اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد: برخی مسئوولان اجرایی معلوم نیست لیسانس هم داشته باشند



احمدی نژاد: برخی مسئوولان اجرایی معلوم نیست لیسانس هم داشته باشند

شفاف: داوود احمدی نژاد برادر رئیس جمهوری که در روزگاری نه چندان دور از یاران نزدیک وی در نهاد ریاست جمهوری بود، اینک به یکی از منتقدان بزرگ عملکرد جریان انحرافی تبدیل شده است.

 

به گزارش شفاف، وی در شماره اخیر هفته نامه پنجره گفت: « امیدواری رسانه ها و امیدواری شان دررابطه با این جدایی احمدی نژاد و مشایی اشتباه است...حیف که نمی توانم بیشتر از این سکوت کنم و باید سکوت کنم. »

وی با اشاره به خانه نشینی یازده روزه احمدی نژاد گفت: فارغ از مسائل شرعی، ان چیزی که اتفاق افتاده معلوم است در مقابل قانتون ایستادند.

داوود احمدی نزاد با اشاره به دیدار با برادرش در ماجرای خانه نشینی گفت: من در آن موضوع پیش رئیس جمهوری رفته و وظیفه ام را النجام دادم. اصل این خبر که من به دنبال دعانویس و این جور چیزها رفته باشم از اساس کذب است.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره صله رحم و رفت و آمد با خانواده برادر گفت: قصد جواب دادن به این سوال را ندارم.دیگر این ها را باید به قول معروف به حضرت نوح بگوئید و از ایشان بپرسید.

برادر رئیس جمهوری درباره عملکرد جریان انحرافی در ماجرای خانه نشینی یازده روزه گفت: جریان انحرافی به دنبال موقعیتی بود که یک اتفاق چالش انگیز در جامعه و این انقلاب بوجود بیاورد. این جماعت بیخودی دنبال یار جمع کردن برای خود است. همه ملت ایران یار انقلاب و ولایت هستند. پیش بینی من این است که جریان انحرافی و همه گروههای سیاسی مغرض راه به جایی نخواهند برد.

 

وی گفت: مردم ما امروز می فهمند مشکل از کجاست؛ مشکل از سوء مدیریت این هاست. در مقابل مجلس هم که قانون و حرف را قبول نمی کنند و مدعی می شوند که نمایندگان شانسی بالا آمده اند. در حالی که یکی از افراد آنها که به رحمت خدا هم رفت دکترایش جعلی بود. الان هم بعضی از همین هایی که مسئوول هستند و عنوان شان شده دکتر فلانی، برای همه ثابت شده که اصلا دکترا ندارند  و الکی می گویند دکتر! خیلی از مسئوولان اجرایی در حال حاضر اصلا دکتری ندارند. لیسانس و فوق لیسانس هم معلوم نیست واقعی باشد./شفاف


ویدیو مرتبط :
بازداشت حمیدرضا بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفاع پروین احمدی‌نژاد از جداسازی ری از تهران: این طرح کاملا اجرایی است



دفاع پروین احمدی‌نژاد از جداسازی ری از تهران: این طرح کاملا اجرایی است

وی تصریح کرد: ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم مانع یک ابزار قانونی بشویم چرا که این موضوع جزء اختیارات ما نیست و تصمیم گیرنده دولت است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لزومی ندارد برخی از افراد با توجه اینکه در انتهای فعالیت شوراها و مدیریت شهری هستیم موضوع جدا سازی ری از تهران را سیاسی کنند، گفت: مردم ری‌ از این جدا سازی رضایت دارند.

پروین احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جداسازی شهرستان ری از تهران، اظهار داشت: تصورم این است که تقسیمات کشوری جزء اختیارات وزارت کشور است و ما فقط می‌توانیم پیشنهاد بدهیم و نمی‌توانیم در کار دولت دخالت کینم.

وی تصریح کرد: ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم مانع یک ابزار قانونی بشویم چرا که  این موضوع جزء اختیارات ما نیست و تصمیم گیرنده دولت است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تهران بسیار بزرگ و گسترده شده است و در شهرری نیز فرمانداری وجود دارد ظرفیت جداسازی را دارد این طرح کاملاً اجرایی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:‌ طرح جداسازی شهرستان ری از تهران ازخیلی قبل پیش‌بینی شده بود و این موضوع که شورای شهر و شهرداری جدا از تهران داشته باشد مطرح شده بود که منتها این موضوع با تاخیر اقدام و ابلاغ شده است.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: تصورم این است که مردم شهرری نیز از جداسازی این شهرستان از تهران رضایت دارند که متاسفانه برخی از افراد طرح موضوع می‌کنند که شهرری ظرفیت جداسازی در بحث شورا و شهرداری را ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: موضوع دیگری که برخی از افراد از اجرای این قانون جلوگیری می‌کنند بحث درآمد پائین شهرستان ری را مطرح می‌کنند که بازهم با این موضوع مخالفم و اعتقاد ندارم.

وی اضافه کرد: از نظر سطح درآمد شهرستان ری با توجه به زمین‌های کشاورزی و کارخانه‌هایی که در آنجا مستقر هستند از لحاظ منابع مالی هیچ مشکلی برای آنها وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر این جداسازی اتفاق نیفتد خلاف قانون است چرا که شهرستانی که فرمانداری مستقل دارد باید شهرداری و شورای مستقل نیز داشته باشد و نباید وابسته به تهران باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موضوع جداسازی شهرستان ری از تهران موضوعی سیاسی است یا خیر؟ گفت: متاسفانه در یک فضای واقع شده‌ایم که موضوعات علمی و قانونی را نیز افراد جزء فضاهای سیاسی می‌دانند بطوری که هر زمان این موضوع اعلام‌می‌شد ممکن بود یک عده‌ای که مخالف هستند جهتش را به سمت اینکه موضوع سیاسی است، بدهند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: به هیچ وجه بحث سیاسی بودن ری از تهران مطرح نبود چرا که هیچ دلیلی ندارد که در پایان دوره سوم شوراها این موضوع در ذهن بیاید که جداسازی ری از تهران بحث سیاسی است چرا که ما در انتهای دوره سوم شوراها و مدیریت شهری هستیم./فارس