اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اختلال خواب باورنکردنی یک مرد چینی



 

 

اختلال خواب باورنکردنی یک مرد چینی

 

شرایط باور نکردنی یک مرد چینی ۷۴ ساله که برای ۶ ماه از سال بیدار و برای شش ماه از سال در خواب است پزشکان را متعجب و متحیر کرده است .


خانواده "لی ژیمینگ" ( Zhiming ) مجبورند در تمامی دورانی که این پیرمرد ۷۴ ساله در خواب است از وی نگهداری کنند.

 

آنها می گویند مجبورند هنگامی که وی خواب است او را بنشانند و به وی سوپ گرم بخورانند. آنها همچنین مجبور به استفاده از پوشک برای وی هستند.

 

عروس این بیمار عجیب و غریب می گوید: زمانی که وی خواب است، گویی در کما فرو رفته.

 

وی افزود: اصلا نمی توانیم این بیمار را از خواب بیدار کنیم، اگر قاشق سوپ را در دهان وی قرار دهیم ، بصورت خودکار محتوای آن را می بلعد، اما واکنش دیگری از خود نشان نمی دهد.

 

به گفته عروس این مرد، زمانی که این بیمار ۷۴ ساله بیدار می شود شش ماه نمی خوابد و مجبور می شود برای سرگرم کرد خود به پرسه زدن شبانه در خیابانها و تماشای تلویزیون پناه ببرد./اخبار ارسالی به آفتاب


ویدیو مرتبط :
علت اختلال هراس یا اختلال پانیک و درمان آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی باورنکردنی مرد 256 ساله چینی با 23 همسر!!‌ +عکس



به گزارش  شفقنا :  سایت "لی یوان بای که" چین نوشت: "لی شینون" نزدیک بیش از دو قرن و نیم زندگی کرده است.

بنابر گزارش این سایت لی در سال 1677 میلادی متولد شده و در سال 1933 از دنیا رفته است و عمری بالغ بر 256 سال داشته است. نام اصلی وی "چو لیانگ" بوده است و اکثر عمر خود را در کوهستان ها در پی جمع آوری گیاهان دارویی سپری کرده است و به این کار مشغول بوده است.

یکی از مسائل باورنکردنی در زندگی "چو" این می باشد که وی وقتی 71 ساله بود به ارتش چین پیوسته و به عنوان مدرس فنون نظامی و دفاع شخصی از وی استفاده شده است. "چو" در سن 100 سالگی شاهد به بار نشستن دستاوردهای خود در زمینه طب چینی بوده و از دولت وقت چین نشان ویژه حکومتی دریافت کرده است.

جالب است بدانید این مرد چینی وقتی به سن 200 سالگی رسیده است برای تدریس به مراکز علمی چین می رفته و در آن سالها مردمان زیادی از کشورهای اطراف برای دیدن وی عازم چین می شده اند.

"لی" در طی عمر 256 ساله خود با 23 زن ازدواج کرده است و تعداد فراوانی فرزند داشته طوری که تعداد نوادگان وی در زمان حیاتش به 180 تن می رسیده است.

اخبار,اخبارگوناگون ,لی شینون

اخبار  گوناگون - شفقنا