اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجتماع مردمی «من عاشق محمدم»


معاون سازمان اوقاف گفت: در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) این سازمان در راستای ترویج و نشر معارف ناب اسلامی و معرفی چهره منور نبی مکرم اسلام(ص) و محکوم کردن این هتک حرمت، اجتماع عظیم مردمی "من عاشق محمدم"در امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین مساجد کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون سازمان اوقاف گفت: در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) این سازمان در راستای ترویج و نشر معارف ناب اسلامی و معرفی چهره منور نبی مکرم اسلام(ص) و محکوم کردن این هتک حرمت، اجتماع عظیم مردمی "من عاشق محمدم"در امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین مساجد کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی با بیان این مطلب افزود: بار دیگر قلم به دستان مزدور و جیره‌خوار و دشمنان عنود اسلام با اهانت به پیامبر اعظم(ص)، حضرت محمد مصطفی(ص) قلوب میلیون‌ها مسلمان آزاده را در اقصی نقاط عالم جریحه‌دار کرد. عجبا که بهانه این هتاکی به ساحت پیامبر اعظم و رسول مهربانی (ص) اقدامات تروریستی همان تکفیری‌های خشک مغزی است که در دامن پر مهر غرب و در سایه حمایت‌های همه جانبه دول استعماری پرورش یافته‌اند، اما امروز تهدید و ارعاب این تروریست‌های بی اصل و نسب، دامن ولی نعمتان غربی‌شان را نیز گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در ادامه با محکومیت شدید اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مکرم رسول گرامی اسلام گفت: دولت‌های غربی با هتاکی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) سعی دارند بار دیگر موج جدید اسلام هراسی در دنیا به راه بیندازند، غافل از اینکه توهین به پیامبر اعظم(ص) رسوایی بیشتر مستکبران را همچون گذشته در پی خواهد داشت و موجب همدلی و همبستگی بیشتر مسلمانان و ریشه‌کن شدن جریانات تکفیری خواهد شد.

شرفخانی با اشاره به برگزاری برنامه سراسری مردمی "من عاشق محمدم" افزود: این اجتماع عظیم مردمی شامگاه روز شنبه 4بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشاء با حضور گسترده آحاد مختلف مردم عزیز در امامزادگان، بقاع متبرک و مساجد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرائت قرآن کریم، قرائت زیارت پیامبر اعظم(ص)، سخنرانی پیرامون شخصیت نبی گرامی اسلام و مدح و منقبت خاتم المرسلین و افشای نقشه شوم دشمنان و اسلام هراسی از جمله برنامه‌های این همایش مردمی است.


ویدیو مرتبط :
من عاشق محمدم(ص)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجتماع مردمی میدان دربند به خاطر 3 نفر...


با حضور مردم و جمعی از سینماگران در میدان «دربند»،‌ یاد سه کوهنورد مفقود شده کشورمان گرامی داشته شد.

شبکه ایران:  با حضور مردم و جمعی از سینماگران در میدان «دربند»،‌ یاد سه کوهنورد مفقود شده کشورمان گرامی داشته شد.

 عصر دیروز بنا بود بر طبق اعلام قبلی حمید فرخ نژاد مراسم یادبوی برای سه کوهنورد مفقود شده ایرانی در میدان دربند برپا شود. با این حال با حضور تعداد قابل ملاحظه ای از مردم در این مراسم، نیروی انتظامی مانع برگزاری این مراسم شد.

حمید فرخ نژاد در گفتگوی کوتاهی ضمن تشکر از مردمی که در این تجمع حضور پیدا کرده بودند خاطر نشان کرد: «من برای گرفتن مجوز از پلیس، خیلی تلاش کردم که متاسفانه به سرانجام نرسید.»

با این حال باز هم فرخ نژاد و عده ای از هنرمندان تاج گلهایی را به یاد آیدین بزرگی‌، مجتبی جراحی‌ و پویا کیوان سه کوهنورد مفقود شده، پای مجسمه یادمان میدان سربند محله دربند قرار دادند.

برخورد مودبانه نیروی انتظامی با حاضران در مراسم از دیگر نکات مراسم بود. با اینکه برای این تجمع مجوزی صادر نشده بود اما نیروهای انتظامی در کمال ادب و احترام از مردمی که به یاد کوهنوردانشان به دربند آمده بودند خواستند که متفرق شوند.