اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احضار قالیباف به مجلس



اخبار,اخبار اجتماعی ,محمد باقر قالیباف

 

اخبار اجتماعی - احضار قالیباف به مجلس

عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست در مجلس با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به حفظ باغات در کشور، گفت: بر اساس خبرهای موثقی که به دست رسیده در برخی باغات تهران درختان تنومند برای احداث هتل قطع شده که بر این اساس قرار است از شهردار تهران دعوت کرده تا توضیحاتی را ارایه کنند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت وگو با خانه ملت، درباره برگزاری جلسه فراکسیون محیط زیست برای پیگیری معضلات زیست محیطی، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه در فراکسیون محیط زیست برگزار شود که به دلیل ماموریت یک الی دو نفر از اعضای فراکسیون این نشست به چهارشنبه هفته آینده موکول شد.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه موضوعات مهمی در حوزه محیط زیست قرار است در نشست یادشده مورد بررسی قرار گیرد، ادامه داد: باتوجه به بمباران مسایل زیست محیطی در کشور قرار است موضوعاتی همچون آتش‌سوزی اخیر در جنگل‌ها، خشک‌شدن تالاب‌ها، آلودگی دریای خزر و شکار حیات وحش در جلسه هفته آینده مورد بحث واقع شود.

این نماینده مجلس نهم، یادآور شد: همچنین حمایت از محیط‌بانان و‌ معضل هجوم مگس سفید به شهرها از دیگر مواردی است که در دستور کار قرار دارد؛ به طور حتم همکاری دولت و مجلس برای رفع معضلات زیست‌محیطی در کوتاه‌ترین زمان می‌تواند بسیار اثربخش واقع شود.

وی درباره حضور مسئولان در نشست مذکور، افزود: مسئولان مربوطه در حوزه آلودگی دریای خزر و متولیانی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور همچنین مسئولان محیط زیست در این جلسه حضور خواهند داشت.

عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به حفظ باغات و درختان، گفت: متاسفانه بر اساس اخبار موثقی که به دست رسیده در برخی باغات تهران درختان تنومند برای احداث هتل‌های مجلل قطع شده که بر این اساس از شورای شهر و شهردار تهران دعوت خواهیم کرد تا توضیحاتی را در این خصوص ارایه دهند.
اخبار اجتماعی - خانه ملت

 


ویدیو مرتبط :
احضار ارواح یا مجلس خنده جن ها ؟؟؟؟ استاد راعفی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احضار وزیر ورزش به مجلس



 

 

احضار وزیر ورزش به مجلس

 

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وزیر ورزش و جوانان را احضار کرد.

محمد تقی رهبر رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از احضار محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: با توجه به رفتار زشت دو بازیکن پرسپولیس کمیسیون فرهنگی مجلس وزیر ورزش را احضار کرده تا در این باره توضیح دهد.

به گزارش فارس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمد نصرتی و شیث رضایی دو بازیکنی که مرتکب عمل زشت و ناپسندی شده اند را تا اطلاع ثانوی محروم و از حضور در امکان ورزشی ممنوع کرده است.

رضایی و نصرتی پس از گل‌های اول و دوم دیدار پرسپولیس و داماش اقدام به حرکات غیراخلاقی کردند.