اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای سراسری طرح زوج و فرد از اول اسفند



 

 

اجرای سراسری طرح زوج و فرد از اول اسفند

 

شورای عالی ترافیك كشور در جلسه روز چهارشنبه خود اجرای سراسری طرح زوج و فرد در پایتخت از ابتدای اسفند ماه را تصویب كرد. به گزارش ایسنا، در جلسه امروز شورای عالی ترافیك شهرهای كشور كه با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط برگزار شد، مقرر شد: طرح «زوج و فرد» از ابتدای اسفند ماه در شهر تهران به صورت سراسری اجرا شود.

 

 

همچنین شورای عالی ترافیك تصویب كرد: طرح «زوج و فرد» تا پیش از اسفند ماه در محدوده فعلی اجرا شود.

براساس یكی دیگر از بندهای این مصوبه، محدوده جدید زوج و فرد از ابتدای سال آینده به صورت دائمی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

محدوده طرح جدید زوج فرد از شمال به بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید زین‌الدین، از شرق به بزرگراه شهید باقری، بزرگراه شهید دوران و بزرگراه بسیج، از جنوب بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و بزرگراه شهید چمران محدود می‌شود..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
شعر خوانی اجتماعی ترکی - طرح زوج و فرد حجاب !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیمات برای آلودگی هوای تهران: اجرای طرح سراسری زوج و فرد/ تعطیلی دبستانها تا پایان هفته/ کاهش ساعت کار



آلودگی هوای تهران

تصمیمات برای آلودگی هوای تهران: اجرای طرح سراسری زوج و فرد/ تعطیلی دبستانها تا پایان هفته/ کاهش ساعت کار

معاون عمرانی استاندار تهران از تعطیلی کلیه مهدهای کودک، مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان تهران بجز دماوند و فیروزکوه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌ها و ادامه پایداری جوی خبر داد.

حسن کریمی، معاون عمرانی استاندار تهران که در غیاب رییس کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران جانشین وی در نخستین جلسه این کمیته در سال جاری بود، در حاشیه آن در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی کشور مبنی بر تداوم پایداری جوی و افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزود: حاضران در جلسه پس از استماع گزارش وضعیت آلودگی هوا و پیش‌بینی وضعیت جوی مقرر کردند تا اطلاع ثانوی فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی ممنوع شود. از سوی دیگر تردد میکسرها و خودروهای حمل کننده بتن و فعالیت کلیه کارگاه‌های شن و ماسه، تولید بتن و آسفالت در تهران و غرب و جنوب غرب استان تا زمان خروج از وضعیت هشدار آلودگی هوا ممنوع است.

وی افزود: بر اساس تصمیمات این جلسه طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی بجز روزهای تعطیل اجرا می‌شود. همچنین تشدید برخورد با خودروهای دودزا و برخورد پلیس با موتورسیکلت‌های آلاینده نیز تشدید خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار تهران به ایسنا گفت: همچنین به دلیل آلودگی هوا ساعت پایان کار ادارات شهر تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از 16:30 به 14:30 کاهش یافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مصوب شد که آموزش و پرورش به ازای این تعطیلی‌ها کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان برگزار کند.

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران در سال جاری صبح یکشنبه با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، شهرداری تهران، هواشناسی، آموزش و پرورش، راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، صنایع و معادن استان و معاون عمرانی استاندار تهران در محل استانداری تهران برگزار شد.

/ایسنا