اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخراج و محرومیت سه ساله از كنكور...



 

اخراج و محرومیت سه ساله از كنكور در انتظار دانشجویان فعال در شبكه‌های هرمی

 

دبیر شورای مركزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت اعلام كرد:

اخراج و محرومیت سه ساله از كنكور در انتظار دانشجویان فعال در شبكه‌های هرمی


در آخرین مورد كه گزارش شد سه دانشجو در سال 86 به دلیل فعالیت در یك شركت هرمی و نا امن ساختن فضای خوابگاه و دانشگاه اخراج شدند/در بازنگری شیوه‌نامه انضباطی به نحوه برخورد با فعالان در شركت‌های هرمی توجه شده‌است.

دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشكی كه با فعالیت در شركت‌های هرمی فضای دانشگاه را ناامن كنند از دانشگاه اخراج و تا سه سال از شركت در كنكور محروم می‌شوند.
به نقل از «وب‌دا»سیدمهدی طیبی‌تفرشی دبیر شورای مركزی انضباطی دانشجویان این وزارتخانه با اعلام این خبر گفت: در بازنگری شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان در سال 88 موضوع رسیدگی به فعالان در شركت‌های هرمی و نحوه برخورد با آنها به عنوان یك بند مهم مصوب شد.
وی افزود: در این بند آمده است فعالیت دانشجویان در شركت‌های هرمی و امثال آن تخلف بوده و متخلف در صورت وجود شاكی خصوصی باید جبران خسارت كند.
طیبی‌تفرشی در مورد مجازات دانشجویان هرمی در مقاطع مختلف گفت: در صورتی كه دانشجوی متخلف یكبار به شورای انضباطی بیاید با تنبیهات بندهای 7 تا 12 شیوه‌نامه انضباطی از جمله محرومیت از تسهیلات رفاهی دانشگاه از قبیل وام، خوابگاه، دریافت خسارت و منع موقت از تحصیل به مدت نیم سال و یكسال مواجه می‌شود.
وی افزود: در صورت تكرار تخلف، قانونگذار برای دانشجوی متخلف مجازات بسیار سخت از جمله اخراج از دانشگاه و عدم برخورداری از حق شركت در كنكور تا سه سال در نظر گرفته است.
او با اعلام این كه در دوسال اخیر هیچ نمونه‌ای از فعالیت دانشجویان علوم پزشكی در شركت‌های هرمی گزارش نشده است خاطرنشان كرد: در آخرین مورد كه گزارش شد سه دانشجو در سال 86 به دلیل فعالیت در یك شركت هرمی و نا امن ساختن فضای خوابگاه و دانشگاه اخراج شدند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
حرکت رونالدو هنگام اخراج از زمین که احتمالا محرومیت دارد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت سه ساله برای اهانت به قرآن کریم


یکی از هواداران فوتبال در انگلیس که به قرآن کریم اهانت کرده بود به مدت سه سال از حضور در ورزشگاه‌های این کشور محروم شد.

خبرگزاری ایسنا: جولی فیلیپ، هوادار باشگاه میدلزبورو که در جریان بازی با بیرمنگام صفحاتی از قرآن کریم را پاره کرده بود، به مدت سه سال از حضور در تمامی ورزشگاه‌های انگلیس محروم شد.

او همچنین تا آخر نمی‌تواند در ورزشگاه میدلزبورو به حمایت از این تیم بپردازد.

البته جولی فیلیپ می‌گوید او نمی دانسته کتابی که پاره می‌کند قرآن کریم بوده و اطلاعی از آن نداشته است. او اولین زنی است که در فوتبال انگلیس با چنین محرومیتی روبرو شده است.

دادگاه شهر بیرمنگام انگلیس با مقصر شناختن فیلیپ اعلام کرد: این حرکت از لحاظ فرهنگی اثرات بسیار زشتی دارد و به همین خاطر او را با چنین محرومیتی روبرو ساختیم.

جولی فیلیپ در شهرداری شهر میدلزبورو کار می‌کرد که پس از این اقدام از محل کارش نیز اخراج شد.