اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخراج 625 نفر از پرسنل شهاب خودرو



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخراج 625 نفر از پرسنل شهاب خودرو

ایسنا: مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره شرکت شهاب خودرو از استعفای خود در اعتراض به اخراج ۶۲۵ نفر از پرسنل این شرکت خبر داد.

محمد حیدری اظهار کرد: چندی پیش سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی ۶۲۵ نفر از پرسنل این شرکت را اخراج کرد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اخراج‌های صورت گرفته با تلاش اینجانب ۷۵ نفر به شغل خود بازگشتند ولی با این حال موفق به بازگرداندن باقی پرسنل نشدم.

وی ادامه داد: ظاهرا سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی علاقه‌ای به ادامه فعالیت شهاب خودرو ندارد، به‌گونه‌ای که بودجه‌ای نیز در اختیار این شرکت قرار نگرفته است.

مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره شرکت شهاب خودرو خاطرنشان کرد:‌ بنابراین با توجه به وضعیت موجود و در اعتراض به اخراج پرسنل از امروز از سمت‌های خود به عنوان مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره شهاب خودرو استعفا کردم./ایسنا


ویدیو مرتبط :
عضو جدید گروه و اخراج دو نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخراج تمامی پرسنل سفارت ایران از گامبیا



 

اخراج تمامی پرسنل سفارت ایران از گامبیا

 

دولت گامبیا با اعلام اینکه تمامی روابط سیاسی و اقتصادی خود را با ایران قطع می کند ، به پرسنل سفارت خانه ایران  48 ساعت مهلت داد تا خاک این کشور را ترک کنند.

به نقل از رویترز وزارت امور خارجه گامبیا روز دوشنبه  بدون اشاره به دلیل این اقدام خود به کادر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و تمامی شهروندان ایرانی که به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی در گامبیا فعالیت می کنند ، 48 ساعت مهلت داد تا خاک گامبیا را ترک کنند.

وزارت امور خارجه گامبیا با انتشار بیانیه ای با اعلام این موضوع افزود : " تمامی پروژه ها و برنامه های دولت گامبیا که قرار بوده است با همکاری و معاونت دولت جمهوری اسلامی ایران به انجام برسد ، لغو شده است ".

هنوز دلیل و انگیزه اصلی دولت گامبیا از این اقدام به طور رسمی اعلام نشده است اما برخی رسانه های غربی گمانه هایی درباره ارتباط این موضوع با کشف اخیر مقادیری سلاح قاچاق در نیجریه مطرح  کرده اند.

بر این اساس مقامات نیجریه اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرده اند که تحقیقات آنها نشان می دهد که اسلحه های بارگیری شده از ایران که در بندر لاگوس نیجریه کشف شده ، قرار بوده از این بندر نیجریه به مقصد گامبیا حمل شود.

گامبیا کشوری کوچک و فقیر در سواحل غرب آفریقا است که مساحت کلی آن اندکی بیش از 11 هزار کیلومتر مربع می باشد. متوسط درآمد سرانه مردم این کشور در حدود 350 دلار است.

این اقدام دولت گامبیا در اولین سالگرد سفر سال گذشته محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران به بانجول ( مرکز گامبیا ) صورت گرفت . رییس جمهوری اسلامی ایران در 2 آذر 1388 در نخستین سفر خود به این کشور کوچک آفریقایی روابط دو جانبه ایران و گامبیا را خوب و در حال توسعه خوانده بود...../تحلیل:عصرایران