اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارائه تسهیلاتی برای آزمون جامع مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیام نور



اخبار دانشگاه,دانشگاه پیام نور

سیاست‌های جدید مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام‌نور

ایجاد شعب دانشگاه پیام‌نور در 5 کشور خارجی

سرپرست مرکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور با اشاره به ایجاد شعب دانشگاه پیام‌نور در کشورهای خارجی، گفت: دانشگاه پیام نور در جهت گسترش خدمات به هموطنان خارج از کشور و فارسی‌زبانان غیرایرانی در نظر دارد در سال 92، نمایندگی‌هایی را پس از اخذ مجوزهای لازم در کشور‌های قزاقستان، فرانسه، اربیل عراق، آلمان و بوسنی هرزگوین دایر کند.

دکتر فراهانی با اشاره به ارائه تسهیلاتی برای آزمون جامع مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، گفت: ملاک نمره پذیرش در آزمون جامع سال 92 به بعد در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نمره 10 خواهد بود و نمره میانگین حذف می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون جامع دانشگاه پیام‌نور به منظور حفظ کیفیت از ابتدای تاسیس دوره‌های برون مرزی در پایان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، اظهارکرد: اکنون تسهیلاتی برای دانشجویان برون مرزی در ارتباط با آزمون جامع فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس، افرادی که در داخل کشور از طریق آزمون سراسری در دانشگاه پیام‌نور پذیرفته شده و به نحوی به واحدهای بین‌الملل این دانشگاه منتقل شده‌اند از شرکت در آزمون جامع معاف می‌شوند.

ارائه آموزش مجازی و بهره‌گیری از رسانه‌های آموزشی

فراهانی با بیان اینکه آموزش مجازی و بهره‌گیری از رسانه‌های آموزشی در دستور کار مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام‌نور قرار دارد، اظهارکرد: کلیه دانشجویانی که در آزمون آنلاین شرکت می‌کنند، علاوه بر اینکه مشمول 35 درصد تخفیف شهریه می‌شوند، از شرکت در آزمون جامع معاف خواهند شد.

وی اظهارداشت: آزمون آنلاین ضمن افزایش سرعت عمل از امنیت بالاتری برخوردار است، البته درصدد هستیم این نوع آزمون را در کلیه واحدهای بین‌الملل دانشگاه نهادینه کنیم.

سرپرست مرکز بین‌الملل دانشگاه پیام‌نور افزود: دانشگاه پیام‌نور همچنین در راستای ایجاد شرایط مساعدتر برای ورود متقاضیان به نمایندگی‌های خارج از کشور و برون مرزی این دانشگاه و تحقق شعار " آموزش برای همه، همه وقت و همه جا" بستر مناسبی را برای پذیرش این دانشجویان مهیا کرده است، به گونه‌ای که کلیه افرادی که دارای مدرک کارشناسی مورد قبول وزارتین علوم و بهداشت و یا یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید باشند، می توانند تحصیل خود را با لحاظ سایر شرایط مربوطه، در یکی از نمایندگی‌های دانشگاه پیام نور ادامه دهند.

وی افزود: در مورد این افراد شرط معدل 12 برای کارشناسی و 14 برای مقطع کارشناسی ارشد از شرایط ورود حذف شده است.

دانشگاه پیام نور رتبه برگزیده چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر

روابط عمومی دانشگاه پیام نور به عنوان برگزیده ویژه چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، فناوری و سازمان‌های تابعه وزارت علوم معرفی شد.

در سومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، فناوری و سازمان‌های تابعه وزارت علوم دانشگاه پیام نور به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه پژوهش و افکار سنجی در گروه دانشگاه‌های الف کشور انتخاب شده بود./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور - خانم حقگو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منابع آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی پیام نور تغییر کرد



 

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی پیام نور تغییر کرد

 

آخرین تغییرات منابع آزمون دوره فراگیر کارشناسی ارشد در رشته های زمین شناسی، مهندسی عمران و مهندسی شیمی و دوره فراگیر کارشناسی رشته کشاورزی و منابع طبیعی اعلام شد.

آخرین تغییرات منابع آزمون از سوی دانشگاه پیام نور اعلام شده است و سئوالات آزمون بر اساس تغییرات جدید طرح خواهد شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از تغییرات اعمال شده مطلع شوند.

کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون‌های کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 27 و 28 اردیبهشت ماه 90 توزیع و سه آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور در روز 30 اردیبهشت ماه 90 برگزار می شود.

نتایج این آزمون ها در نیمه اول شهریور ماه 90 اعلام خواهد شد...../تحلیل:عصرایران