اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی‌نژاد، نظر 99/99 درصد مردم را گفت



 

احمدی‌نژاد، نظر 99/99 درصد مردم را گفت

 

احمدی نژاد، در دیدار مردم استان البرز با تاكید بر اینكه یكی از وجوه این استان در آینده باید وجه فرهنگی آن باشد، افزود: اگر ما الگوی روشن و مشخصی نداشته باشیم، آینده از آن ما نیست.

رییس جمهور ادامه داد: ما به دنبال الگوی برنامه‌ریزی اسلامی ـ ایرانی هستیم و علت آن این است كه می‌خواهیم در آینده به نقطه اوج كمال برسیم. یقین دارم اگر یك رفراندوم در این برگزار شود و از مردم بپرسیم كه آیا می‌خواهند مانند اروپائی‌ها شوند، 99/99 می‌گویند خیر...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
سبک ترین فلز جهان که 99.99 درصد آن توخالی است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر عجیب احمدی نژاد:دفتر کار وزیر خارجه جاده و هواپیماست ، نحوه برکناری را جدی نگیرید!



 

 

 

اظهار نظر عجیب احمدی نژاد:دفتر کار وزیر خارجه جاده و هواپیماست ، نحوه برکناری را جدی نگیرید!

 

 

وی در باره اینكه چرا متكی وقتی در خارج از ایران بود، تغییر كرد، افزود: دفتر وزیر امور خارجه در هواپیما و جاده است. فكر نمی‌كنم این مساله مشكلی داشته باشد و شما این قضیه را جدی نگیرید زیرا چیزی از آن در نمی‌آید.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران، در کنفرانس خبری اجلاس سران اکو در ترکیه به خبرنگار بی بی سی فارسی گفت که منوچهر متکی، وزیر امورخارجه سابق ایران، پیش از سفر به آفریقا در جریان برکناری خود بوده است.

آقای احمدی نژاد که امروز (پنجشنبه دوم دی - ۲۳ دسامبر) برای نخستین بار به سوال خبرنگار بی بی سی فارسی پاسخ می داد، در تشریح نحوه برکناری آقای متکی گفت: "بالاخره دفتر کار وزیر امور خارجه یا در هواپیما یا در سفر یا در جاده هاست."

او همچنین تاکید کرد که با آقای متکی پیش از سفر او به سنگال، صحبت کرده بود و اظهار شگفتی کرد که آقای متکی مطلع بودن از موضوع برکناری خود را تکذیب کرده است.

آقای احمدی نژاد گفت: "به نظر من آن نقل قولی که از جانب ایشان {آقای متکی} شده، نقل قول درستی نیست."

ایرنا هم نوشت:احمدی‌نژاد در باره اینكه چرا متكی وقتی در خارج از ایران بود، تغییر كرد، افزود: دفتر وزیر امور خارجه در هواپیما و جاده است. فكر نمی‌كنم این مساله مشكلی داشته باشد و شما این قضیه را جدی نگیرید زیرا چیزی از آن در نمی‌آید.

رییس جمهوری با بیان اینكه پیش از این نیز با متكی درباره این جابجایی صحبت كردم، بیان نقل قول از جانب وی را یك اشتباه و برداشت نادرست دانست و تصریح كرد: ایران كشور آزادی است و همه حق اظهار نظر دارند.

پیش تر، آقای متکی گفته بود که در شب سفرش به چند کشور، با آقای احمدی نژاد در باره موضوع سفرها تبادل نظر کرده و "هرگز در جریان تعیین فردی به فاصله ۲۴ ساعت بعد از عزیمت به ماموریت و مضحک تر از آن تعیین روز تودیع و معارفه قرار نگرفته است."

همچنین وزیر خارجه سابق ایران، پس از بازگشت از سفر آفریقایی خود به خبرگزاری مهر نحوه برکناری خود را غیر اسلامی، خارج از عرف سیاسی و دیپلماتیک و توهین آمیز خوانده بود.

منوچهر متکی در این مصاحبه بر ضرورت رعایت صداقت در گفتار از سوی مسئولان تاکید کرده بود.

آقای متکی با روی کار آمدن آقای احمدی نژاد در سال ۱۳۸۴، به عنوان وزیر خارجه ایران معرفی شد و تنها وزیر کابینه آقای احمدی نژاد بود که بیشتر از پنج سال سمتش را حفظ کرد...../تحلیل:عصرایران