اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احضار کننده روح دستگیر شد




 اخبار حوادث  - احضار کننده روح دستگیر شد

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد از دستگیری فرد شیادی که به بهانه های طلسم، جادو و احضار روح اقدام به فریب افراد ساده لوح می کرد خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا رضایی گفت: پلیس امنیت عمومی استان یزد با انجام یک کار اطلاعاتی فردی شیاد و رمالی را که با فریب افراد ساده لوح به بهانه های احضار روح، جن گیری و هیپنوتیزم آنها را سرکیسه می کرد و از این طریق برای خود کسب درآمد کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.

وی افزود: این فرد که دارای مراجعه کنندگان زیادی از مناطق مختلف شهر یزد بود به اتهام کسب درآمد نامشروع، اختلاف افکنی در بین خانواده ها، ترویج خرافات، اغفال و انحراف دختران و پسرها به مقامات قضائی معرفی شد.

سرهنگ رضایی گفت: در بازرسی از محل کار این متهم یک دستگاه ریسیور ماهواره، چندین جلد کتاب های دعانویسی و جزوه های هیپنوتیسم و همچنین تعدادی از اجزاء حیوانات برای طلسم و جن گیری کشف شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان یزد افزود: همشهریان این نکته را مد نظر داشته باشند که مراجعه به چنین افرادی برای رفع گرفتاری ها و مشکلات خانوادگی جز دردسر و گرفتاری های بعدی هیچ نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

 

اخبار حوادث  - جام جم


ویدیو مرتبط :
احضار روح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وبلاگ نویس توهین کننده به مقامات دولتی دستگیر شد



اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 

 

رئیس پلیس فتای استان کرمان از دستگیری فردی که با راه اندازی یک وبلاگ اقدام به توهین به مقامات دولتی می کرد خبر داد.

 

فارس:سرگرد کامبیز اسماعیلی بیان داشت: در جهت افزایش امنیت در فضای مجازی و پیرو رصد این فضا کارشناسان با وبلاگی مواجه شدن که اقدام به نشر و درج مطالبی حاوی توهین، تهمت و ناسزا علیه مسئولین و مقامات سیاسی شهرستان رفسنجان کرده بود.

وی ادامه داد: این فرد با ساخت این وبلاگ موجبات ایجاد جو متشنج در شهرستان را فراهم آورده بود. لذا کارشناسان تحقیقات خود را در خصوص شناسایی وبلاگ نویس مورد نظر آغاز و بدواً مشخص شد که متهم از نرم افزارهای مخفی کننده، استفاده می کند.

رئیس پلیس فتا استان کرمان بیان داشت: طی اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، مامورین در مراحل بعدی تحقیقات خود توانستند متهم را شناسایی،دستگیری و تحویل مقامات قضایی کنند.

اسماعیلی اظهار کرد: اهانت و هجو و نشر اکاذیب نسبت نهادها و مقامات و افترا به مقامات دولتی و نیز تشویش اذهان عمومی علیه مقامات، نهادها و سازمان های حکومتی در فضای مجازی جرم تلقی شده و با دایرکنندگان وبلاگ ها و سایت های حاوی اینگونه مطالب برخوردی قانونی و قاطع خواهد شد.... / farsnews.com