اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی‎نژاد: نمی‌توانی تا خرخره بخوری و ادعای دفاع از ولی فقیه داشته باشی



احمدی نژاد,رئیس جمهور ایران

احمدی‎نژاد: نمی‌توانی تا خرخره بخوری و ادعای دفاع از ولی فقیه داشته باشی

دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی روز پنجشنبه نشستی با نخبگان، دانشجویان و اساتید دانشگاه برگزار کرد که مشروح سخنان رئیس‌جمهوری در این جمع صمیمی را در ذیل می‌خوانید.

شهروند در ادامه نوشت: رئیس‌جمهوری گفت: در این دوران تاسیس حکومت قله نیست، حتی خود حکومت جهانی همه امور بستر و فرصت و امکان است برای تحقق هدفی بالاتر اینکه در دنیا رقابت‌ها برای اصل حکومت است و برخی هشت سال ستاد تشکیل می‌دهند که به حکومت برسند یک انحراف است.

وی ادامه داد: در واقع اگر عدالتی برپا نشود خود حکومت ارزشی ندارد، امام علی(ع) حکومت را از عطسه بز پست‌تر می‌داند ، عدالت و آزادی و تشکیل حکومت برای هدفی والاتر است؛ انقلاب ما هر چند جزو بزرگترین انقلاب‌هاست اما امکان انحراف را باید متصور بود چرا که هر حرکت اصیل الهی هم ممکن است دچار آفت شود.

احمدی‌نژاد افزود: اگر رسیدن به حکومت و قدرت «اصل» باشد بسیاری از اقدامات ناروا مواجه جلوه داده می‌شود. در صدر اسلام افرادی بودند که ایمان دروغین آوردند به پیامبر(ص) و نهایتا هم باعث آن انحراف عظیم در حکومت پیامبر (ص) شدند ( اشاره به غصب امامت حضرت علی(ع))

رئیس‌جمهوری با اشاره به نقش بی‌بدیل ملت ایران در تاریخ اسلام گفت: هرچند ایرانیان دارای یک ماموریت تاریخی هستند و من شکی ندارم که این ماموریت را با موفقیت به پایان می‌رسانند لیکن باید مواظب بود چرا که ظلم هر حکومتی را ریشه‌کن می‌کند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: آفت در حکومت‌ها، آرام آرام توجیه می‌شود یک زمانی می گفتند برخی مفاسد را خبر ندهید چون آبروی نظام می‌رود اما من می‌گویم آبروی نظام اسلامی در اجرای عدالت است و نه در پوشاندن ظلم.

رئیس جمهوری تصریح کرد: دعوای اصلی سر همین مساله ساده است آنها فکر می‌کردند نهضت پیامبر(ص) برای رسیدن یک عده ظالم ( اشاره به امویان و عباسیان و خلفای بعد از پیامبر(ص)) است یادمان باشد برای چه کسی کار می‌کنیم؛ بلا استثنا در سخنرانی‌های امام خمینی(ره) موضوع کار برای خدا دیده می‌شود.

*** شکست در جایی است که کار برای خدا نباشد

رئیس‌جمهوری افزود: خدا نکند زمانی را ببینیم که همه ادبیات ما ادبیات قدرت باشد، یادمان باشد که برای حکومت توحید و رسیدن به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) کار می‌کنیم.

*** ورود زنان به ورزشگاه

احمدی‌نژاد با اشاره به ماجرای ورود زنان به ورزشگاه گفت: سال 84 یک اتفاقی افتاد و ما گفتیم خانم‌ها بروند در استادیوم فوتبال را از نزدیک ببینند؛ دلیل اتخاذ این تصمیم این بود که ما گزارش‌هایی داشتیم مبنی بر اینکه هر هفته 140 تا 150 نفر ازخانم‌ها با تیپ مردانه در ورشگاه‌ها دستگیر می‌شوند، ما گفتیم به جای اینکه آنها با تیپ مردانه بروند که بعدا ممکن است به کارهای دیگری نیز منتج شود اجازه ورود آنان به استادیوم‌ها را بدهیم.

*** چه کسی دولت نهم را بر سر کار آورد؟

رئیس‌جمهوری با اشاره به تشکیل دولت نهم گفت: یک نفر از طرف کسی آمده بود که آن فرد مدعی بود این دولت را او سر کار آورده است، من به او گفتم من نگران آن آقا هستم؛ پرسید چرا؟ گفتم: من ایمان دارم دولت را در سال 84 خدا بر سرکار آورد چرا که این ملت بدون هیچ پول، رسانه، قدرت و ... توانست بر گروه‌های مدعی زیادی پیروز شود و هر کس فکر کند این دولت را او سر کار آورده، خدا کاری می‌کند که همه بفهمند او این دولت را نیاورده است.

*** ایستادگی مقابل استکبار

وی یکی از ویژگی‌های ممتاز دولت را ایستادگی در برابر استکبار دانست وگفت: قدرت بنده مقابل امیرالمومنین صفر است در برابر بی‌نهایت؛ ما ادعا نکردیم اگر این دولت بیاید همه امور اصلاح می‌شود، ما این ادعا را نکردیم؛ ما گفتیم آمده‌ایم نوکری کنیم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: اما در دوره این دولت با عنایات امام عصر (عج) اتفاقات عظیمی افتاد؛ ایران که داشت در دنیا محو می‌شد به محور اثرگذاری در عالم تبدیل شد.

وی گفت: یکی از عرصه‌ها تقابل ملت ایران در بحث اندیشه و فرهنگ و مقابله با ظلم و دفاع از خود و دفاع از مظلوم در برابر دنیای استکبار بود. این حرف؛ امروز صف‌بندی جدیدی در دنیا ایجاد کرده است. حتی مردم آمریکا و اروپا و اکثریت قاطع دولت‌ها نیز این حرف را پذیرفته‌اند.

وی با اشاره به مراسم تدفین هوگو چاوز تصریح کرد: در مراسم بزرگداشت چاوز این مومن واقعی و عاشق امام که رفتیم، بسیاری از دولت‌ها گفتند حضور شما باعث استحکام ما است. از طرف دیگر این دولت باعث شد انتخابات در ایران بین‌المللی شود و حتی جزئیات تحولات این انتخابات مورد رصد قرار گیرد.

*** از تیر خلاص زن تا کشیدن دیوار در پیاده‌رو توسط احمدی‌نژاد

وی با اشاره به شایعات و اتهاماتی که در بدو کاندیداتوری خود سال 84 در فضای رسانه منتشر شده بود، گفت: یادتان هست چه تعبیراتی سال 84 در مورد این بنده حقیر به کار می‌بردند؟ می‌گفتند تیر خلاص‌زن است! اگر بیاید بین پیاده‌روها را دیوار می‌کشد تا زن‌ها و مردها جدا شوند!

وی ادامه داد: خواهرخانم بنده تعریف می‌کرد در آن ایام در یک تاکسی بوده که راننده تاکسی منتقد من (احمدی‌نژاد) بوده و در مقابل یک خانم که حجابش هم کامل نبوده است ازاین حقیر(احمدی‌نژاد) دفاع می‌کرده ! راننده به آن خانم گفته بود تو چرا دفاع می‌کنی از احمدی‌نژاد؛ این آدم اگر بیاید بین پیاده‌روها دیوار می‌کشد و ... جواب آن خانم بسیار جالب است: وی خطاب به راننده می‌گوید این آدم (احمدی‌نژاد) بیاید و جلوی دزدی دزدان و فاسدان را بگیرد من یک مانتوی بلند با حجاب کامل می‌پوشم(خنده حضار).

*** یاری ولایت فقیه با شعار دادن حاصل نمی‌شود باید در عمل ولی را یاری کرد

احمدی‌نژاد گفت: ما مثل دیگران که دائما شعار حزبی می‌دهند اعتقادی نداریم؛ ما می‌گوییم انقلاب باید در عمل اتفاق بیفتد، مشکل مسکن، مشکل آب و ... باید حل شود و اینها با شعار حل نمی‌شود.

وی با اشاره به دفاع واقعی و عملی دولت از ولایت فقیه تاکید کرد: در موضوع ولایت فقیه ما معتقد به یاری عملی ولایت هستیم که در روایت آمده است: «کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم» (اشاره به روایت امام صادق(ع): علیک بتقوی الله و الورع و الاجتهاد و صدق الحدیث و اداء الامانه و حسن الخلق و حسن الجوار. و کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم و کونوا ینا و لاتکونوا شینا: بر تو باد تقوای الهی و ورع و تلاش و راستگویی و امانتداری و خوش‌اخلاقی و حسن جوار. مردم را با غیر زبان‌هایتان دعوت کنید. زینت باشید و مایه عیب و عار وننگ نباشید.)

وی گفت: نمی‌توانی تا خرخره بخوری و ادعای دفاع از ولی فقیه و اجتهاد و ... را داشته باشی و باید ا جدا شدن مردم از زیر چتر انقلاب بسوزی، انقلاب مرتع نیست که فقط در آن بگردی.

*** از ننگ « بودن با احمدی‌نژاد» تا بازی در پازل صهیونیست‌ها!

سال 89 یک ماه قبل از رفتن ما به لبنان، پرز رئیس رژیم صهیونیستی گفت: «باید کاری کنیم که بودن با احمدی‌نژاد تبدیل به یک ننگ شود».

وی افزود: در داخل کشور همین هولوکاست که یک عده نادان فکر می‌کنند با زیر سوال بردن آن رای می‌آورند؛ یک استاد دانشگاه آمریکا مقاله نوشته که این مقاله را برای من هم فرستاده و در آن خطاب به دولتمردان اروپایی و آمریکا گفته است: «بی‌جهت دست و پا نزنید؛ شما همه اخلاق و معنویات را کنار گذاشتید و فقط رژیم صهیونیستی را به عنوان یک قدیس معرفی کردید و آن را به عنوان نقطه تعهد جمعی نظام سلطه و سرمایه‌داری مطرح کردید اما احمدی‌نژاد با طرح موضوع هولوکاست همه موجودیت شما را زیر سوال برد».

*** رابطه اختلاس 3 هزار میلیاردی و گران شدن ارز و سکه

وی با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیاردی گفت: ماجرای بانکی و بیان اختلاس معروف چه بود که خواستند کل اقتصاد ما را نابود کنند؟ با آن اتفاق مردم از بانک‌ها ناامید شدند و پول‌ها را بردند سمت بازار سکه و ارز و آن اتفاقات به وجود آمد.

*** بیان برخی آمارهای پیشرفت در دولت‌های نهم و دهم

رئیس‌جمهوری با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در دولت تاکید داشت: در این دولت بیش از 70 سد ساخته شده و این در حالی است که برخی آقایان (منظور هاشمی رفسنجانی) مدعی شده‌اند که شروع ساختن این سدها در دوران آنها بوده است!

وی ادامه می‌دهد: در حالیکه ظرفیت تولید سیمان کشور از ابتدا تا سال 84 میزان 33 میلیون تن در سال بود، این رقم در دولت‌های نهم و دهم در عرض هشت سال به 72 میلیون تن در سال رسیده است و ظرفیت 86 میلیون تن نیز وجود دارد.

احمدی‌نژاد تصریح می‌کند: در این دولت 120 میلیارد دلار در نیرو سرمایه‌گذاری شده است؛ در عمران و آبادی، جاده‌ها و ... پیشرفت‌ها چندین‌ برابر قبل است.

*** علت مخالفت‌ها با مشایی

رئیس‌جمهوری با رمزگشایی از علت مخالفت‌ها و فحاشی‌ها نسبت به مشایی گفت: علت مخالفت با مشایی، علت مخالفت با همین دولت و بلکه غلیظ‌تر است چرا که دولت بعدی از این دولت قوی‌تر خواهد بود.

*** ما تقریبا در تمام تصمیمات اصلی با مشایی با هم تصمیم می‌گرفتیم

رئیس‌جمهوری گفت: ایشان را اگر بخواهم معرفی کنم باید بگویم در یک کلمه « انسان کاملا بهاری» است. دارای روحی بلند و معتقد به ارزش‌های انقلاب و رهبری و امام است. با اعتقاد و یقین می‌گویم مشایی قوت‌های این دولت را چندین برابر بیشتر دارد و نقاط ضعف آن را ندارد.

*** رابطه بین من ومشایی عمیقا سرشار از عشق و محبت و البته اعتقادی است

احمدی‌نژاد با اشاره به رابطه خود با مشایی اظهار داشت: ایشان انسان شایسته و بزرگی است و ایران را به جایی می‌رساند که آرزوی امام (ره) و رهبری بود.

وی ادامه می‌دهد: مشایی مدیر شایسته‌ای است و هر کاری را پذیرفت با خلاقیت و خوش‌فکری به نحو احسن انجام داد. او از خودش عبور کرد و تنها چیزی که برایش مهم نیست، خودش است. او تسلیم محض امر خداست و عده‌ای به همین دلیل به او حسادت می‌کنند. رئیس‌جمهوری در خاتمه افزود: او از خودش گذشته است و عناوین، سمت و ... برایش مهم نیست در حالی که در حکم یک آقایی به جای «آیت‌الله» نوشتند حجت‌الاسلام او در مراسم حاضر نشد!/ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مهم و دیدنی / دفاع جانانه ی احمدی نژاد از ولایت فقیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چون طرفدار احمدی نژاد هستی، نمی توانی در مسابقات شرکت کنی!



 

چون طرفدار احمدی نژاد هستی، نمی توانی در مسابقات شرکت کنی!

 

 

اتحادیه تنیس بازان حرفه ای زن آمریکا اجازه نداد تا خانواده «ارغوان رضایی» در مسابقات این اتحادیه شرکت کنند؛ مساله ای که علت آن از سوی تلویزیون دولتی آمریکا، «یک بحث امنیتی» عنوان شده است اما فعالان سیاسی نظر دیگری درباره آن دارند.

 

ایالات متحده آمریکا خانواده یک ورزشکار ایرانی را به دلیل حمایت وی از رئیس جمهور ایران از حضور در مسابقات ورزشی محروم کرد.

اتحادیه تنیس بازان حرفه ای زن آمریکا اجازه نداد تا خانواده «ارغوان رضایی» در مسابقات این اتحادیه شرکت کنند؛ مساله ای که علت آن از سوی تلویزیون دولتی آمریکا، «یک بحث امنیتی» عنوان شده است اما فعالان سیاسی نظر دیگری درباره آن دارند.

این کار شناسان معتقدند اعلام حمایت رسمی ارغوان رضایی از محمود احمدی نژاد در جریان انتخابات و همچنین آشوب های خیابانی سال گذشته سبب شده تا دولت آمریکا موانعی را برای حضور او و خانواده اش در مسابقات بین المللی ایجاد کنند.

خانم رضایی، سال گذشته و به هنگام حضور در همایشی که برای جمعی از ایرانیان خارج از کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد، راکت تنیس خود را به نشانه علاقه به مواضع عزتمندانه دکتر احمدی نژاد و آنچه وی «سربلندی ایران در جهان به خاطر سخنان شجاعانه رئیس جمهور» نامید، به احمدی نژاد اهدا کرد.

ممانعت از حضور ارغوان رضایی ۲۳ ساله در این مسابقات در حالی صورت گرفته که وی در دوران حرفه ای خود، چهار عنوان قهرمانی را کسب کرده و در پایان سال ۲۰۱۰ جزو ۲۰ تنیس باز بر تر جهان معرفی شده است؛ مساله ای که احتمال سیاسی بودن ممانعت از حضور وی در این مسابقات را پررنگ تر کرده است.

او همچنین در مسابقات جهانی گرنداسلم استانبول در سال ۲۰۰۷ با غلبه بر تنیس بازان سر شناسی چون «ماریا شاراپوا» و «ونوس ویلیامز»، پدیده این مسابقات لقب گرفت.

حمله به قهرمان تنیس جهان به خاطر حمایت از احمدی نژاد

البته اقدامات تخریبی علیه این قهرمان ورزشی به همین مساله ختم نمی شود.

چندی پیش هم انتشار خبر قهرمانی ارغوان رضایی در تورنمنت معتبر مادرید با واکنش منفی مخالفان جمهوری اسلامی ایران روبرو شد.

پس از پیروزی خانم ارغوان رضایی در مقابل حریف صاحب نام آمریکایی خود در مسابقات جهانی اسپانیا، تعدادی از کاربران سایت ضدانقلاب «بالا ترین»، یکدیگر را به مراجعه به سایت شخصی خانم رضایی و درج مطالب توهین آمیز تشویق کردند. این افراد، حمایت ارغوان رضایی از دکتر احمدی نژاد در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را دلیل خود برای فحاشی به وی اعلام کردند.

این افراد با ارسال ایمیل هایی به یکدیگر، از هم می خواستند که به سایت شخصی خانم رضایی مراجعه کنند و به او توهین کنند.../شبکه ایران