اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخبار و تصاویر منتشر شده از BMW X2


تصاویر مخفیانه ای از خودروی جدید بی ام و ( BMW X2) به بیرون درز کرده که نشان از برنامه ریزی محصولی جدید برای پر کردن فاصله ی میان X3 و X2 است.

وب‌‌سایت ترنج: تصاویر مخفیانه ای از خودروی جدید بی ام و ( BMW X2) به بیرون درز کرده که نشان از برنامه ریزی محصولی جدید برای پر کردن فاصله ی میان X3 و X2 است.

نگاهی به اخبار و تصاویر منتشر شده از BMW X2

این خودرو احتمالا در نیمه 2016 به بازار خواهد آمد و پلت فرم آن بر پایه همان X1 می باشد. X2 قرار است در نمایشگاه جنو که هر ساله میزبان تعداد زیادی از خودروهای تازه معرفی شده است به صورت یک کانسپت با کمی تغییرات نسبت به نمونه اصلی پیش نمایش شود.

نگاهی به اخبار و تصاویر منتشر شده از BMW X2

بی ام و گفته است که این خودرو از همان استایل معرفی شده در X6 و X4 پیروی خواهد کرد و مدل اولیه از X1 طویل تر و عریض تر است.

فرم کوپه مانند این خودرو مهم ترین وجه تمایز آن با X1 است و احتمالا برای کسانی مناسب خواهد بود که علاقه مند به خرید x6 هستند ولی از توان مالی کمتری برخوردارند. X2 همانند X1 در رنج متفاوتی از از پیشرانه های چهار سیلندر عرضه خواهد شد ودر مدل استاندارد احتمالا از قدرت 228 بخار سود خواهد برد و میتواند رقیبی برای آئودی RS Q3 باشد.

نگاهی به اخبار و تصاویر منتشر شده از BMW X2

پیشرانه ها های مختلف این خودرو با جعبه دنده 6 یا 8 سرعته عرضه خواهد شد ومشتریان در انتخاب محور متحرک جلو و یا چهر چرخ متحرک آزادند.

X2 در خط تولید بی ام و در رگزنبرگ آلمان روی خط تولید خواهد رفت و احتمالا رقیبان آن Range Rover Evoque, Land Rover Discovery Sport و Volvo XC90خواهند بود.

نگاهی به اخبار و تصاویر منتشر شده از BMW X2


ویدیو مرتبط :
اولین فیلم جاسوسی از BMW X2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا این تصاویر متعلق به محصول بعدی BMW است؟



آیا این تصاویر متعلق به محصول بعدی BMW است؟

 

 

اتومبیل بی ام و, عکی ماشین BMW

 

نارنجی: سال گذشته شاهد معرفی کانسپت یا یک خودروی ایده ای از سوی شرکت BMW بودیم و آن را با نام i8 شناختیم. محصولی که هم از لحاظ مشخصات فنی و هم از منظر طراحی، ویژگی های منحصر به فردی را با خود به همراه آورد. شاید بسیاری با دیدن تصاویر آن کانسپت، آرزوی ملاقات این خودرو را داشته اند. اخبار و شایعات هم طی این مدت، بر ورود این خودرو به بازار در آینده تاکید می کردند.

 

حالا تصاویری در اینترنت انتشار یافته که می تواند ترسیمی از اندیشه های طراحان بی ام و، برای محصولات آینده این شرکت باشد. به نظر می رسد که طراحی خودرو از آن ظاهر عجیب و ایده ای فاصله گرفته و به خودرو هایی که در خیابان ها تردد می کنند، شبیه تر شده و قطعا درک اش برای عموم مردمی که در کوچه و خیابان شاهد آن خواهند بود، آسان تر است.

این طور که در تصاویر هم مشخص است فاصله محورها نسبت به نمونه اولیه کاهش پیدا کرده، و طبق گفته سایت Behance وزن خودرو هم با کاهش 30 کیلوگرمی همراه بوده که شاید یکی از مهمترین دلایل آن، استفاده از فیبر کربن به همراه پلاستیک تقویت شده در ساخت اتاق و شاسی باشد.

 

 

اتومبیل بی ام و, عکی ماشین BMW

 

در خصوص مشخصات فنی، هنوز همان اطلاعات گذشته در دسترس علاقه مندان است. خودروی 3 سیلندر توربوشارژری، با حجم موتور 1.5 لیتر و ترکیب آن با یک موتور الکتریکی که خروجی آن ها چیزی در حدود 400 اسب بخار خواهد بود. راننده این خودرو می تواند تا در سه حالت استفاده از موتور بنزینی یا الکتریکی و یا ترکیبی از این دو، به سرعت نهایی 250 کیلومتر بر ساعت برسد و در بهترین حالت، به ازای هر 100 کیلومتر تنها 3 لیتر بنزین مصرف کند. و اما عددی که برای بسیاری از ما قابل توجه است: شتاب صفر تا صد 4.9 ثانیه ای!

 

 

اتومبیل بی ام و, عکی ماشین BMW

 

آن طور که اخبار حکایت می کردند، قرار بر این بود تا ما شاهد عرضه این خودرو در سال 2014 باشیم. اما این طور که به نظر می رسد آقای Sonny Lim که طراح ارشد سابق شرکت BMW محسوب می شود، تحمل سپری شدن این مدت زمان را نداشته و 2 سال زودتر ما را به صورت غیر رسمی به تماشای این محصول خاص برده است. نکته ای که سایت AutoBlog این گونه به آن نگاه می کند که: «آقای لیم با خنجری در یک دست و تصاویری در دست دیگر، به سراغ تیم طراحی و محصول آینده شان رفته است.».../عصر ایران