اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی‌نژاد به دانشگاه علم و صنعت بازگشت



رئیس‌جمهور سابق ایران,محمود احمدی‌نژاد دانشکده معماری,حمید بهبهانی,

احمدی‌نژاد به دانشگاه علم و صنعت بازگشت

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران با استقبال تنی چند از اساتید دانشگاه علم و صنعت امروز به این دانشگاه بازگشت.

احمدی‌نژاد در میدان 72 تن و در مقابل منزل مسکونی خود با تشکر از اساتیدی که به استقبال وی آمده بودند، گفت: من از بازگشت به دانشگاه احساس خوشحالی می‌کنم. این مسئله برای من مانند این است که بار دیگر به خانه خود بازگشته‌ام.

رئیس جمهور سابق در بدو ورود به این دانشگاه ضمن ابراز شادمانی از بازگشت دوباره به این دانشگاه به مقام بالای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

احمدی‌نژاد قرار است تا دقایقی دیگر در دانشکده معماری این دانشگاه که پیش از این محل تدریس وی بوده است، حضور یابد و در جمع تعدادی از دانشجویان سخنرانی کند.

حمید بهبهانی وزیر سابق راه و ترابری و جمعی دیگر از اساتید و همکاران سابق احمدی‌نژاد، وی را همراهی می کنند./خبر گزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
معرفی دانشگاه علم و صنعت ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد در دانشگاه علم و صنعت:برخی‌ به دنبال محدود کردن ملت ایران در حوزه سیاسی هستند



محمود احمدی‌نژاد,سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت

احمدی‌نژاد در دانشگاه علم و صنعت:
برخی‌ به دنبال محدود کردن ملت ایران در حوزه سیاسی هستند

رئیس‌جمهور سابق با اشاره به ظرفیت‌های گسترده ملت ایران گفت: برخی‌ها به دنبال محدود کردن ملت ایران به حوزه سیاسی هستند در حالی که روابط ملت ایران با سایر ملت‌ها همواره در سطح فرهنگی و علمی بوده است.

به گزارش  فارس، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز طی سخنانی در سالن آمفی تئاتر دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت و در جمع دانشجویان و اساتید این دانشگاه با ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان گفت: من همچنان یک دانشجو بوده و در حال درس پس دادن به شما عزیزان هستم.

وی ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هر امری که در این عالم دارای اهمیت است وابسته به انسان می‌باشد، گفت: علت اهمیت همه چیز، بسته به انسان است. انسان بالاترین موجود خلق شده در دنیا انسان است.

رئیس جمهور سابق در ادامه با اشاره به اینکه خداوند برای انسان بر روی زمین ماموریت‌های مهمی تعریف کرده است، اظهار داشت: ماموریت اول انسان این است که باید ظرفیت‌های گوناگونی را که خداوند در او قرار داده، شکوفا کند تا انسان تبدیل به تجلی خداوند بر روی زمین شود.

وی افزود: ماموریت دوم انسان این است که دنیا را تبدیل به جایی سزاوار خود کند، جامعه‌ای که در آن عدالت باشد و همه با هم مهربان باشد، جامعه‌ای که انسان در آن بزرگی کند.
وی افزود: البته رسیدن به چنین جامعه‌ای یک شرط بسیار مهم دارد و آن دارا بودن اندیشه، علم و آزادی است.

رئیس جمهور سابق در ادامه تصریح کرد: این اندیشه است که انسان را بزرگ می‌کند و علم است که سبب می‌شود انسان‌ها بتوانند ظرفیت‌های خود را بشناسند. اگر بناست انسان در عالم رشد کند، تنها راه آن اندیشه است و از این روست که اینقدر بر روی اندیشه و علم تاکید شده است.

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه اگر تمام انسان‌ها سالم باشند، دیندار هم خواهند بود، گفت: قرار دادن علم در مقابل انسان از طراحی‌های شیطان است.
احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز دانشگاه‌ها نسبت به زمان گذشته و پیش از انقلاب رشد بسیار بالایی داشتند، گفت: خوشبختانه کاری که هم اکنون انجام می‌شود، قابل مقایسه با گذشته نیست، در سالهای اخیر با همت اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها، سرعت پیشرفت و رشد علم بسیار بالا بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ملت ایران در رشد بشریت یک ماموریت و رسالت ویژه بر عهده دارد، گفت: زمانی که ما از ایران صحبت می‌کنیم برخی مطلب را به درستی متوجه نمی‌شوند، دفاع از ایران به هیچ عنوان به معنای دفاع از یک قوم و یا قبیله نیست، ایران هیچگاه یک قوم یا قبیله نبوده بلکه یک ظرفیت بزرگ است.

وی با اشاره به تاریخ و تمدن چند هزار ساله ایران گفت: ملت ایران همواره یک ملت حق طلب، صلح طلب و کمالجو بوده و هیچگاه با زور با ملت‌های دیگر برخورد نکرده است.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه برخی به دنبال این هستند که نقش ملت ایران را در حوزه سیاسی محدود کنند، گفت: روابط ایران با سایر ملت‌ها همواره در حوزه های علمی و فرهنگی بوده است.

رئیس جمهور سابق در ادامه با اشاره به اینکه امروز ملت ایران باید در تراز جهانی از علم و فرهنگ صحبت کند، گفت: رسیدن به این تراز در گرو تلاش دانشگاهیان و دانشگاه‌ها است و خوشبختانه امروز اساتید و دانشجویان ما به این مسئله ایمان و باور دارند و دراین مسیر حرکت می‌کنند.

بنابراین گزارش، پیش از سخنرانی احمدی‌نژاد، جبل عاملی رئیس دانشگاه عمران دانشگاه علم و صنعت و همچنین شجاعی‌فر عضو شورای معاونین دانشگاه به بیان مطالبی در خصوص ظرفیت‌های دانشکده عمران و همچنین حضور رئیس جمهور سابق در دانشگاه علم و صنعت پرداختند./فارس