اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی‌ نژاد دوباره وبلاگ‌ نویس شد


رئیس جمهور پس از مدت‌ها ‌‌سایت شخصی خود را به‌روز کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور پس از مدت‌ها ‌‌سایت شخصی خود را به‌روز کرد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی کشورمان، پس از مدت‌ها از به روز نشدن سایت شخصی وی، همزمان با فرا‌رسیدن ایام رحلت امام راحل اقدام به درج یادداشتی در سایت شخصی خود کرد.

آخرین مطلب منتشر شده در سایت شخصی رییس جمهور مربوط به تاریخ بیستم بهمن سال 90 است و از تیرماه سال 88 نیز تنها همین یک مطلب در این وبلاگ منتشر شده است.

رییس جمهور این سایت شخصی را از اواسط سال 85 برای ‌ارتباط نزدیک‌تر با کاربران اینترنتی راه‌اندازی کرده بود.

ahmadinejad.ir تبدیل به ‌کانالی برای ارسال مشکلات، درخواست‌ها و گزارشات مردمی شده بود که اینک با گذشت نزدیک به یک سال از تعطیلی آن، فرجام و سرانجام نظرات و مطالب ارسالی از سوی کاربران این سایت مشخص نیست.

این دامنه اینترنتی به اسم مهدی احمدی‌نژاد فرزند ارشد رئیس جمهور ثبت شده است.

دو مطلب اخیر رییس جمهور با عناوین "امام علی و عدالت" و " حضرت امام خمینی (ره) تجلی تمام خوبی‌ها" در 14 و ‌15 خردادماه منتشر شده است.     


ویدیو مرتبط :
ان شاالله احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد دوباره خواستار مناظره با اوباما شد



 

 

احمدی‌نژاد دوباره خواستار مناظره با اوباما شد

احمدی‌نژاد دوباره خواستار مناظره با اوباما شد

رئیس‌جمهور اسلامی ایران برای چندمین بار گفت آماده است با همتای آمریکایی خود در مقابل رسانه‌ها مناظره کند. در صورتی که اوباما حاضر به مناظره شود٬ این اولین گفت‌وگوی رودروی روسای جمهور ایران و آمریکا پس از سی سال قطع رابطه خواهد بود.

رئیس‌جمهور اسلامی ایران برای چندمین بار برای مناظره با رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش «فردا»٬ محمود احمدی‌نژاد روز چهارشنبه (۱۰ شهریور ۱۳۸۹) از طرف آمریکایی خود خواست تا به درخواست وی برای مناظره مقابل رسانه‌ها پاسخ بدهند.

احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم گفت ایران منطقی دارد که در هر مرجع جهانی قابل بیان است.

وی تاکید کرد ایران حاضر است این منطق را ارائه دهد و گفت هم‌چنان آماده مناظره با اوباما است.

این چندمین بار است که محمود احمدی‌نژاد گفته است آماده مناظره با روسای جمهور آمریکا است.

وی در آستانه سفرهای خود به آمریکا برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خطاب به جرج بوش٬ رئیس‌جمهور وقت آمریکا گفته بود آماده است برای حل مشکلات جهان و اثبات ناکارآمدی نحوه مدیریت آمریکا با وی در سازمان ملل متحد و مقابل رسانه‌ها مناظره کند. وی هم‌چنین در نامه‌ای به بوش٬

احمدی‌نژاد ماه گذشته نیز گفت آماده است تا با اوباما «مثل دو تا مرد» مقابل رسانه‌ها گفت‌وگو کند.

این درخواست‌های احمدی‌نژاد تا کنون از سوی آمریکا بی‌پاسخ مانده است٬ ولی در صورتی که چنین مناظره‌ای برگزار شود٬ اولین گفت‌وگوی رودرو روسای جمهور ایران و آمریکا پس از سی سال قطع رابطه دیپلماتیک است.

رابطه آمریکا و ایران پس از انقلاب اسلامی و در پی سیاست‌های دولت آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران٬ قطع شد.

عراق٬ افغانستان و مسئله هسته‌ای تنها موضوعاتی بوده که ایران تا کنون حاضر شده در رابطه با آن‌ها با آمریکا مذاکره کند که بالاترین سطح این مذاکرات با حضور معاون وزیر امور خارجه آمریکا و دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و مقامات اروپایی بوده است.

چندی پیش٬ مقام معظم رهبری تاکید کردند مذاکره در سایه تهدید و تحریم٬ مذاکره نیست و جمهوری اسلامی حاضر به چنین مذاکره‌ای نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ۲۷ مرداد ۱۳۸۹ فرمودند مذاكره‌ى در سایه‌ى تهدید و فشار، مذاكره نیست. یك طرف مثل ابرقدرتها بخواهد تهدید بكند و فشارى بیاورد و تحریمى بكند و یك دست آهنى‌اى را نشان بدهد و از آن طرف هم بگوید خیلى خوب، بنشینیم پشت میز مذاكره! این مذاكره، مذاكره نیست. اینجور مذاكره‌اى را ما با هیچ كس نمیكنیم. لذا آمریكا همیشه با این چهره براى مذاكره وارد میدان شده است.

ایشان تاکید کردند «ما قسم نخورده‌ایم كه تا آخر مذاكره نكنیم؛ مذاكره نمیكنیم، به خاطر این عوارض است؛ به خاطر این است كه اینها مذاكره‌كننده نیستند؛ اینها میخواهند زور بگویند...../تحلیل:عصرایران