اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد: خداوند دینی به نام یهودیت و مسیحیت نفرستاده است



احمدی نژاد: خداوند دینی به نام یهودیت و مسیحیت نفرستاده است

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی کشورمان در اجلاس زنان و بیداری اسلامی که صبح امروز در سالن برج میلاد برگزار شد با اشاره به اینکه ضرورت اصلاح جهان، بیداری انسان‌ها است گفت:‌تمام پیامبران اولی‌العزم آمده‌اند تا جهان را اصلاح کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رئیس جمهور در اجلاس بین‌المللی زنان و بیداری اسلامی گفت: خداوند دینی به نام یهودیت و مسیحیت نفرستاده است و حضرت موسی و حضرت عیسی نیز منادی دین اسلام بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی کشورمان در اجلاس زنان و بیداری اسلامی که صبح امروز در سالن برج میلاد برگزار شد با اشاره به اینکه ضرورت اصلاح جهان، بیداری انسان‌ها است گفت:‌تمام پیامبران اولی‌العزم آمده‌اند تا جهان را اصلاح کنند.

وی افزود: عزیزان من اسلام یک دین جهانی است و خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است. خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است. حضرت ابراهیم(ع) منادی اسلام بود، حضرت موسی و حضرت عیسی نیز منادی دین اسلام بودند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است و آن اسلام است، پیامبر عزیز ما متعلق به تمام جهان است که پیامبر خاتم است. ایشان پیامبر مردم آمریکا، اروپا و آسیا نیز است. پیامبر بودایی‌ها نیز است و آمده است تا همه را نجات دهد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، احمدی‌نژاد گفت: پیامبر عزیز ما فقط برای مسلمانان نیست، قرآن نیز فقط برای مسلمانان نیست، قرآن متعلق به همه انسان‌ها است.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ضرورت اصلاح جهان از بین رفتن نظام استکباری است گفت: امروز نوک تیز تمام انقلاب‌ها باید علیه نظام استکباری باشد چرا که اگر ما تمام نظام سلطه را هدف بگیریم دیکتاتورها همگی فرو خواهند ریخت.

احمدی‌نژاد گفت: نوک تیز انقلاب‌ها و قیام‌ها باید علیه رژیم صهیونیستی باشد چرا که پایگاه استکبار است و تا زمانی که نظام سلطه و رژیم صهیونیستی باشد ملت‌ها روی خوش نخواهند دید و آنها باید از بین بروند./اتنخاب


ویدیو مرتبط :
جایگاه زن در اسلام و مسیحیت و یهودیت(حرف نداره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظر احمدی​ نژاد درباره مسیحیت و یهودیت


خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است، خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است و آن اسلام است.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور با بیان اینکه پیامبر اسلام پیامبر همه از جمله مردم آمریکا، اروپا و آسیا و پیامبر بودایی‌ها و هندوها نیز هست، گفت: خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است، خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است و آن اسلام است.

 محمود احمدی نژاد امروز سه شنبه در مجمع جهانی زنان بیداری اسلامی که در برج میلاد تهران برگزار شد، با تاکید بر لزوم تغییرات اساسی در جهان و نقش سازمان ملل در این خصوص گفت: سازمان ملل می‌تواند در ایجاد تغییرات اساسی در جهان موثر باشد اما امروز سازمان ملل دست کیست؟

چه کسانی آن را اداره می کنند؟ شورای امنیت را چه کسی اداره می‌کند؟ تا یک کشوری می‌آید زنجیرهای استکبار را پاره کند و می خواهد استقلال خودش را حفظ کند تمام ساختارهای بین‌المللی برعلیه آن بسیج می‌‌شوند.


وی افزود: پس چگونه باید این تغییر و تحول اساسی در جهان انجام شود لازمه این تغییر و تحول بیداری انسان‌ها است. تا انسان ها بیدار نشوند هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: انسان‌ها باید در همه جا‌ آسیا، آفریقا، آمریکا و در همه جای جهان بیدار شوند تا جهان اصلاح شود. پیامبران اولوالعزم همه جهان را اصلاح کنند. پیامبر(ص) عزیز ما آمده است همه جهان را اصلاح کند. دین اسلام دین جهانی است. خدا یک دین را برای گروه و قوم خاصی نفرستاده است.

وی با بیان اینکه مقدمه اصلاح بیداری است، گفت: همه دنیا باید اصلاح شوند. بیداری یعنی بازگشت انسان‌ها به حقیقت انسانی و فطرت الهی خودشان. یعنی همان فطرتی که جلوه خداست. بیداری یعنی تغییر دستگاه ارزشی در ذهن و دل انسان‌ها.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه نظام سلطه برای تسلط بر ملت‌ها ابتدا نظام ارزشی آنان را تغییر می‌دهد گفت: در نظام ارزشی استکبار هر کس بیشتر مصرف کند ثروتمندتر است و شان و جایگاه اجتماعی بالاتری دارد. کسی که قدرتمند است بر دیگران غلبه می‌کند و عزیزتر است اما در اندیشه دینی ما چه کسی عزیزتر است؟ آنکه در راه تعالی جامعه فداکارتر باشد و از آسایش و ثروت و جان خود برای دیگران می‌گذرد، ایثارگرتر است.

وی افزود: درنظام اول خودبرتربینی و حداکثر استفاده از لذت‌های فردی ارزش است اما در نظام اسلام محبت و مهرورزی و احترام به دیگران ارزش است. در نظام اول همه منافع انسان فقط در طول عمر دنیا دیده می‌شد اما در نظام دوم انسان موجود ابدی است. در نظام اول مبنای تنظیم روابط انسان‌ها و منافع است در نظام دوم مبنای تنظیم روابط محبت و ایمان است.

رئیس جمهور عزیزان من اسلام یک دین جهانی است و خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است. خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است. حضرت ابراهیم(ع) منادی اسلام بود، حضرت موسی و حضرت عیسی نیز منادی دین اسلام بودند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است و آن اسلام است، پیامبر عزیز ما متعلق به تمام جهان است که پیامبر خاتم است. ایشان پیامبر مردم آمریکا، اروپا و آسیا نیز است. پیامبر بودایی‌ها و هندوها نیز هست و آمده است تا همه را نجات دهد. پیامبر ما رحمه للعالمین است.
 
احمدی‌نژاد گفت: پیامبر عزیز ما فقط برای مسلمانان نیست، قرآن نیز فقط برای مسلمانان نیست، قرآن متعلق به همه انسان‌ها است.

وی با اشاره به نقش زنان در بیداری گفت: در اصل خلقت انسان‌ها یکی هستند اما در تحولات اجتماعی نقش زنان با مردان متفاوت است.

وی افزود: اعتقاد من این است که در تحولات اجتماعی نقش زنان مهمتر و اثرگذارتر و ماندگارتر از مردان است چرا که خداوند متعال ویژگی‌های بسیار ممتازی به زنان داده است که براساس این ویژگی‌ها مسئولیت‌های سنگین‌تری بر عهده زنان است.

احمدی نژاد با بیان اینکه هر مردی که به قله‌هایی از انسانیت رسیده مدیون مادر خود و کسی است که او را پرورش داده است گفت: هرچه هست از دامن و قلب زن است. اگر مادر شیر پاک خود را همراه با زمزمه ایمان، پاکی، توحید و خداخواهی در کام فرزندش نچکد موجوداتی تربیت خواهند شد بمب اتم می‌سازند که با این بمب 250هزار انسان نابود می‌شود اما مادرانی که با عشق و محبت پاکی را به جان فرزندان خود می‌چکانند انسان‌های آزادیخواه را پرورش می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه هر تحولی نیازمند اراده زنان است گفت: محال است در جامعه‌ای زنان اراده نکنند و تحولی اتفاق نیافتد. یک زن موقعی که حرکت می کند همسر و پسرانش در پشت سر او حرکت می‌کنند که این را ما در ایران دیدیم.

احمدی نژاد ادامه داد: زن جلوه جمال لطف و کانون الهی. قلب زن کانون عشق و وجودش محبت است.

وی با بیان اینکه انسان هر وقت خواسته جامعه‌ای را ساقط کند اول نقش زنان را ساقط کرده است، گفت: برای ساقط کردن یک جامعه اول زنان را از نسل زن بودن خارج می کند مانند آنچه که در اروپا و آمریکا اتفاق افتاد و ارزش‌ها و ویژگی‌های یک زن را نابود و له کردند.

رئیس جمهور افزود: در هر جامعه که زن‌ها بیدار شدند بلافاصله در آن جامعه بیداری به وجود آمد بنابراین ماموریت شما زنان سنگین است. مبادا این ماموریت را در چارچوب یک کشور، کشورمان، یک نژاد، نژاد من، یک زبان، زبان من محبوس کنید. این ماموریت الهی را کوچک نکنید.

وی تاکید کرد:‌البته باید از کشورمان خودتان این بیداری را شروع اما نباید کسی افق نگاهش را به مرزهای کشورش محدود کند. افق نگاه جهانی است همه جهان باید متحول شود.

احمدی نژاد با بشارت از اینکه اصلاح جهان شدنی است، گفت: خداوند وعده اصلا ح و عدالت را داده است اما باید راه را درست انتخاب کنیم.

وی با بیان این که مستکبران در طول دوره‌های مختلف مسلمانان را فریب داده‌اند گفت: دردوران استعمار یک بار مسلمانان بر علیه مستکبران انقلاب کردند اما آنان ظاهر خود را عوض کردند و با چهره‌ای متفاوت به سلطه گری ادامه دادند که امروز دوباره بیداری مجدد شکل گرفته است لذا باید حواسمان باشد که نوک تیز ما علیه رژیم صهیونیستی باشد تا نظام سلطه فروریزد چرا که عامل سلطه دیکتاتورها در منطقه و جهان رژیم صهیونیستی است و تا زمانی که این رژیم روی کار باشد ملت‌ها روی خوش نخواهند دید.

رئیس جمهور با تاکید بر این که این کار بزرگ شدنی است گفت: خداوند وعده داده است و خدا شما را در این کار بزرگ کمک می‌کند تا عدالت در جهان حاکم شود اما چه کسی می‌تواند این عدالت را حاکم کند. کسی که خود عدالت مطلق باشد.

وی افزود: یک عادل به نسبت عدالتش می تواند عدالت را حاکم کند لذا خدا برای برقراری عدالت مطلق یک موجود آسمانی را انتخاب کرده که خود عدالت مطلق باشد و خالی از اشتباهات و تصمیمات غلط بتواند وعده خدا را محقق کند.

احمدی نژاد با بیان اینکه اگر ملت ها تصمیم بگیرند جهان متحول خواهد شد گفت: اگر انسان‌ها اراده کنند برای مبارزه با ظلم خداوند برای آنان پیامبری از جنس پیامبران و از جنس پاکی و عدالت خواهد فرستاد. خداوند فمروده است فرزندی از فرزندان پیامبر(ص) اسلام زمانی که ملت ها برای عدالت اراده کنند به همراه حضرت عیسی(ع)‌ خواهد فرستاد.

رئیس جمهور کشورمان خطاب به زنان گفت: خواهران من اگر ما دست به دست هم بدهیم برای استقرار عدالت در جهان موفق خواهیم شد. در این راه هیچ مرزی وجود ندارد، عرب و عجم، آفریقایی و آسیایی و جود ندارد. همه انسان‌های آزادیخواه باید برای مبارزه با دیکتاتورها و نظام سلطه در کنار هم باشند.

وی خاطرنشان کرد: سلطه آمریکا رفتنی است. رژیم صهیونیستی رفتنی است و عدالت مستقر خواهد شد.