم در منزل حضور داشتند كه تیراندازی را به والدین خود اطلاع دادند. با این حال، ماموران پلیس اعلام كردند كه تلاش می‌كنند تا علت اصلی وقوع این حادثه تیراندازی را یابند؛ چرا كه در دسترس بودن اسلحه و استفاده از آن توسط این دو كودك غیر‌معمول و مشكوك است.

منبع : خبرگزاری جام جم