اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اختلاس عادی شد، نگران نباشید!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حکایت کنند که مردی را دشنام دادند. بسیار ناراحت شد و پرخاش کرد. او را ببستند و همراه با دشنام کتکش زدند. سپس او را گشوده و باز دشنام دادند. این بار هیچ نگفت. پرسیدند چرا از دشنام به خود نپیچیدی؟ گفت: دشنام بدون کتک بهتر از دشنام با کتک است . حکایت ما با اختلاسها همانند این حکایت است.

واقعأ داستان اختلاسها ریشه در کجا دارد؟

 کی قرار است آنچه به عنوان بیت المال به دست چند نفر حیف و میل شده است باز پس گرفته شود؟

 چه کسی باید مسوولیت این امور را به عهده بگیرد؟

 سیستمهای نظارتی وجود خارجی دارند یا فقط شعارش را می دهیم؟

اسامی و نامهایی که با این اختلاسها سرو کار دارند فقط به ثروت مملکت دست درازی نمی کنند بلکه اعتقادات ملت را نشانه رفته اند.می خواهند ثابت کنند اگر صحبت از تقوی و پاکی و امانتداری و... به میان می آید تا وقتی اعتبار دارد که به مراکز قدرت دست نیافته ای و گر نه اگر توانستی بردار و ببر!.هیچ اتفاقی نمی افتد !.تازه گیر هم که افتادی چند صباحی در خلوت بازداشتگاه و زندان به سر می بری و از داشتن ثروتهای باد آورده قکر خود را به کرسی لذت می نشانی تا به ترفندی بیرون آیی و هر چه خواستی بکنی.

انگار همین دیروز بود که رئیس دولتی مدام تهدید می کرد که لیست اختلاس کنندگان(مفسدان اقتصادی) را در جیب دارد و به زودی نشان می دهد که البته نشان نداد و اختلاس پاک ترین مرد دولتش در خدمتگزارترین دولت(!) نوعی سوء برداشت تعبیر شد و احتمالأ ملت ایران برای این مظلومِ گرفتار در بند، چندین عذرخواهی هم، به دولتمردان گذشته بدهکارند!

 نکند  آنچه به نام مفسدان اقتصادی قرار بود بشود در حد چند نفر در قضیه ی "خاوری" شدّت و حدّت خود را از دست داده است؟!.

چه زود ارقام اختلاس برای همه عادی شده. ارقام آنقدر بزرگ است که تلفظش مشکل شده چه برسد به تفکّرش.

عده ای هم پای ماشین حساب نشسته اند و با حسابرسی دارند سهم هر ایرانی را از پولهای اختلاسی محاسبه می کنند. جالب است اگر سی سال در وزارت خانه ای مثل آموزش و پرورش کار کنی و حقوق بالایی هم داشته باشی ،پاداش آخر خدمتت به پنجاه میلیون نمی رسد!

راستی این پولها قبل از اختلاس کجا بودند؟ چقدر از این سرمایه ها(اختلاسهای آینده ی نه چندان دور) از دسترس مردم دورند و منتظرند کسی به سراغشان برود و از انزوا خارجشان کند؟

در سیستم واگذاری اعتبارت چه نظارتی وجود دارد که اطمینان داشته باشیم یک بام و دو هوا اعمال نمی شود و کی قرار است دستگاههای اطلاعاتی و نظارتی این محدوده را از ناپاکی ها پاک کنند؟

حتما با همین اختلاسهای افشا شده  می شد همه ی مدارس ، بیمارستانها، جاده ها و راهها و ده ها پروژ ه ی دیگر را باز سازی و نو سازی کرد یا حداقل می شد دستمزد کارمندان و کارگران را به حدی افزایش داد که برای یک زندگی روی خط فقر منت کش" هرکس و ناکس" نباشند .حتمأ می شد و بعد از این هم می شود ولی افسوس...

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
نگران قضاوت مردم نباشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نگران چروک دور چشمتان نباشید



 

چروک  دورچشم

 

خیلی زود است که یک خانم زیر ۳۰ سال نگران چروک دور چشم باشد و یا حس کند اطراف لب‌هایش چروک دارد و درباره راه‌حل آن بپرسد. اما چون می‌خواستید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید برای شما و دیگر خوانندگان این طور شروع می‌کنم که: خانم‌ها از سن ۳۰ سالگی به بعد به تدریج و به آرامی پوست‌شان نازک و خشک می‌شود، به خصوص آنهایی که بدون کرم ضدآفتاب سال‌های طولانی در معرض نور آفتاب مستقیم بوده‌اند، متوجه چین و چروک در صورت و به خصوص دور چشم‌ها می‌شوند.

 

بنابراین اگر پیش از بروز چروک‌ها تحت نظر پزشک از کرم‌های ضد چروک مخصوص دور چشم و مرطوب‌کننده‌ها و ضد آفتاب مناسب استفاده کنید بروز چین و چروک‌ها به تعویق خواهد افتاد. مصرف این کرم‌ها برای مراقبت از پوست باید مداوم و همیشگی باشد و شما می‌توانید از متخصص پوست خودتان بخواهید نوع مناسبی را تجویز کند و مطمئن باشید که نه تنها استفاده از آنها بدون عارضه است بلکه سودمند هم خواهد بود.


اما درباره اینکه بعضی از خانم‌های جوان علاقه‌مند هستند به منظور زیباتر شدن از مواد حجم‌دهنده لب‌ها کمک بگیرند، باید تاکید کنم، به طور کلی توصیه من بر این است که اگر ناهنجاری‌ خاصی در صورتتان ندارید و برای مثال به علت حوادث و تصادف یا ناهنجاری‌های مادرزادی مشکلی در پوست صورتتان نیست از این ایده صرف‌نظر کنید. تزریق ژل‌های مخصوص به وسیله پزشکان متخصص و جراحان پلاستیک می‌تواند برای آنهایی سودمند باشد که بخشی از پوستشان فرو رفته و گود است یا درباره لب‌‌های خیلی نازک یا سینه‌های خیلی کوچک برای زیبایی متقاضیان خاص خود را دارد.

 

هر چند که عوارض جانبی آن به شرط اینکه به وسیله متخصص انجام بگیرد، نادر است اما آیا می‌دانید باید بارها به تکرار تزریق شوند. گاهی واکنش‌های ایمنی بدن به عنوان یک جسم خارجی آن را می‌شناسد و ایجاد عفونت یا حتی عدم قرینگی در دو طرف می‌تواند شما را پشیمان و نازیبا کند. خصوصا اگر به وسیله افراد غیرمتخصص انجام شود. خوب فکر کنید گاهی پشیمانی شما سودی ندارد و برای آن دیر است.

منبع:arayesh.ir