اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال تعطیلی روزهای شنبه به جای پنج‌شنبه



 

 

 

 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه‌ی نشست بررسی سال جهاد اقتصادی در مورد تصویب تعطیلی عید فطرگفت: تعطیلات عید مسلمین در دنیا بیشتر از ایران است؛ ما نیز کشور مسلمان هستیم و نیاز بود با توجه به صرف وقت نماز، روز عید، بازدید و صله‌ رحم این کار در کشور اتفاق می‌افتاد.

ارسلان فتحی‌پور با بیان این‌که قرار است مرکز پژوهش‌ها بحث میزان تعطیلات کشور را بررسی کرده، نظر کارشناسی دهد تا ببینیم برای کاهش تعطیلات چه می‌شود کرد، اظهار کرد: داشتن دو روز تعطیلات عید فطر کار خوبی بود که مجلس به آن رای مثبت داد.

وی در مورد طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه گفت: تعطیلات پنج‌شنبه را بررسی می‌کنیم تا به روزهای شنبه موکول شود، چرا که برای مبادلات تجاری با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها به مشکل می‌خوریم؛ در حال حاضر بررسی می‌کنیم که روزهای شنبه تعطیل شود نه پنج‌شنبه..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
تعطیلی مدارس فردا شنبه 23 دی 96

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها



 

 

 

عضو فراکسیون اکثریت مجلس از احتمال تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌‌شنبه‌ها خبر داد.

علی بروغنی در حاشیه جلسه اعضای کادر اداری آموزش‌ و‌ پرورش شهر داورزن سبزوار اظهار داشت: با توجه به تعطیلی شنبه و یکشنبه در کشورهای دیگر، تعطیلی پنج‌‌شنبه‌ها تعطیلات چهار روزه جهانی را به دنبال دارد.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس تصریح کرد: گزینه تعطیلی‌ شنبه‌ها به‌جای پنج‌‌شنبه‌ها در ادارات دولتی بیشتر مورد توجه دولت‌مردان و مجلس است.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با توجه به تعطیلی مدارس در روزهای پنج‌شنبه اظهار داشت: نیروهای ستادی در آموزش ‌و ‌پرورش زحمات فراوانی برای ایجاد بستر مناسب برای آموزش بهتر فرهنگیان فراهم آورند.

وی موفقیت‌های نیروهای صف را مرهون تلاش نیروهای ستادی دانست و تصریح کرد: قطعا تلاش و کوشش توامان این نیروها سبب ترقی و پیشرفت دانش‌آموزان می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین رضایتمندی معلمان را به ثمر رسیدن تلاش‌های خود در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: یک معلم از اینکه دانش آموزان وی در عرصه‌های مختلف اجتماعی در حال خدمت‌رسانی به جامعه باشند بسیار خرسند می‌شود.../تحلیل:انتخاب