اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد: خدا مزدی به مشائی می دهد که همه متحیر شوند



 

 

احمدی نژاد: خدا مزدی به مشائی می دهد که همه متحیر شوند

 

مشرق نوشت: دکتر احمدی نژاد در اجلاس استانداران سراسر کشور با انتقاد شدید از منتقدان جریان انحرافی گفته است؛ ۲۵ سال است که مشایی را می شناسم و در این مدت نماز شبش ترک نشده، او همچون شهید بهشتی مظلوم است و شک ندارم خداوند مزد مظلومیت او را طوری خواهد داد که همه متحیر خواهند شد..../تحلیل:عصرایران



ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شجونی: نه از رهبری پول می‌گیرم نه از احمدی‌نژاد/ فائزه را خدا بزند



 

 

 

شجونی: نه از رهبری پول می‌گیرم نه از احمدی‌نژاد/ فائزه را خدا بزند

 

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: نظام را باید با چنگ و دندان نگه داشت و عیب‌های آن را برطرف کرد. کسی که بگوید این نظام عیبی ندارد دروغ گفته است. نمی‌توان گفت که به هدف رسیده‌ایم اما در راهیم که برسیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله با اشاره به سران حوادث پس از انتخابات اظهار کرد: به آقای اردبیلی نامه نوشته بودند که نظامی که روحانیت آن امثال احمد جنتی و مصباح یزدی و سیداحمد خاتمی باشد و غیر روحانی آن احمدی‌نژاد و نقدی و جلال‌الدین فارسی قبول نداریم. من هم به آقای اردبیلی نامه نوشتم که شما را به خدا جواب این‌ها را بدهید.

وی همچنین گفت: خدا می‌داند ذره‌ای بدجنسی و پدرسوختگی در وجودم نیست، نه از رهبری پول می‌گیرم نه از احمدی‌نژاد، سه ماه درس آقای اردبیلی رفتم بعد رها کردم، رفتم سر درس آیت‌الله بهجت. ما روی اهداف امام و شهدا ارادت داریم و هدفی هستیم نه علفی!

وی در ادامه در پاسخ به سوالی اظهار کرد: یکی از مهلکات لجاجت است و هر دوطرف گرفتار این شده‌اند آن طرف روی لجاجت می‌خواهد کمر رهبری را بشکند و این طرف روی مشایی لجاجت می‌کند. نباید بعضی مسائل را زیاد بزرگ کرد، این آقا مگر چند سال دیگر رییس دفتر خواهد ماند، صبر کنید یکی دو سال دیگر می‌رود.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این‌که «جامعه وعاظ ولایی را تایید نمی‌کنیم» افزود: به من گفتند مهدوی را رها کن بیا برویم جایی که سالنش بزرگ است و از این حرف‌ها. خب پول جاذبه دارد، همان جا مشکوک شدم. آقای مهدوی به این‌ها اجازه ملاقات ندادند و آقای سالک هم گفتند که ما این‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم. من دبیر جامعه وعاظ ولایی هستم ولی دلم می‌خواهد استعفاء دهم.

شجونی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عملکرد هاشمی‌رفسنجانی و اعتقاد بر نقش وی در رای‌آوری بهزاد نبوی در مجلس هم‌چنین اظهار کرد: موتلفه‌ای‌ها از هاشمی که حمایت می‌کنند نیت‌شان خیر است ولی خود هاشمی این‌ها را قبول ندارد.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «هاشمی بر دهان فتنه نزد، سکوتش معنادار بود و از هر زهری کشنده‌تر» ابراز عقیده کرد: هاشمی هم حق را خواست نگه دارد و هم باطل را. مزدورانی مثل مجمع روحانیون و مجمع محققین و مدرسین از این ضربه خوشحالند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز علاقه به سیدحسن خمینی و با اشاره به هشداری که نسبت به برخی از نزدیکان او داده است، در عین حال گفت: مردم باید بریزند و موسسه نشر آثار امام را از دست موسوی خویینی‌ها و این‌ها نجات دهند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در مورد کاندیداتوری مهدوی کنی برای ریاست مجلس خبرگان نیز گفت: آقای کنی آمدند و گفتند من قبول می‌کنم و می‌ایستم. ما خیلی کیف کردیم از این بابت و به همین خاطر یکی از آقایان هم به ما بستنی دادند.

وی اظهار کرد: اصولگرایان وحدت دارند و این که می‌گویند اختلاف‌ بین‌شان هست دروغ است، همه که امام نیستند هرکس شدت و ضعفی دارد.

وی در مورد استعفای محسن هاشمی از مسوولیت مترو نیز گفت: لابد خسته شده حالا استعفاء داده، اگر بماند می‌گویید چرا مانده حالا که رفته می‌گویید چرا رفته؟. در مورد فائزه هم چه بگویم، خدا او را بزند.

شجونی در بخش دیگری از سخنانش نیز گفت: به تاج‌زاده و مهاجرانی گفتم بیایید کمی هدایت‌تان کنم به راه راست؛ گفتند ما به راه راست هدایت شده‌ایم. لابد شده‌اند که رفته‌ند اتاق لندن.

وی تاکید کرد: نظام را باید با چنگ و دندان نگه داشت و عیب‌های آن را برطرف کرد. کسی که بگوید این نظام عیبی ندارد دروغ گفته است؛ چراکه نمی‌توان گفت به همه اهداف رسیده‌ایم، البته در راهیم که برسیم...../تحلیل:عصرایران